Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tutustutaan:)

+2
hety
pauliina
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

26Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) La Kesä 06, 2015 1:19 am

nea_maria



Nimi: Nea
Ikä: 15
Kuinka kauan ratsastanut/mitä osaa: oon ratsastanu 11-12vuotta. Kaikki menee Wink
Ootko ollu Elämyksien ja Ystävyyden Kartanon leireillä tai muuten ratsastaas siellä?: Oon ollu jo 2vuot putkee, tää olis sit 3
Hoitsuksi toivon Kvikaa ❤️

27Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) La Kesä 06, 2015 1:22 am

nea_maria



mä ja mun kaveri tullaan sunnuntaina, mut mistä päin ihmiset tulee? itse tullaan pääkaupunkiseudulta Smile

28Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) La Kesä 06, 2015 8:41 am

clea



Minä tulen Helsingistä ja matka kestää noin 4-5 tuntia😂😂 ja minä niin haluaisin hoitsuksi Hrappurin.🐴❤️ Toivon ettei kukaan muu halua sitä🙈🙈 harrastaako joku muukin keppareita? Minä ainakin🐴🙈❤️❤️

29Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) La Kesä 06, 2015 12:26 pm

nea_maria



clea, itse tulemme espoosta, joten ollaa ehkä samas junas (jos tuutte, sil juna on järkevämpi)
kyllähän mä ja mun kaveri oltii pienempänä innokkaita noihin keppareihin 😂😂
kuulin että hrappur olis lopetettu tai jotain 😞

30Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 1:54 am

emi



Minä ja mun siskonikin oltiin pienempänä "keppari ihmisiä" nykyään ei niinkään, vaikka varastossa on pari ostettua ja pari itse tehtyä Wink. Itseäni voisi ehkä kiinnostaa hoitsuna Elsa, mutta johtuu kyllä ketkä annettaan meijän leirille hoitsuks… Vaikka itsehän tuota kysyinkin 😂. Onneksi tässä kuussa tulee ratsastettua paljon niin ei tarvitse leirillä hirveästi miettiä "ratsastuksen saloja" 😂

31Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 3:16 am

Elsaaa



Nimi: Elsa
Ikä: 14
Kuinka kauan ratsastanut/mitä osaat: oon ratsastanu yli 6-vuotta ja siis kaikki menee.
Ootko ollu Elämyksien ja Ystävyyden Kartanon leireillä tai muuten ratsastaas siellä?: Olin viime vuonna leirillä ja oon siis tulossa tänäkin vuonna. Smile
Hoitsuksi haluaisin Nistingurin eli Nissen.
Toivon että leirillä olis hyvä yhteishenki ja uskon et tulee kyllä olemaan ku tulee niin upeeta porukkaa! <3 ja sit uittamaan olis kiva päästä ja hyppää myös maastoesteitä. Ei kuitenkaan viiti toivoa liikoja mut näitä päästiin tekee viime vuonnaki.
Ainiin ja oon siis Nean kanssa matkustamossa (ilmeisesti) junalla + tullaan sunnuntaina sahalaan. Smile

32Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 7:10 am

clea



Juu junalla olin ajatellut. Olisi kiva tutustua teihin jo junamatkalla Smile minä sydämmestä asti toivon ettei Hrappur ole lopetettu, :'( :'( :'(

33Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 8:45 am

clea



Minä toivon että menisimme uittamaan hevosia ja yömaastokin olisi ihanaa🐴🐴🐴❤️

34Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 3:18 pm

nea_maria



mitäs muuta te harrastatte? piirtämistä, bloggaamista, tubetust yms? 😂😂

ittellä on bloggaus ( ❤️ ) ja piirtäminen, kun nyt kuvisluokalle olen joutunut 😂😂

mut jos esim bloggaatte voitte toki antaa linkkei 😌

35Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 3:22 pm

nea_maria



(clea) uittamaan ollaan menty joka vuonna ainakin kerran sään salliessa, mutta sitä ei koskaan voi luvata. 😶 mut meijän uitto reissut on aina ollut muistamisen arvoisia... 😂😂 vai mitä pikku-emmi? 😏💗

36Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 10:45 pm

clea



nea_maria kirjoitti:(clea) uittamaan ollaan menty joka vuonna ainakin kerran sään salliessa, mutta sitä ei koskaan voi luvata. �� mut meijän uitto reissut on aina ollut muistamisen arvoisia... ���� vai mitä pikku-emmi? ����
hyvä koska olin viime vuonna sahalassa ja oli ihana leiri mutta sää oli aika viilee niin emme päässeet uittamaan Sad mutta toivon muutenkin leirille ihanaa säätä I love you Razz sunny

37Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 10:55 pm

clea



Minkälaisia kameroita teillä on? Ihan kysyn vain huvikseni Laughing I love you lol!

38Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 11:01 pm

nea_maria



järjestelmäkamera Nikon D90 objektiivilla 18-200 😇❤️

39Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Su Kesä 07, 2015 11:04 pm

nea_maria



(clea) mikä kamera sulla on 😊

40Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ma Kesä 08, 2015 2:19 am

emi



Mä bloggaan ja mun blogin osoite on emiis-life.blogspot.fi . Ja mun kamera on Nikon Coolpix eli digitaali kamera. Haluaisin kyllä jonkun Nikonin järkkärin, mutta tuon Coolpixin lisäksi kun on videokamera niin en tekisi mitää kolmella kameralla : D Ja joo muistan ton meijän uittoreissun josta tultiin huomattavasti nopeemmin pois mitä mentiin….😂

41Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ma Kesä 08, 2015 6:14 am

clea



Juu kiva Smile millä junalla meinaatte mennä? Siis ajattelin että joss olemme samassa junassa Smile

42Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ma Kesä 08, 2015 6:17 am

nea_maria



helsingistä lähtevä juna ei mene meidän pysäkin kautta. Mutta jos menen junalla tulen joensuusta 😂

43Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ma Kesä 08, 2015 6:45 am

clea



nea_maria kirjoitti:helsingistä lähtevä juna ei mene meidän pysäkin kautta. Mutta jos menen junalla tulen joensuusta ��
harmi Sad Very Happy

44Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ma Kesä 08, 2015 11:13 pm

clea



Tietääkö joku kuinka monta päivää jäljellä on leiriin? Wink Surprised I love you

45Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ma Kesä 08, 2015 11:36 pm

nea_maria



13 päivää, mut jos tuut sunnuntaina niin 12 😍❤️

46Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty VS: Tutustutaan ;) Ti Kesä 09, 2015 2:55 am

emi



Joo enään toi 12/13 päivää. Ens viikolla on Sahalassa vaan vaelluksia tai sit issikoilla on viikon kesäloma ennen meijän leiriä Smile

47Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ti Kesä 09, 2015 7:30 am

clea



😍❤️ onko joku ollu viimevuonna sahalassa leirillä?😊💗

48Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ti Kesä 09, 2015 7:32 am

nea_maria



emmi, heta, elsa ja minä (tässä kessässa olevat)

49Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ti Kesä 09, 2015 10:06 am

clea



nea_maria kirjoitti:emmi, heta, elsa ja minä (tässä kessässa olevat)
kuulostatte tutuilta. Olitiimmeko sattumalta samalla leirullä viimevuonna? Taisin olla lastenleirillä silloin ja minun hoitsuni oli Kviikka ja putosin kerran Hrappurilta, leikkitunnilta.. Laughing Razz Smile I love you I love you

50Tutustutaan:) - Sivu 2 Empty Vs: Tutustutaan:) Ti Kesä 09, 2015 11:05 am

nea_maria



ei oltu... me oltiin nuorten leirillä (paitsi emmi)

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa