Kapuza kirjoitti:Ai kauhee, mikä tehttävä!amanda kirjoitti:No sellasta kamaluutta, johon pitää tehdä 20 tehtävää mukaan lukien 500 sanan essee jostain presidentistä... Vaikuttaa numeroon enemmän kun koe. Meillä loppuu siis kohta hissa ja alkaa yhteiskuntaoppi. Toi vielä vaikuttaa enemmän ku koe. en tykkää yhtään... Hissa on kyllä muuten ihan ok...Kapuza kirjoitti:Jeahkepaa kirjoitti:<3 pidä hauskaa kaikkien puolesta..Kapuza kirjoitti:Hissa on hirveetä! Sain siit vissii 9 tai jotaa... Miul on huomen ratsastus ja Sara tulee kattomaan!!! Eikö vain Sara!?kepaa kirjoitti:hissa on tylsää vaik sainki siit 10 ja tänään sain matikan kokeesta 10- jee olin ihan onnessaa ja oon viel onnellisempi jos saan todistukseen 10 mul oli eilen ratsastusta ja menin Aidalla josta mulla on kuva myös galleriassa ja me mentii kuluu jotain B-merkin asioita ja oli kiva tunti ja ihan hyvin menianhan kirjoitti:Hmmm... Munki läksyjä pitäs väännellä.amanda kirjoitti:Mun pitäis tehdä hissan päättötyötä, ettii tietoo netistä... Jotenkin kummassa mä tulinkin tänne
Mikä hissan päättötyö? ei meijän mitään tollasta yläasteella pitäny tehä.
Mä tulin just tallilta, mulla oli ratsastustunti ja menin Cassulla. Meni hyvin. Mutta kentältä sammu valot kesken tunnin ja sitten oli Cassun mielestä tosi jännää, mentiin aika kovaa ympäri kenttää
Ihana tunti varmasti! Yllätykselliset tunnit on iha best..
On kyllä aika kauhee tehtävä, sitten meillä on vielä suunilleen samaa aikaan hissan koe huoh...
yllätykset on kyllä kivoja. Tosin Cassu on aika säikky välillä, niin sen kanssa en niin hirveesti tykkää yllätyksistä ;D