Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tutustutaan:)

+2
hety
pauliina
6 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1Tutustutaan:) Empty Tutustutaan:) La Helmi 07, 2015 6:19 am

pauliina



Moi! Olisi kiva tutustua teihin, jotka on tulossa leirille Smile
Kirjotetaan vaikka pienet esittelyt halutessamme itestämme tai sit vaan keskustellaan.
Vähän musta tietoa:
Nimi:Pauliina
Ikä: 13v, mutta leirillä olen 14v
Kuinka kauan ratsastanut/mitä osaa: Oon ratsastanu n.2-3kk ratsastuskoulussa, yksityisellä ponilla 2-3kk ja sit paljon satunnaisia ratsastuskertojaja muutama pieni leiri:) kaikki askellajit menee, mutta laukka on haastava jos pompottaa kauheesti. Keinuheppalaukka/pehmee laukka on ihana ♥♥♥
Ootko ollu Elämyksien ja Ystävyyden Kartanon leireillä tai muuten ratsastaas siellä?: En, mutta olen menossa.

2Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Helmi 11, 2015 8:20 am

hety



Hei, Minö olen tulossa c:
Oon Heta ja 14 vuotta (leirillä 15 Cool)
oon ratsastanut n. 10 vuotta, mutta viimeset 3 vuotta aika epäsäännöllisesti, joten taidot on aika kehnot:DD oiskoha 4 leiri mulle sahalassa, en iha tarkkaan muista:D ja muutenkin paljon käyn siellä ratsastelee:) kesää odotellessa:)

3Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Helmi 11, 2015 8:47 am

pauliina



Okei. Sit meitä on monen tasosia siellä. Kaverini tulee myös ja hän on ihan alottelija:) Mitä te haluisitte leiril tehä?
Must ois kiva se yömaasto Smile)

4Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Su Helmi 15, 2015 7:08 am

hety



Must ei kantsi liikoi ootella:D eniten ootan sitä et voijaan kaikki olla yhessäSmile Sinne tulee vissii ainakin 8 mun kamuu ympäri suomee :DDD kuuulostaa hullulta kai:DDD

5Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Su Helmi 15, 2015 7:12 am

pauliina



No mut oot varmasti paljon parempi ku esim mä Very Happy
Pyyä ne sunki kaverit tänne kirjottelee:) minkä ikäsii ne on?

6Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Su Helmi 22, 2015 9:23 am

hety



noh apua:D öö oisko 12-16 vuotiaita:))

7Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Huhti 22, 2015 5:56 am

clea



Oon 11v. Ja olen ratsastanut noin 3 vuotta ( täytän 12 lokakuussa) Very Happy ajattelin vaan että te kaikki ootte jo 14 tsi 15 niin oonko mä liian nuori sille leirille? Mutt muuten niin mun nimi on Clea oon 11 ja leirillä melkein 12:D ja oon ratsastanut 3 vuotta ja oon ollu ennen sahalassa:)Smile

8Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Huhti 22, 2015 5:57 am

clea



ja pliis vastatkaa:) Smile

9Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Huhti 22, 2015 6:06 am

pauliina



Moi Clea! Et oo liian nuori Smile Alotin just uudestaan tunneilla käynnin ja nyt oon käyny 4 kertaa yhel tallil, joten tämä ratsastus ehtii edetä onneksi leiriin mennessä.

10Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Huhti 22, 2015 6:50 am

clea



Kiva! Razz



Viimeinen muokkaaja, clea pvm Ke Huhti 22, 2015 10:15 am, muokattu 1 kertaa

11Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Huhti 22, 2015 9:54 am

pauliina



Tää näkyy kaikille niin en viiti laittaa mun numeroo

12Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Huhti 22, 2015 9:34 pm

clea



(pauliina) meetkö yksin sinne leirille? Smile

13Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Huhti 22, 2015 9:36 pm

clea



mäkin haluisin sen yömaastoon tai uittamaan Smile Smile

14Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Huhti 22, 2015 10:08 pm

pauliina



En mee yksin, mun kaveri tulee mun kans.

15Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Su Huhti 26, 2015 9:11 am

pauliina



Toivottavasti leirillä ois hyvä sää Smile



Viimeinen muokkaaja, pauliina pvm Pe Toukokuu 01, 2015 1:49 am, muokattu 1 kertaa

16Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Pe Toukokuu 01, 2015 1:32 am

emi



Hei! Olen tulossa samalle leirille teidän kanssanne. Mietin, tässä että kuinka pitkiä te olette? Olen itse nimittäin aika lyhyt…

17Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Pe Toukokuu 01, 2015 1:52 am

pauliina



Eihän sillä pituudella ole väliä Smile Mut siis mää on 157,8cm pitkä. Kuinka pitkä sää oot? Ooks mua lyhyempi?

18Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Pe Toukokuu 01, 2015 6:55 am

emi



Oot oikeessa ettei sillä pituudella oo niinkään väliä ☺️ Itse olen jotain 150 cm, että huomattavasti sinua lyhyempi 😉

19Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ti Toukokuu 26, 2015 6:47 am

clea



Mmm ketkä,on tulossa leirille jo sunnuntaina?💕 minä ainakin💕☺️ Ja mistä päin muute tuutte?☺️

20Tutustutaan:) Empty Vastauus Ma Kesä 01, 2015 2:25 am

emi



clea kirjoitti:Mmm ketkä,on tulossa leirille jo sunnuntaina?💕 minä ainakin💕☺️ Ja mistä päin muute tuutte?☺️

Moi Clea. Kaverini on tulossa leirille jo sunnuntaina. Itse tulen maanantaina ja tulen Jyväskylästä päin ajomatka kestää meiltä nimittäin muistaakseni 40-60 min. Google Mapsin mukaan noin 50 min. Surprised Ketkä haluaisitte hoitsuks? Embarassed

21Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ti Kesä 02, 2015 2:26 am

emi



Ainii Clea et oo yhtään liian nuori, sillä itse täytän viikkoa ennen leiriä kolmetoista ja viime vuonna yksi kaverini oli nuorten leirillä ja on samanikäinen kuin minä. Se kaverini ei tule tänä kesänä. Johtuu vähän kuinka paljon meitä on, mutta jos on vähän niin siinä vaiheessa tunnen suurimman osan. Itsekkin haluaisin yömaastoon ja kylällä olisi kiva käydä (olen käynnyt kait jokaisella edeltävällä kerralla). Myös kaikki yhteistyöpelit on minusta ihan mukavia : )

22Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Kesä 03, 2015 4:39 am

pauliina



Mä ja mun kaveri tullaan sunnuntaina, koska mun äitillä on töitä maanantaina, joten se ei pysty sillon viemään:)
Oon käyny nytten tunneilla lähes joka viikko jonkun 2-3kk ajan. Nyt menee laukkakin hyvin ja on varmempaa meno. Esteitäkin oon ihan pieniä mennyt Smile Leiriin on enää tosi vähän aikaa <3 EN MALTA OOTTAA!

23Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Ke Kesä 03, 2015 4:41 am

pauliina



Ainiin! Hoitsusta en osaa sanoo, kun kerran oon vaan ollut Sahalan kartanolla ratsastamassa.

24Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Pe Kesä 05, 2015 8:24 am

emi



Joo. No uskon että kaikilla menee hyvin se leiri. Itseäni vähän jännittää kenet otan hoistuksi, viime vuoden hoitsuni kun on myyty ja rakastuin siihen silloin ❤️ Otan luultavasti sen joka "jää yli". Itsekkään en malta odottaa, mutta onneksi enään vähän aikaa.

25Tutustutaan:) Empty Vs: Tutustutaan:) Pe Kesä 05, 2015 8:27 am

emi



Ja itselläni sujuu sekä koulu että esteet, mutta pidän enemmän koulusta, koska esteillä tulee jalat vähän kipeiksi ja mulla on myös niin lyhyet jalat että koulussa pitkillä jalustimilla saan hevosen vähän paremmin avuille/pohkeelle kun ei tarvi käyttää niin voimakkaasti Wink

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa