Millainen käsitellä? Ja ratsastaa?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
soffo kirjoitti:Kiitos. Tiiätkö tarkottaako "rauhallinen" laiskaa? ;DD
niinpä sitä ois ihan hauska kokeilla nimittäinanhan kirjoitti:Siis tölttääkö Julia OLLENKAAN? Ja voiko sen saada jollain konstilla tölttäämään kunnolla?
nii-iKapuza kirjoitti:Nii ois kiva koklata, kuha sais tietää siit vähä enemmän
Millalta luultavasti sais, jos se vaan lukis joskus tän viestinKapuza kirjoitti:No... Oikso kellän sellast varmaa tietoo et on itte menny täl??? Jos siis joku on menny täl, ni voisko kertoo, et millanen tää sit oikeesti on?!
samoinanhan kirjoitti:Mä voisin haluta koittaa tätä.
Pitäsköhän laittaa tääki hoitsulistaan. ;Dkepaa kirjoitti:samoinanhan kirjoitti:Mä voisin haluta koittaa tätä.
pistä vaaananhan kirjoitti:Pitäsköhän laittaa tääki hoitsulistaan. ;Dkepaa kirjoitti:samoinanhan kirjoitti:Mä voisin haluta koittaa tätä.
Tottaanhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
kuulostaa ihan kivaltaSwildy kirjoitti:anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
Julia oli minulla (ainakin) reipas ja kiltti. Kulki mukavasti jonon jatkona, vaikka en saanutkaan tölttäämään. Hoitaessa oli kiltti, kuten muutkin issikat täällä. Ei oikein tahtonut mennä veteen, siinä normaalissa kahluurannassa, mutta kun menimme toiselle, niin siellä loiskutti vettä jalallaan. (: Kiersi kaikki vesilätäköt ja meinasi yhdellä laukkapätkällä kiilata Músin tieltä, kun oli lätäkkö tiellä
okei. eli kiva on.Swildy kirjoitti:anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
Julia oli minulla (ainakin) reipas ja kiltti. Kulki mukavasti jonon jatkona, vaikka en saanutkaan tölttäämään. Hoitaessa oli kiltti, kuten muutkin issikat täällä. Ei oikein tahtonut mennä veteen, siinä normaalissa kahluurannassa, mutta kun menimme toiselle, niin siellä loiskutti vettä jalallaan. (: Kiersi kaikki vesilätäköt ja meinasi yhdellä laukkapätkällä kiilata Músin tieltä, kun oli lätäkkö tiellä
Joo, nii kuloistais :kepaa kirjoitti:kuulostaa ihan kivaltaSwildy kirjoitti:anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
ehkäpä joskus viel tuun koittaaaKapuza kirjoitti:Joo, nii kuloistais :kepaa kirjoitti:kuulostaa ihan kivaltaSwildy kirjoitti:anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
Niiin. Vaikutta kyl himusen mukavalta ja tarpeeksi reippaalta heposelta minullekkin, mutta ehkä sitten joku kesä tätä pyydänkin hoitsuksi. Tää on miun täys 400 viesti. Julia on muuute yhen maan ihanimman vuoniksenki nimi, kaunis nimikepaa kirjoitti:ehkäpä joskus viel tuun koittaaaKapuza kirjoitti:Joo, nii kuloistais :kepaa kirjoitti:kuulostaa ihan kivaltaSwildy kirjoitti:anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
Kai sen saa, jos osaaanhan kirjoitti:
Mutta saako sitä tölttäämään, jos oikein pyytää?
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Julia frá Sahala #231 » Luonne?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa