Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Epäsekoilua

+5
`roopee
vilmä
Repe
suhvi
Swildy
9 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua Pe Heinä 04, 2008 10:35 pm

Repe

Repe

Tuo oli oikein hyvä viesti!! Razz Minä ainakin haluaisin leirikisat! En mä niissä pärjäis mut ois ne silti kivat ja kun saa sitten sitä kirjallista palautetta.. Smile Sijoittumisjärjestyksellä ei mulle ainakaan oo väliä. Very Happy Ottakaamme se huumorilla Smile

27Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 12:43 am

Swildy

Swildy

Mää haluisin just semmoset "leikkimieliset kisat", mutta silti tahtosin pistää hoitsun hienoksi. Eikä mitään ilman satulaa kisoja enää. Olin niitä vastaan jo alusta alkaen. (Ja kuka meni tippumaan verkassa lantakasaan...)
Mun mielestäni olisi kiva, jos leirikisat pidettäisiin ja ne jotka eivät haluaisi osallistua jättäisivät osallistumatta ja ne jotka tahtoisivat osallistua (vaikka meitä olisikin vain kolme), osallistuisivat. Niin kuin Perla-vuonna leirin pojat eivät osallistuneet ja minä jouduin olemaan ensimmäisenä.

http://swildy.deviantart.com

28Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 12:56 am

suhvi

suhvi

Tamara Huber-Lang kirjoitti:Mää haluisin just semmoset "leikkimieliset kisat", mutta silti tahtosin pistää hoitsun hienoksi. Eikä mitään ilman satulaa kisoja enää. Olin niitä vastaan jo alusta alkaen. (Ja kuka meni tippumaan verkassa lantakasaan...)
Mun mielestäni olisi kiva, jos leirikisat pidettäisiin ja ne jotka eivät haluaisi osallistua jättäisivät osallistumatta ja ne jotka tahtoisivat osallistua (vaikka meitä olisikin vain kolme), osallistuisivat. Niin kuin Perla-vuonna leirin pojat eivät osallistuneet ja minä jouduin olemaan ensimmäisenä.

mut mitäs ne tekis jotka ei osallistu?

29Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 12:59 am

`roopee

`roopee

no minä en siltikään osallistuis. >< kisat on niin rasittavia, olkoon vaikka leikkimielisetkin. ottaa päähän jo koko termi. huoh 'ole oma itsesi' ja valitusta riittää sitte kerrakseen. ja hevosenki käyn kurassa uittamassa nii siinä itseäni ilmaisen.

30Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 2:42 am

vilmä

vilmä

no jos on kisat niin toivon ettei joku muukaan mee niihin nimittäin mä en varmaan mee... mut jos kaikki muut menee kai munkin on pakko :')

31Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 2:44 am

suhvi

suhvi

-Neitinen kirjoitti:no jos on kisat niin toivon ettei joku muukaan mee niihin nimittäin mä en varmaan mee... mut jos kaikki muut menee kai munkin on pakko :')

no mä en mee, jos on vapaa ehtoset ja ei miun mielestä miun serkkukaan mee..

32Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 2:49 am

Swildy

Swildy

Minä ainakin osallistun, jos vaan mitenkään on mahdollista. Ja toivon, että moni muukin osallistuu, että koko kisat järjestetään. Very Happy

Mutta asiasta seuraavaan. Mitä mieltä olette, voiko pussilakanaa käyttää makuupussina? XD Kun isoveli vei paremman makuupussimme mukanaan johki Helsinkiin ja jäljellä on vain iso, hirveän kuuma makuupussi. Very Happy Kun pussilakanahan on semmoinen "kaksiosainen", että sinne voi mennä sisälle. XD

33Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 3:31 am

vilmä

vilmä

noo voi kai sitä käyttää jos tykkää mutta se on kyllä aika hiostava : ))) jos teillä olis joku viltti ja sit ottaisit sen ja menisit pussilakanaan? :'''D

34Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 4:45 am

Swildy

Swildy

Very Happy Taidan sitten ottaa sen pussilakanan. XD Sinne ainakin mahtuu paremmin kaikki pehmoötykät. Very Happy Joo.. HUOMENNA on LEIRI!! Joo. Ehkä otan jonkun viltin mukaan. Very Happy Jos kylmä yllättää.

35Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 7:12 am

vilmä

vilmä

Nii ja kodassakin jos mennään yövaellukselle niin vois muuten olla kylmä : D pääsinpä nyt alkaan pakkaan kohta sekin on tehty ; DDD

36Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 8:25 am

Swildy

Swildy

Mää oon pakannut. Very Happy Kuitenkin jotain olennaista unohtuu... Kuten kypärä. Very Happy En oo pakannut sitä vielä. Ja vaahtomuovimiekka. Kaikki kengät. Very Happy

37Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Heinä 05, 2008 11:04 am

vilmä

vilmä

jee no mut vaik kypärä jäis siellä on niitä ihania muovikypäröitä : D

38Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua La Joulu 20, 2008 5:58 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Ja mitä ihmettä tarkottaa EPÄSEKOILU?? xDDD

39Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua Su Joulu 21, 2008 2:58 am

Swildy

Swildy

"Keskustelua leiristä, enkä pelkkää "joo:)))))" "ihan samaa mieltä:)" ";DD"-kaksinpuhelua."

40Epäsekoilua - Sivu 2 Empty Vs: Epäsekoilua Su Joulu 21, 2008 5:55 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Swildy kirjoitti:"Keskustelua leiristä, enkä pelkkää "joo:)))))" "ihan samaa mieltäSmile" ";DD"-kaksinpuhelua."
TajusiinD:Very Happy:D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa