Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Luonne?

+7
Repe
Kapuza
kepaa
anhan
Swildy
Eve
soffo
11 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Luonne? Empty Luonne? Su Joulu 30, 2007 9:20 am

soffo

Millainen käsitellä? Ja ratsastaa?

2Luonne? Empty Vs: Luonne? Su Joulu 30, 2007 9:22 am

Eve

Eve

Ainakin olen kuullut, että Julia on nuoresta luonteestaan huolimatta kiltti, rauhallinen ja helppo käsitellä. Ainakin se on tuolla vaelluksilla kulkenut tosi kiltisti jonon jatkona ja mennyt vähän kokemattomillakin. Tätä enempää en tiedä :>

3Luonne? Empty - Su Joulu 30, 2007 9:23 am

soffo

Kiitos. Tiiätkö tarkottaako "rauhallinen" laiskaa? ;DD

4Luonne? Empty Vs: Luonne? Ma Joulu 31, 2007 2:30 am

Swildy

Swildy

Ihan kiva heppu tuo Juliakin on. Oli minulla leirihoitsuna. Reipas se oli. Razz En kyllä saanut sitä tölttäämään askeltakaan leirin aikana... Embarassed

http://swildy.deviantart.com

5Luonne? Empty Vs: Luonne? To Tammi 03, 2008 10:31 am

Eve

Eve

soffo kirjoitti:Kiitos. Tiiätkö tarkottaako "rauhallinen" laiskaa? ;DD

Ei se mun mielestä ainakaan mitenkään kovin laiska oo, ihan semmonen normi :>

6Luonne? Empty Vs: Luonne? To Tammi 03, 2008 11:28 am

Swildy

Swildy

Nou laiska tuo Julia. Wink Enemmän reipas, kuin laiska, muttei mikään ylireipaskaan. : )

7Luonne? Empty Vs: Luonne? To Tammi 17, 2008 10:34 am

anhan

anhan

Siis tölttääkö Julia OLLENKAAN? Ja voiko sen saada jollain konstilla tölttäämään kunnolla?

8Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 5:09 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Siis tölttääkö Julia OLLENKAAN? Ja voiko sen saada jollain konstilla tölttäämään kunnolla?
niinpä sitä ois ihan hauska kokeilla nimittäin Razz

9Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 5:20 am

Kapuza

Kapuza

Nii ois kiva koklata, kuha sais tietää siit vähä enemmän

10Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 5:24 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Nii ois kiva koklata, kuha sais tietää siit vähä enemmän
nii-i

11Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 5:45 am

Kapuza

Kapuza

No... Oikso kellän sellast varmaa tietoo et on itte menny täl??? Jos siis joku on menny täl, ni voisko kertoo, et millanen tää sit oikeesti on?!

12Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 6:33 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:No... Oikso kellän sellast varmaa tietoo et on itte menny täl??? Jos siis joku on menny täl, ni voisko kertoo, et millanen tää sit oikeesti on?!
Millalta luultavasti sais, jos se vaan lukis joskus tän viestin Very Happy

13Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 6:33 am

anhan

anhan

Mä voisin haluta koittaa tätä.

14Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 11:25 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Mä voisin haluta koittaa tätä.
samoin

15Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 12:01 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
samoin
Pitäsköhän laittaa tääki hoitsulistaan. ;D

16Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 12:12 pm

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
samoin
Pitäsköhän laittaa tääki hoitsulistaan. ;D
pistä vaaan

17Luonne? Empty Vs: Luonne? Pe Tammi 18, 2008 12:38 pm

anhan

anhan

Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P

18Luonne? Empty Vs: Luonne? La Tammi 19, 2008 1:39 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P
Totta

19Luonne? Empty Vs: Luonne? La Tammi 19, 2008 2:03 am

Swildy

Swildy

anhan kirjoitti:Nyt tää on mun yks hoitsutoive. ois kiva tietää kyl vähän enemmän... ;P

Julia oli minulla (ainakin) reipas ja kiltti. Kulki mukavasti jonon jatkona, vaikka en saanutkaan tölttäämään. Hoitaessa oli kiltti, kuten muutkin issikat täällä. cat Ei oikein tahtonut mennä veteen, siinä normaalissa kahluurannassa, mutta kun menimme toiselle, niin siellä loiskutti vettä jalallaan. (: Kiersi kaikki vesilätäköt ja meinasi yhdellä laukkapätkällä kiilata Músin tieltä, kun oli lätäkkö tiellä Razz

20Luonne? Empty Vs: Luonne? La Tammi 19, 2008 3:01 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:

Julia oli minulla (ainakin) reipas ja kiltti. Kulki mukavasti jonon jatkona, vaikka en saanutkaan tölttäämään. Hoitaessa oli kiltti, kuten muutkin issikat täällä. cat Ei oikein tahtonut mennä veteen, siinä normaalissa kahluurannassa, mutta kun menimme toiselle, niin siellä loiskutti vettä jalallaan. (: Kiersi kaikki vesilätäköt ja meinasi yhdellä laukkapätkällä kiilata Músin tieltä, kun oli lätäkkö tiellä Razz
kuulostaa ihan kivalta

21Luonne? Empty Vs: Luonne? La Tammi 19, 2008 10:01 am

anhan

anhan

Swildy kirjoitti:

okei. eli kiva on.
Mutta saako sitä tölttäämään, jos oikein pyytää?

22Luonne? Empty Vs: Luonne? La Tammi 19, 2008 11:24 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Swildy kirjoitti:

kuulostaa ihan kivalta
Joo, nii kuloistais Razz Very Happy Very Happy Very Happy :

23Luonne? Empty Vs: Luonne? La Tammi 19, 2008 11:58 pm

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Swildy kirjoitti:

kuulostaa ihan kivalta
ehkäpä joskus viel tuun koittaaa

24Luonne? Empty Vs: Luonne? Su Tammi 20, 2008 4:05 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Swildy kirjoitti:

kuulostaa ihan kivalta
ehkäpä joskus viel tuun koittaaa
Wink Niiin. Vaikutta kyl himusen mukavalta ja tarpeeksi reippaalta heposelta minullekkin, mutta ehkä sitten joku kesä tätä pyydänkin hoitsuksi. Tää on miun täys 400 viesti. Julia on muuute yhen maan ihanimman vuoniksenki nimi, kaunis nimi

25Luonne? Empty Vs: Luonne? Ma Tammi 21, 2008 9:05 am

Swildy

Swildy

anhan kirjoitti:
Mutta saako sitä tölttäämään, jos oikein pyytää?
Kai sen saa, jos osaa Razz

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa