tiättekö oon aina luullu että se on sädekaihdin mutta vasta pari viikkoo sitten mulle selvis että se on sälekaihdin
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Kiva. Mäkin oon josus luullu niin!kepaa kirjoitti:tiättekö oon aina luullu että se on sädekaihdin mutta vasta pari viikkoo sitten mulle selvis että se on sälekaihdin
siulta puuttuu!Ute Gudrun Huber kirjoitti:Ok. Puuttuuko älynystyröitä!
* ai kodin seinälläkö?Tamara Huber-Lang kirjoitti:Voi olla. Meiän vessan seinällä (ja kaikkialla muuallakin talossa) on paljon lääketieteellisiä lappuja. Siellä varmaan selitetään aivonystyröistäkin.
Kiitos!!kepaa kirjoitti:siulta puuttuu!Ute Gudrun Huber kirjoitti:Ok. Puuttuuko älynystyröitä!
ole hyvä : ))) enkö ookkin kohteliasUte Gudrun Huber kirjoitti:Kiitos!!kepaa kirjoitti:siulta puuttuu!Ute Gudrun Huber kirjoitti:Ok. Puuttuuko älynystyröitä!
tuli vaa mielee niist jutuis mitä sanoit mä haluaisin ehk lääkäriks mihin juttuun se siis lukeeTamara Huber-Lang kirjoitti:Kyllä. Mistä se tuli mieleen? No joo... Ne aivo-lappuset on meiän seinillä sen takia, kun sisko lukee pääsykokeisiin.
Tuliskohan Lýsasta hyvä lääkäri?
niin tuliski!Tamara Huber-Lang kirjoitti:Emt. Se taitaa tahtoa psykologiks.
Lýsasta tulis hyvä kirurgi.
tai ssydäänTamara Huber-Lang kirjoitti:Aivokirurgi! >D
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Lýsa frá Hraunbae #92 » Lissukka :)
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa