Jos otan sen hoitsuks, niin se on mun tavote.Swildy kirjoitti:Kai sen saa, jos osaaanhan kirjoitti:
Mutta saako sitä tölttäämään, jos oikein pyytää?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Jos otan sen hoitsuks, niin se on mun tavote.Swildy kirjoitti:Kai sen saa, jos osaaanhan kirjoitti:
Mutta saako sitä tölttäämään, jos oikein pyytää?
Niin. Mustaki vaikuttaa kivalle. Liian reipasta mulle ei löydä.Kapuza kirjoitti:Niiin. Vaikutta kyl himusen mukavalta ja tarpeeksi reippaalta heposelta minullekkin, mutta ehkä sitten joku kesä tätä pyydänkin hoitsuksi. Tää on miun täys 400 viesti. Julia on muuute yhen maan ihanimman vuoniksenki nimi, kaunis nimikepaa kirjoitti:ehkäpä joskus viel tuun koittaaaKapuza kirjoitti:Joo, nii kuloistais :kepaa kirjoitti:kuulostaa ihan kivaltaSwildy kirjoitti:anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
Julia oli minulla (ainakin) reipas ja kiltti. Kulki mukavasti jonon jatkona, vaikka en saanutkaan tölttäämään. Hoitaessa oli kiltti, kuten muutkin issikat täällä. Ei oikein tahtonut mennä veteen, siinä normaalissa kahluurannassa, mutta kun menimme toiselle, niin siellä loiskutti vettä jalallaan. (: Kiersi kaikki vesilätäköt ja meinasi yhdellä laukkapätkällä kiilata Músin tieltä, kun oli lätäkkö tiellä
Okei. Eli reipas on.Swildy kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että leirillä toivoin reipasta, mutta kilttiä ja sain Julian
Ei miullekkaan. Sellaset vaan on ihanii mitkä on hirmu reippaita. Kuha ei oo sellane et oikeesti joka kerta ku nostaa laukan, ni menee 10 minsaa kiitolaukkaa iha ilman mitää hallintaa. Mut siis et saa olla iha kuinka vaan reipas tai vaikee pidättää, kuha se viel jotenkuten kääntyy ja hiljentää (, mut sellasel ei kyl kokoaikaa jaksa mennä).anhan kirjoitti:Niin. Mustaki vaikuttaa kivalle. Liian reipasta mulle ei löydä.Kapuza kirjoitti:Niiin. Vaikutta kyl himusen mukavalta ja tarpeeksi reippaalta heposelta minullekkin, mutta ehkä sitten joku kesä tätä pyydänkin hoitsuksi. Tää on miun täys 400 viesti. Julia on muuute yhen maan ihanimman vuoniksenki nimi, kaunis nimikepaa kirjoitti:ehkäpä joskus viel tuun koittaaaKapuza kirjoitti:Joo, nii kuloistais :kepaa kirjoitti:kuulostaa ihan kivaltaSwildy kirjoitti:anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
Julia oli minulla (ainakin) reipas ja kiltti. Kulki mukavasti jonon jatkona, vaikka en saanutkaan tölttäämään. Hoitaessa oli kiltti, kuten muutkin issikat täällä. Ei oikein tahtonut mennä veteen, siinä normaalissa kahluurannassa, mutta kun menimme toiselle, niin siellä loiskutti vettä jalallaan. (: Kiersi kaikki vesilätäköt ja meinasi yhdellä laukkapätkällä kiilata Músin tieltä, kun oli lätäkkö tiellä
tein saman toiveen ja sain nesinSwildy kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että leirillä toivoin reipasta, mutta kilttiä ja sain Julian
niin, no mä en tarvii kilttiä, mutta reippaan haluun.kepaa kirjoitti:tein saman toiveen ja sain nesinSwildy kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että leirillä toivoin reipasta, mutta kilttiä ja sain Julian
Niikepaa kirjoitti:tein saman toiveen ja sain nesinSwildy kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että leirillä toivoin reipasta, mutta kilttiä ja sain Julian
Nii mieki haluun reippaan, mut ei tartte olla mikään maan kiltein, kuha ei oo sellane ilkee et ei voi kunnolla ees putsata kavioita tai harjata hepan kylkeä, mut Sahalas kaikki on kyl silleen kilttejä.anhan kirjoitti:niin, no mä en tarvii kilttiä, mutta reippaan haluun.kepaa kirjoitti:tein saman toiveen ja sain nesinSwildy kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että leirillä toivoin reipasta, mutta kilttiä ja sain Julian
Niinpä.Kapuza kirjoitti:Nii mieki haluun reippaan, mut ei tartte olla mikään maan kiltein, kuha ei oo sellane ilkee et ei voi kunnolla ees putsata kavioita tai harjata hepan kylkeä, mut Sahalas kaikki on kyl silleen kilttejä.anhan kirjoitti:niin, no mä en tarvii kilttiä, mutta reippaan haluun.kepaa kirjoitti:tein saman toiveen ja sain nesinSwildy kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että leirillä toivoin reipasta, mutta kilttiä ja sain Julian
Nii voi! Kai sie sen saat jos toivot, ku ainakaa tähänmennessä kukaan ei sitä toivo, ja enemmistön leiriläisten toiveet on tuol mei topsuissa.anhan kirjoitti:Niinpä.Kapuza kirjoitti:Nii mieki haluun reippaan, mut ei tartte olla mikään maan kiltein, kuha ei oo sellane ilkee et ei voi kunnolla ees putsata kavioita tai harjata hepan kylkeä, mut Sahalas kaikki on kyl silleen kilttejä.anhan kirjoitti:niin, no mä en tarvii kilttiä, mutta reippaan haluun.kepaa kirjoitti:tein saman toiveen ja sain nesinSwildy kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että leirillä toivoin reipasta, mutta kilttiä ja sain Julian
Jos saan Julian tölttäämään (jos se on mun ens kesän hoitsu) niin voin olla tyytyväinen.
niin<3 mä olisin tosi ilone jos saisin sen tölttää jos se on vaikee saadaKapuza kirjoitti:Nii voi! Kai sie sen saat jos toivot, ku ainakaa tähänmennessä kukaan ei sitä toivo, ja enemmistön leiriläisten toiveet on tuol mei topsuissa.anhan kirjoitti:Niinpä.Kapuza kirjoitti:Nii mieki haluun reippaan, mut ei tartte olla mikään maan kiltein, kuha ei oo sellane ilkee et ei voi kunnolla ees putsata kavioita tai harjata hepan kylkeä, mut Sahalas kaikki on kyl silleen kilttejä.anhan kirjoitti:niin, no mä en tarvii kilttiä, mutta reippaan haluun.kepaa kirjoitti:tein saman toiveen ja sain nesinSwildy kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että leirillä toivoin reipasta, mutta kilttiä ja sain Julian
Jos saan Julian tölttäämään (jos se on mun ens kesän hoitsu) niin voin olla tyytyväinen.
Varmasti oikein mainio ykköstoiveeksi!anhan kirjoitti:Julia on nyt mun ykköstoive.
niinpä.. niiku varmasti kaikki muutkinKapuza kirjoitti:Varmasti oikein mainio ykköstoiveeksi!anhan kirjoitti:Julia on nyt mun ykköstoive.
Ei se enää kai oo mun ykköstoive.kepaa kirjoitti:niinpä.. niiku varmasti kaikki muutkinKapuza kirjoitti:Varmasti oikein mainio ykköstoiveeksi!anhan kirjoitti:Julia on nyt mun ykköstoive.
no mikäs on : )) ?anhan kirjoitti:Ei se enää kai oo mun ykköstoive.kepaa kirjoitti:niinpä.. niiku varmasti kaikki muutkinKapuza kirjoitti:Varmasti oikein mainio ykköstoiveeksi!anhan kirjoitti:Julia on nyt mun ykköstoive.
En tiiä... Tvistur on aika kärjessä. En oo vielä varma... Kolbi on paras, mut en haluu useemmin samaa.kepaa kirjoitti:no mikäs on : )) ?anhan kirjoitti:Ei se enää kai oo mun ykköstoive.kepaa kirjoitti:niinpä.. niiku varmasti kaikki muutkinKapuza kirjoitti:Varmasti oikein mainio ykköstoiveeksi!anhan kirjoitti:Julia on nyt mun ykköstoive.
Nii.. Mieki haluun enite Músin tai Nesin ja sit vast Kleon, ku sil oon kuitenki jo menny.. Ni jos joku muu ottas sen ja mie saisin mennä sil yhel tunnin ;D XD ;O X>anhan kirjoitti:En tiiä... Tvistur on aika kärjessä. En oo vielä varma... Kolbi on paras, mut en haluu useemmin samaa.kepaa kirjoitti:no mikäs on : )) ?anhan kirjoitti:Ei se enää kai oo mun ykköstoive.kepaa kirjoitti:niinpä.. niiku varmasti kaikki muutkinKapuza kirjoitti:Varmasti oikein mainio ykköstoiveeksi!anhan kirjoitti:Julia on nyt mun ykköstoive.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Julia frá Sahala #231 » Luonne?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa