Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Ketkä tulee tänne?

+17
anzzku:D
Kapuza
anhan
Eve
nann-
heipu
Repe
Milla
kepaa
nanna
suhvi
soffo
anzzku
Kisses
poistotuote
Swildy
vilmä
21 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 14]

126Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Tammi 30, 2008 9:20 am

Swildy

Swildy

Tuli mieleen tosta RSG:n vieressä nukkumisesta, että se yks paikka on sitten varattu mulle! Very Happy Sydämeni murtuu, jos joudun nukkumaan näiden kolmen vuoden jälkeen eri paikalla kuin yleensä. Se on muuten se kolmas tai neljäs paikka ovelta Razz

http://swildy.deviantart.com

127Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Tammi 30, 2008 9:32 am

suhvi

suhvi

voisko kaikki kertoo etunimensä?

eli mie oon suvi

128Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Tammi 30, 2008 9:36 am

Swildy

Swildy

Nimeltäni yhä Saara Razz

129Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Tammi 30, 2008 10:01 am

vilmä

vilmä

Ja minä Vilma Smile Saara, olit ainakin viimevuonna neljännellä sängyllä Very Happy Kun Meri oli kolmannella...

130Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Tammi 30, 2008 10:17 am

Swildy

Swildy

ReadySetGo kirjoitti:Ja minä Vilma Smile Saara, olit ainakin viimevuonna neljännellä sängyllä Very Happy Kun Meri oli kolmannella...
Joo, en ollu vaa ihan varma että oliko siinä oven vieressä kaks vai yks sänky Razz

131Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Tammi 31, 2008 4:50 am

vilmä

vilmä

Kaks kai? Mutta ei siin nukkunu kukaan, kun siinä oli vaan niitä patjoja Very Happy

132Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Tammi 31, 2008 5:05 am

heipu

heipu

ReadySetGo kirjoitti:Kaks kai? Mutta ei siin nukkunu kukaan, kun siinä oli vaan niitä patjoja Very Happy
Lukasin tässä noita aiempia viesteja (s.2 ja 3. Joku on taas käyny täällä.) Ja huomasin et olit kysyny multa Nötistä. Khäh khäh. En osaa kauheen hyvin kuvailla heppoja , mut se oli tosi lutunen ja ihana. albino Very Happy (ps. Tykkään hymiöistä, joten niitä saattaa hiukan tulla). Älkää sit välittäkö jos vähän sekoilen tääl foorumilla, kun en osaa vielä oikee käyttää tätä. XD. Miten joku on voinu keksii jonkun XD:n, ihan tyhmä juttu kun ajattelee. hehehe. cherry

133Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Tammi 31, 2008 6:54 am

vilmä

vilmä

Hymiöt on kivoja! Nii ootkos Heipu nyt se Sw:n seko aprikoosi ystävä? Very Happy
Joo kuitenkin... Mistäköhän puhus?
Haluisin jo kymmenennelle (outo sana) sivulle Razz
Hahaa vähän rupes naurattaan kun tuli mieleen ananaanaanaanssss (näin niinkun Sw:lle höpisen Razz)

134Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Tammi 31, 2008 6:57 am

vilmä

vilmä

Nii ja Heipu ootko jo päättäny kenet haluat hoitsuks? Kun noissa sun valinnoissa ekalla sivulla niitä on aika paljon Razz

135Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Tammi 31, 2008 8:10 am

Swildy

Swildy

ReadySetGo kirjoitti:Nii ja Heipu ootko jo päättäny kenet haluat hoitsuks? Kun noissa sun valinnoissa ekalla sivulla niitä on aika paljon Razz
Se tahtoo Lýsan aka LyyssaLiissan >P

ReadySetGo kirjoitti: Hahaa vähän rupes naurattaan kun tuli mieleen ananaanaanaanssss
Et arvaakkaan kuin paljon oon ite sille naureskellu. Senkin koneääni Razz

136Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Tammi 31, 2008 11:13 am

vilmä

vilmä

Vai, että koneääni Very Happy

137Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Tammi 31, 2008 11:13 am

vilmä

vilmä

Huu pääsin kymmenennelle sivulle Very Happy

138Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Pe Helmi 01, 2008 5:50 am

Swildy

Swildy

ReadySetGo kirjoitti:Vai, että koneääni Very Happy
Nohei kuulostit ihan semmoselta "puhuvalta päältä". Vähän niinkuin Microsoft Sam.

139Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Pe Helmi 01, 2008 7:29 am

vilmä

vilmä

Huu teknomän! Ja vie sellasta robotanssia Laughing
Joo mutta nyt karkaa aiheesta Neutral
Oikeesti oispa jo leiri What a Face

140Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Pe Helmi 08, 2008 3:28 am

vilmä

vilmä

Vähän on muuten julmaa en osaa varmaan leirillä mitään kun en oo yli puoleenvuoteen käyny ratsastamassa ja kaikki muut vaan puhuu et käy pari kertaa viikossa ratsimassa Embarassed
Täytys varmaan ennen leiriä käydä pari kertaa, mut se vaan on jääny Shocked
Silti leirillä on ihanaa I love you
<-- Vähänkä muuten ton hepan turpa oli varmaan mun nyrkistä joku yks neljäsosa I love you
Onko muuten kellään tiedossa kuka pitää leirin? Question

141Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Pe Helmi 08, 2008 12:17 pm

Swildy

Swildy

Elämä on julmaa.
Uu, tahtoo vaeltamaan! Pitäis se hiihtisvaellus varata Razz
Oli muuten tänään tunti. Enkä menny Cassulla. Joka on ihme. Siis se etten menny Cassulla. Mua väsyttää. Tahon leirille. Miks Perla on niin vanha? Myykää se mulle. Ei kyllä tuu yhtään viisasta tekstiä.
Hei hei meen nukkumaan.Sleep

142Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? La Helmi 16, 2008 5:23 am

suhvi

suhvi

hei missä kaikki on?? Question en kyl itekkää ollu maailman aktiivisin Embarassed

143Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? La Helmi 16, 2008 6:26 am

Swildy

Swildy

Nelli kirjoitti:hei missä kaikki on?? Question en kyl itekkää ollu maailman aktiivisin Embarassed
Täällä ollaan. Pitäisi keksiä joku hyvä aihe, mistä voisi puhua... Razz Mitäs ihmiset aikovat tehdä hiihtolomalla? (:

144Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? La Helmi 16, 2008 7:18 am

enskuj

enskuj

No nyt osasin tänkin ;D joo tälle leirille tulossa mäkin.

145Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? La Helmi 16, 2008 7:22 am

`roopee

`roopee

on ollu tosi kiva lukea, ketkä kaikki tälle leirille on tulossa 8> itekin oon tulossa ja tässä hieman valaistavaa tietoa itsestäni.. :'D

- Aina oon äänessä. En hallihe yhtään mitään ja nauran 24/7 hmm.. :'D
- Otan kaikki huomioon aina, enkä puhu joutavia muiden selän takana, yritän olla avuksi, jos joku kaipaa apua, niin sitä saa. (luultavasti jos osaan) =D
- sitten tämmönen iloinen ilmoitus että oon yli kaksimielinen :'D

aaw, ja meikä on 13 ja ja ja ja -.- sillee. :'D

146Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ma Helmi 18, 2008 4:58 am

vilmä

vilmä

Huuu uusia ihmisiä What a Face
Mutta joo joku keskustelunaihe pitäs keksiä Question

147Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ma Helmi 18, 2008 6:43 am

`roopee

`roopee

Jeah. :'> Kuin monesti ootte ollu täällä leirillä/jos ootte, ja vaellukset yms? =) ite oon käyny sahalassa siitä asti kun käytin 7, niin leireillä ja vaelluksilla nimittäin. muutenkin vaan oon käynyt hengaamassa siellä ja piristyttänyt (lukekaa: ärsyttänyt) paikan henkilökuntaa :'D enkä muista edes kuinka monella vaelluksella oon ollut, joten hepat aika hyvin on kavereita. no kuulostipa taas viisaalle. ja tylsistytän teitä ja vaikutan keharille, kiitos :')

148Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ma Helmi 18, 2008 6:57 am

enskuj

enskuj

Cool kiva tulla tänne leirille vaikka tänne pääsyssä oli aika ongelmaa :'D noo lopuksi tapahtu ihme ja täällä ollaan Very Happy hmm..

149Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ma Helmi 18, 2008 8:26 am

Swildy

Swildy

Wohoou, uutta verta keskusteluun. cheers
Mutta niin... Ensimmäisen kerran kävin Sahalassa vuonna -05, jostain hevoshullusta taisin löytää ilmotuksen. Razz Sitten olen käynyt -06 ja -07 vuosina. Ja kahdella vaelluksellakin olen käynyt ja nyt hiihtolomalla menossa taas.
Voikun en malta odottaa, että näen Perla-pikkuisen... <33 Pitääkin tästä leiristä lähtien ja joka toiselle vaellukselle ottaa Perla <3 Razz

150Ketkä tulee tänne? - Sivu 6 Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ma Helmi 18, 2008 10:22 am

enskuj

enskuj

Oon kerran varmaan käynyt Sahalassa viime talvena ja tosi kivalta paikalta vaikutti =').Leireillä ei oo ennen täällä tullut käytyä mutta onneks sit tänä kesänä.:')

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 14]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa