Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

MOI!<33

+8
sande
amanda
anhan
Swildy
Kapuza
Eve
Zarkku
kepaa
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 27]

51MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Ti Tammi 15, 2008 5:26 am

Kapuza

Kapuza

Tää on muute mun 200 viesti!

Hehhee.... Smile Miun pitää tänään tehä yks hirmu pitkä läksy loppuu, mintä oon vast vähä alotellu, mist saa numeron! Inhottaa, ku oon jättäny sen tällee vipoks päiväks... En pääse varmaa illemmal enää koneelle, ellen oo nopee sen läksyn kaa..

52MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Ti Tammi 15, 2008 5:27 am

Kapuza

Kapuza

Ei liittyny äskeinenkää aiheesee...

53MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Ti Tammi 15, 2008 9:27 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Noi heppojen videot tuol --> http://www.sahalankartano.fi/
On muute ihanii!! Miks ne on siin myyntihevoset? Ne on just sulosii nois! Noit on kiva katella ain ku tulee tylsää...

Mäki kattelen noita usein Wink
mäkin harrastan sitä! <3 mukava harrastus toi töltin katseleminen x D hehe muska on ihana! ja prymur ja KolBiTCH

samoin, töltin katseleminen on niin kehittävää Very Happy Mutta noi on kyl ihan hirveen vanhoja
Niin, ja osa noista on jo lähteny.
nii.. Sad valitettavasti.. oisin nimittäin halunnu kokeilla Heklaa ku kaikki ain kehu sitä.. varsinki Sanna ja Hanna
Joo, Hekla oli kiva. Wink

54MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Ti Tammi 15, 2008 9:29 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Noi heppojen videot tuol --> http://www.sahalankartano.fi/
On muute ihanii!! Miks ne on siin myyntihevoset? Ne on just sulosii nois! Noit on kiva katella ain ku tulee tylsää...

Mäki kattelen noita usein Wink
mäkin harrastan sitä! <3 mukava harrastus toi töltin katseleminen x D hehe muska on ihana! ja prymur ja KolBiTCH

samoin, töltin katseleminen on niin kehittävää Very Happy Mutta noi on kyl ihan hirveen vanhoja
Joo, nii on vanhoja!! Mut mitässe haittaaakkaa... Cool
Ei haittaakkaan. ;P

55MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Ti Tammi 15, 2008 10:51 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:mut nyt byee muruseni Wink kepa lähtee pelaa miniclippii Free Wheels pyöräpelii ja oho tää on jo mun 195 viesti. saavutan Hannaa<3
Hah. Very Happy mäki voisin koittaa pelata sitä.
Mikä peli se o?
se onhyvä peli Wink))

56MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Ke Tammi 16, 2008 8:31 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:mut nyt byee muruseni Wink kepa lähtee pelaa miniclippii Free Wheels pyöräpelii ja oho tää on jo mun 195 viesti. saavutan Hannaa<3
Mikä peli se o?
se onhyvä peli Wink))
Rolling Eyes Heh, mut mist mä sen löydän? Missä päi miniclippii se o?

57MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Ke Tammi 16, 2008 9:08 am

Zarkku

Zarkku

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Mikä peli se o?
se onhyvä peli Wink))

Mikä ihmeen peli? Oon taas iha kujalla.. :/

58MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 To Tammi 17, 2008 2:49 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Mikä peli se o?
se onhyvä peli Wink))
öö no www.miniclip.com ja voit ettii niist kirjaimist siel sivun alhaalla on siis etusinvun nii katot F kohdalta ja sen pelin nimi oli siis free wheels

59MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 To Tammi 17, 2008 2:50 am

kepaa

kepaa

Zarkku kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Mikä peli se o?
se onhyvä peli Wink))

se on pyörä peli ja tosi huippu Wink oon ihan inlove nettipeleihin, joo oon vähän outo mut silti xD

60MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 To Tammi 17, 2008 2:50 am

kepaa

kepaa

oujee otin hannan kiinni Smile kummalki tasasn 230 Wink

61MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 To Tammi 17, 2008 6:41 am

amanda

amanda

Mun pitäis tehdä hissan päättötyötä, ettii tietoo netistä... Jotenkin kummassa mä tulinkin tänne Very Happy

62MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 To Tammi 17, 2008 10:25 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:Mun pitäis tehdä hissan päättötyötä, ettii tietoo netistä... Jotenkin kummassa mä tulinkin tänne Very Happy
Hmmm... Munki läksyjä pitäs väännellä. Very Happy
Mikä hissan päättötyö? ei meijän mitään tollasta yläasteella pitäny tehä. Surprised

63MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 5:18 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:Mun pitäis tehdä hissan päättötyötä, ettii tietoo netistä... Jotenkin kummassa mä tulinkin tänne Very Happy
Mikä hissan päättötyö? ei meijän mitään tollasta yläasteella pitäny tehä. Surprised
hissa on tylsää vaik sainki siit 10 Laughing ja tänään sain matikan kokeesta 10- jee olin ihan onnessaa ja oon viel onnellisempi jos saan todistukseen 10 Smile mul oli eilen ratsastusta ja menin Aidalla josta mulla on kuva myös galleriassa ja me mentii kuluu jotain B-merkin asioita ja oli kiva tunti ja ihan hyvin meni Smile king

64MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 5:24 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Mikä peli se o?
se onhyvä peli Wink))

se on pyörä peli ja tosi huippu Wink oon ihan inlove nettipeleihin, joo oon vähän outo mut silti xD
OK

65MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 5:25 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
hissa on tylsää vaik sainki siit 10 Laughing ja tänään sain matikan kokeesta 10- jee olin ihan onnessaa ja oon viel onnellisempi jos saan todistukseen 10 Smile mul oli eilen ratsastusta ja menin Aidalla josta mulla on kuva myös galleriassa ja me mentii kuluu jotain B-merkin asioita ja oli kiva tunti ja ihan hyvin meni Smile king
Hissa on hirveetä! Sain siit vissii 9 tai jotaa... Miul on huomen ratsastus ja Sara tulee kattomaan!!! Eikö vain Sara!?

66MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 5:26 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Hissa on hirveetä! Sain siit vissii 9 tai jotaa... Miul on huomen ratsastus ja Sara tulee kattomaan!!! Eikö vain Sara!?
Smile<3 pidä hauskaa kaikkien puolesta..

67MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 5:28 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Jeah

68MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 5:51 am

Kapuza

Kapuza

Vähä miul on monta viestii!!! XP

69MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 6:20 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:Vähä miul on monta viestii!!! XP
Sulla ja saralla on hauska murre. Very Happy

70MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 6:21 am

anhan

anhan

mä en tykkää hissasta. Se on niin tylsää. -.-

71MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 6:56 am

anhan

anhan

Millä tallilla käytte sara ja katriina?

72MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 9:02 am

Zarkku

Zarkku

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kyllä ;D Hissa on kauheeta.. :S Sain kokeesta 6 ja toikkarii 7.. No ei se vedä vertoja ala-asteesee, ku sain yhestä hissankokeesta 5-.. Embarassed

73MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 9:03 am

Zarkku

Zarkku

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Vähä miul on monta viestii!!! XP
Sulla ja saralla on hauska murre. Very Happy
TEILLÄ on hauska murre. Razz Me puhutaan vaa lappeenrantaa Razz

74MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 9:03 am

Zarkku

Zarkku

anhan kirjoitti:Millä tallilla käytte sara ja katriina?
Lappeenrannan huubertuksella: http://ratsastuskouluhubertus.sporttisaitti.com/

75MOI!<33 - Sivu 3 Empty Vs: MOI!<33 Pe Tammi 18, 2008 9:50 am

amanda

amanda

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Jeah
No sellasta kamaluutta, johon pitää tehdä 20 tehtävää mukaan lukien 500 sanan essee jostain presidentistä... Vaikuttaa numeroon enemmän kun koe. Meillä loppuu siis kohta hissa ja alkaa yhteiskuntaoppi. Toi vielä vaikuttaa enemmän ku koe. Sad en tykkää yhtään... Hissa on kyllä muuten ihan ok...
Mä tulin just tallilta, mulla oli ratsastustunti ja menin Cassulla. Meni hyvin. Mutta kentältä sammu valot kesken tunnin ja sitten oli Cassun mielestä tosi jännää, mentiin aika kovaa ympäri kenttää Laughing

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 27]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa