En varmaan uskaltais hypätä Lýsalla tai Drifandilla, kun jäävät kiinni esteeseen... Joo ei saa kiusata. En oo nähnyt kummankaan jäävän, joten odotetaan, että nähdään sekin tapahtuma.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
mä oon kuule hypänny lysalla =DSwildy kirjoitti:En varmaan uskaltais hypätä Lýsalla tai Drifandilla, kun jäävät kiinni esteeseen... Joo ei saa kiusata. En oo nähnyt kummankaan jäävän, joten odotetaan, että nähdään sekin tapahtuma.
ei jääny : DDSwildy kirjoitti:Hahaa. Jäikö kiinni esteeseen? >D
jooSwildy kirjoitti:Voi harmi. *Nalle Puh äänellä*
No ehkä sitten uskallan kokeilla LyyssaLiissaa.
niin on ja mukavan paksu.! en koskaan pääse näit viestei loppuu ku koko ajan tulee vaa lisää ja lisääSwildy kirjoitti:Lyyssa on muuten ihanan värinen.
xDDSwildy kirjoitti:Hahaa! Olen ilkeä! Mutta joku oli pistänyt Lyyssan kuvan hevoset.comin galleriaan Tunnustakoon heti!
niinonSwildy kirjoitti:Se on sulosen näkönen tossa kuvassa, kenen kuva nyt onkaan.
oii<3 : ) Nesi on ihana! tosi reilu kumppani!Swildy kirjoitti:Tolta samalta tyypiltä, jota en siis missään nimessä tunne (en mainosta siis kavereitteni kuvia) on myös Nesistä kuva. <3
joo se on ihan mukavaSwildy kirjoitti:Minäkin tahon koittaa leirillä
niinhän sen vois mutta arvaa osaanko :-DSwildy kirjoitti:Ihana<3 Voishan ton aidan muokata pois jollain kuvanmuokkausohjelmalla.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Lýsa frá Hraunbae #92 » Lissukka :)
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa