Sika, apina, kissa ja jokeri/narri rakastavat kuningasta, koska kuningas on aina aurinkoinen ja ostaa kukkia sialle, apinalle, kissalle ja jokerille/narrille
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1 ... 14 ... 25, 26, 27
haha niin on ;D;DDKapuza kirjoitti:Kepa ja Kapu on parhaita! Ja kaikista itserakkaimpia.
Joo, vissii
ei voo varmaa nytkää, voihan himpun pimpula! Kukaa ei oo melkein käyny tänään täällä 4 päivää leiriin JEE! mutta toivottavasti ei oo täläset säät, täällä on ainaki satanu nimittäin koko päivän ja oon jo pakannu vähäsenKapuza kirjoitti:Ihmiset!!! Tulkaaa jo! Mie lähen pois aika aikasin... katon leffan illemmal katos. Ja tääl ei oo ketää!!
Joo.. Mie en oo pakannu yhtää. Pitäs alkaa pakkaamaa. Ku huomen mennää sippolaa. Sielt tullaa la iltana pois... Tyhmää! Siel joutuu valvookki :/kepaa kirjoitti:ei voo varmaa nytkää, voihan himpun pimpula! Kukaa ei oo melkein käyny tänään täällä 4 päivää leiriin JEE! mutta toivottavasti ei oo täläset säät, täällä on ainaki satanu nimittäin koko päivän ja oon jo pakannu vähäsenKapuza kirjoitti:Ihmiset!!! Tulkaaa jo! Mie lähen pois aika aikasin... katon leffan illemmal katos. Ja tääl ei oo ketää!!
joo täällä on paskimmat!!!Kapuza kirjoitti:Joo.. Mie en oo pakannu yhtää. Pitäs alkaa pakkaamaa. Ku huomen mennää sippolaa. Sielt tullaa la iltana pois... Tyhmää! Siel joutuu valvookki :/kepaa kirjoitti:ei voo varmaa nytkää, voihan himpun pimpula! Kukaa ei oo melkein käyny tänään täällä 4 päivää leiriin JEE! mutta toivottavasti ei oo täläset säät, täällä on ainaki satanu nimittäin koko päivän ja oon jo pakannu vähäsenKapuza kirjoitti:Ihmiset!!! Tulkaaa jo! Mie lähen pois aika aikasin... katon leffan illemmal katos. Ja tääl ei oo ketää!!
Tääl on iha hyvät kelit ollu tänää : D
joo ehkö oltiin menossa sillon mäkile ja mehnä sig ähtiin seuraavana päivänä :Danhan kirjoitti:Täällä paistaa aurinko.
En oo pakannu YHTÄÄN. Ylihuomenna on leiri. <3
MUTTA OON NYT KIPEE! Tai eilen olin enemmän, nyt koskee vaan päähän.
Kepa jos en oo kipee huomenna, niin nähäänkö huomenna? Ettekös oo jo tänään menossa mökille?
Siirry sivulle : 1 ... 14 ... 25, 26, 27
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » MOI!<33
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa