Minulla on aina hyvät selitykset. Sitä paitsi Tuska-Muska on rauhallisempi, kuin Tvistur. Niin ei tarvitse sitten kuskata Repeä sairaalaan, kun se on tippunut Tvisturilta niin monesti ja halkaissut kallonsa.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
niceSwildy kirjoitti:Minulla on aina hyvät selitykset. Sitä paitsi Tuska-Muska on rauhallisempi, kuin Tvistur. Niin ei tarvitse sitten kuskata Repeä sairaalaan, kun se on tippunut Tvisturilta niin monesti ja halkaissut kallonsa.
haha : aika kannustavaa Heidaa ois kva koitttaaSwildy kirjoitti:Tiput myös Tvisturilta. >)
: DDSwildy kirjoitti:Olen aina kannustava. Varsinkin, jos Repe aikoo mennä Erillillä, Tvisturilla tai Geislillä. Mutta Heida on ihana! <3
Tvistur on kans varmaan ihan kiva. Tulee aina vaan mieleen -05 leiri, kun Riikka suuttu, kun Gydja ei laukannut maastossa ja se oli Tvisturilla mun perässäni, eikä voinut myöskään laukata. >)
meijän leirille tuleva Jenni haluais hoitsuks tvisturinanhan kirjoitti:Joo, mäkin haluun koittaa tätä ehdottomasti.
okei... No kenetköhän mä otan.kepaa kirjoitti:meijän leirille tuleva Jenni haluais hoitsuks tvisturinanhan kirjoitti:Joo, mäkin haluun koittaa tätä ehdottomasti.
no mut se voi ottaa kuulemma myös hiedananhan kirjoitti:okei... No kenetköhän mä otan.kepaa kirjoitti:meijän leirille tuleva Jenni haluais hoitsuks tvisturinanhan kirjoitti:Joo, mäkin haluun koittaa tätä ehdottomasti.
Joo no mulle ihan sama. Tai siis eiköhän se selviä sit.kepaa kirjoitti:no mut se voi ottaa kuulemma myös hiedananhan kirjoitti:okei... No kenetköhän mä otan.kepaa kirjoitti:meijän leirille tuleva Jenni haluais hoitsuks tvisturinanhan kirjoitti:Joo, mäkin haluun koittaa tätä ehdottomasti.
En tiiä näkeekö. Voidaan tulla sokeiks ennen sitä...Kapuza kirjoitti:Leirillä näkee sit kenet saa hoitsuks.. Haluisin kyl Músin, Nesin tai Kleon
niin, mulla on ainakin alkanut jo näkö heikkenemäänanhan kirjoitti:En tiiä näkeekö. Voidaan tulla sokeiks ennen sitä...Kapuza kirjoitti:Leirillä näkee sit kenet saa hoitsuks.. Haluisin kyl Músin, Nesin tai Kleon
niin on koska viime leirillä kun se oli eka ja mä olin sinä heti sen perässä ja sitten Tvisturin kaviosta lensi kenkä suoraan mun silmään ja se on ollu siitä astiTamara Huber-Lang kirjoitti:Se on ainoastaan Tvisturin syytä.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Tvistur frá Sahala #202 » Nuori poika!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa