Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
nii ja aiku pikkune veijari onKapuza kirjoitti:Ok, ehken mie sit kuitenkaa Pökköö ota hoitsuks, ku tuntuu et ois eristetty, jos on vipona, on kiva olla just niin keskikohan eessä. ;P
Jep. Se potkas mua kerran jalkaan. ;DKapuza kirjoitti:Ok, ehken mie sit kuitenkaa Pökköö ota hoitsuks, ku tuntuu et ois eristetty, jos on vipona, on kiva olla just niin keskikohan eessä. ;P
huii. Nia potkas mua mun kengänpohjaan jonossa se oli kivaaanhan kirjoitti:Jep. Se potkas mua kerran jalkaan. ;DKapuza kirjoitti:Ok, ehken mie sit kuitenkaa Pökköö ota hoitsuks, ku tuntuu et ois eristetty, jos on vipona, on kiva olla just niin keskikohan eessä. ;P
;D Ja erill potkas mua viime leirillä, ku mentiin syöttelee. (sori, ei liity kyl ihan aiheeseen. :/ )kepaa kirjoitti:huii. Nia potkas mua mun kengänpohjaan jonossa se oli kivaaanhan kirjoitti:Jep. Se potkas mua kerran jalkaan. ;DKapuza kirjoitti:Ok, ehken mie sit kuitenkaa Pökköö ota hoitsuks, ku tuntuu et ois eristetty, jos on vipona, on kiva olla just niin keskikohan eessä. ;P
joo taas karkaa käsistä <3 pökköhän on tosi seurallinen (yritän peitellä jälkiäni puhumalla pököstä kun aihe taas pääs lähtemään)anhan kirjoitti:;D Ja erill potkas mua viime leirillä, ku mentiin syöttelee. (sori, ei liity kyl ihan aiheeseen. :/ )kepaa kirjoitti:huii. Nia potkas mua mun kengänpohjaan jonossa se oli kivaaanhan kirjoitti:Jep. Se potkas mua kerran jalkaan. ;DKapuza kirjoitti:Ok, ehken mie sit kuitenkaa Pökköö ota hoitsuks, ku tuntuu et ois eristetty, jos on vipona, on kiva olla just niin keskikohan eessä. ;P
niin, se tulee aina siliteltäväks siihen pihaton portille.kepaa kirjoitti:joo taas karkaa käsistä <3 pökköhän on tosi seurallinen (yritän peitellä jälkiäni puhumalla pököstä kun aihe taas pääs lähtemään)anhan kirjoitti:;D Ja erill potkas mua viime leirillä, ku mentiin syöttelee. (sori, ei liity kyl ihan aiheeseen. :/ )kepaa kirjoitti:huii. Nia potkas mua mun kengänpohjaan jonossa se oli kivaaanhan kirjoitti:Jep. Se potkas mua kerran jalkaan. ;DKapuza kirjoitti:Ok, ehken mie sit kuitenkaa Pökköö ota hoitsuks, ku tuntuu et ois eristetty, jos on vipona, on kiva olla just niin keskikohan eessä. ;P
niihön se tulee<3anhan kirjoitti:niin, se tulee aina siliteltäväks siihen pihaton portille.kepaa kirjoitti:joo taas karkaa käsistä <3 pökköhän on tosi seurallinen (yritän peitellä jälkiäni puhumalla pököstä kun aihe taas pääs lähtemään)anhan kirjoitti:;D Ja erill potkas mua viime leirillä, ku mentiin syöttelee. (sori, ei liity kyl ihan aiheeseen. :/ )kepaa kirjoitti:huii. Nia potkas mua mun kengänpohjaan jonossa se oli kivaaanhan kirjoitti:Jep. Se potkas mua kerran jalkaan. ;DKapuza kirjoitti:Ok, ehken mie sit kuitenkaa Pökköö ota hoitsuks, ku tuntuu et ois eristetty, jos on vipona, on kiva olla just niin keskikohan eessä. ;P
nii varsinki jos oma hoitsu tuleeKapuza kirjoitti:Se on ihanaa ku osa tulee siihe!
siitä saa hyviä kuvia. (;kepaa kirjoitti:nii varsinki jos oma hoitsu tuleeKapuza kirjoitti:Se on ihanaa ku osa tulee siihe!
haha. Ei se kyl oikeesti näytä.Kapuza kirjoitti:Uii <33 Näyttää iha shetulta
woot. pökkö on kyl ihan issikkaKapuza kirjoitti:PÖKKÖ KÖKKÖ::: Niin sulone, vähä issikan näköne, tai ainaki jotaan samaa näköö, vaikka onkin shettis
Kyllä ne sen tietää (sara ja kapu), kunhan vaan sekoilee.kepaa kirjoitti:woot. pökkö on kyl ihan issikkaKapuza kirjoitti:PÖKKÖ KÖKKÖ::: Niin sulone, vähä issikan näköne, tai ainaki jotaan samaa näköö, vaikka onkin shettis
ootteko ihan seonnu.. varmaan ihan aineis : XDKapuza kirjoitti:PÖKKÖ KÖKKÖ::: Niin sulone, vähä issikan näköne, tai ainaki jotaan samaa näköö, vaikka onkin shettis
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Pögn frá Efra-Seli #88 » Kuva Pököstä!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa