hyvin tölttää juu.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
oishan sitäKapuza kirjoitti:Tvisturii ois kiva kokeilla.
Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky.Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.anhan kirjoitti:Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky.Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan niinku prymur teki paljonki viime kesänäKapuza kirjoitti:Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.anhan kirjoitti:Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky.Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Hehe. Siit on kiva vetää täysii iha ekana. ;Dkepaa kirjoitti:ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan niinku prymur teki paljonki viime kesänäKapuza kirjoitti:Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.anhan kirjoitti:Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky.Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
jeees niinoonKapuza kirjoitti:Hehe. Siit on kiva vetää täysii iha ekana. ;Dkepaa kirjoitti:ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan niinku prymur teki paljonki viime kesänäKapuza kirjoitti:Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.anhan kirjoitti:Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky.Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Kolbiki tykkää ohitellakepaa kirjoitti:ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan niinku prymur teki paljonki viime kesänäKapuza kirjoitti:Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.anhan kirjoitti:Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky.Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
joo-o on huomattuanhan kirjoitti:Kolbiki tykkää ohitellakepaa kirjoitti:ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan niinku prymur teki paljonki viime kesänäKapuza kirjoitti:Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.anhan kirjoitti:Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky.Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Hehe. Se on kivaa, ku sahalas ei ruveta valittaa, jos sattuu ohittaa jonku, niinko useimmil talleil on et ei missään nimes saa ohittaaa. Kleoki halus ain vaa alkaa ohitella, silleen kuiteski, ettei ohittanu, ku vaa ohjas siihe eellä menevän häntään, jos ohjas, useimmmite ohjasin, jos eessä oleva oli sellane, ettei potki, muuten sitten vaa yritin hidasta, tai annoin vaa mennä... Ja Prymur ohitteli meinki leiril sillo, et oli vissii ain sit siel vetäjän vieressä/takana...kepaa kirjoitti:joo-o on huomattuanhan kirjoitti:Kolbiki tykkää ohitellakepaa kirjoitti:ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan niinku prymur teki paljonki viime kesänä
niiKapuza kirjoitti:Hehe. Se on kivaa, ku sahalas ei ruveta valittaa, jos sattuu ohittaa jonku, niinko useimmil talleil on et ei missään nimes saa ohittaaa. Kleoki halus ain vaa alkaa ohitella, silleen kuiteski, ettei ohittanu, ku vaa ohjas siihe eellä menevän häntään, jos ohjas, useimmmite ohjasin, jos eessä oleva oli sellane, ettei potki, muuten sitten vaa yritin hidasta, tai annoin vaa mennä... Ja Prymur ohitteli meinki leiril sillo, et oli vissii ain sit siel vetäjän vieressä/takana...kepaa kirjoitti:joo-o on huomattuanhan kirjoitti:Kolbiki tykkää ohitellakepaa kirjoitti:ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan niinku prymur teki paljonki viime kesänä
Milla kirjoitti:Niin tuo tvisturi on oikeesti aika kuuma... kädet monesti ollu kipeet kun sillä vaelluksen vetäny!! mutta ei se mulla oo koskaan mitää pelänny.. nöttiski pelkää enemmän:DD ja poika kyllä hyppää hyvin.. oon kisannu 80 hypänny 90:))
minkälaine muska on, jos oot menny sillä? Mä aion toivoa sitä ens kesän leirilleSwildy kirjoitti:Parempi Tuska-Muska, ku Tvistur.
ahaa okei! Aika hyvä selitysSwildy kirjoitti:Emmää oo menny sillä, mutta tahto on kova. Mutta Tuska-Muska sen takia, kun sille saat tehtyä Muskan söpöt pikkuletit!
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Tvistur frá Sahala #202 » Nuori poika!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa