Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Epäsekoilua

+5
`roopee
vilmä
Repe
suhvi
Swildy
9 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Epäsekoilua Empty Epäsekoilua Ma Kesä 30, 2008 9:32 am

Swildy

Swildy

Hah. En pystynyt pitäytymään erossa foorumista, tosin noihin `roopeen ja RSG:n valtaamiin topiin en enää kirjoita. Mutta niin. Tänne tahtoisin keskustelua leiristä, enkä pelkkää "joo:)))))" "ihan samaa mieltäSmile" ";DD"-kaksinpuhelua. Eli siis.
Tässä ensiksi kysyisin vaikka, miksi aiot toivoa sitä hevosta, mitä toivot?
Ja ei sitten sellaisia kahden sanan viestejä.

Itse tahdon Perlan, koska se oli minulla -06 leirihoitsuna ja silloin totesin, että se on mielestäni maailman paras hevonen. Tahdon mennä sillä ennen kuin se elokuussa lähtee.

Sitten kysyisin vaikka, että aiotko vaihtaa hevosta joksikin tunniksi leirin aikana?

Suunnittelimme Heipun ja Repen kanssa vaihtavamme 4 h vaellukselle hevosia keskenämme niin, että minulla on kodalle mennessä Lýsa, Repellä Perla ja Heipulla Erill. (Oletetaan, että saamme toivomamme hevoset...) Ja sitten takaisin tullessa minulla Erill, Heipulla Perla ja Repellä LyyssaLiissa. Sitten tiistaina, jos on normaali maastotunti, niin aion varmaan silloin haluta kokeilla Naudia, ellei se ole kellään hoitsuna. Jos on niin voin pyytää sitä vaihtamaan tai haluta kokeilla Nöttiä. Razz Leirillä sitten nähdään. Mahd. leirikisat, yövaellus, ilman satulaa ja uitto tahtoisin mennä Perlalla. Razz

Ja sitten tuli vain mieleeni. Tunnistatko ketään hevosista ilman numeroa?

Itse tunnistan Perlan, Músin, Nesin, Hervörin, Drifandin, Lýsan, Geislin, Kveikurin, Hektorin, Kleon, nykyään myös Erill Kyhmyturvan, Hallan ja Pökön välillä, Naudin ja Brunin(, vaikka ne menevätkin välillä jostain kumman syystä sekaisin), Heidan, Lusian ja ylensä Prymurin. Razz

http://swildy.deviantart.com

2Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ma Kesä 30, 2008 9:42 am

suhvi

suhvi

haluaisin geislin hoitsuksi sen takia koska se kuullostaa minulle just sopivalta Smile aijon kai vaihtaa anzkun kanssa jollekin tunnille hevosia.. mutta muuten haluaisin mennä geislillä.. Very Happy en varmaan tunnista hevosia ilman numeroita, sillä tuun olemaan ekaa kertaa sahalassa.. voin tunnistaa aluks korkeintaa geislin ja músin, jos niitäkää Razz Razz

3Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ma Kesä 30, 2008 10:08 am

Repe

Repe

Haluun Erillin ku oon halunnu mennä sillä jo pikään. En oo vaan saanu Sad

Ja hevosista tunnistan ilman numeroo.... Músin, Erillin, Lýsan, Drifandin, Geislin, Kveikurin, Hektorin, Lusian, Hervörin ja Kleon. Ja sit viel Nesin ja Hamin sen ihanasta harjasta Razz

4Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ma Kesä 30, 2008 10:10 am

Swildy

Swildy

Ite en pistänyt Hamia, kun sen harja oli jotenkin pidempi ja vähemmän pystyssä kuin viimeksi. Very Happy

5Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 1:56 am

vilmä

vilmä

nooh mä haluan muskan kun tuntuu aika mukavalta ja hyvän reippaalta : ) sitten oon aatellu vaihtaa metun kanssa jos se sais prymurin, mut sitten sillä on nyt kuulemma jalat kipeet : ((( mutta luultavasti jonkun kanssa vaihdan sillä on mukava koitella kaikkia heposia :')))
siitten tunnistan hepoista Lysan, Geislin, Kleon, Müsin, Naudin (sehän ei taida siellä kyllä enää olla?), Nesin, Emblan, Drifandin ja joitain : )))) niin ja hei kun annalla on ollu halla ja muska toinen niistä ei sillon suostunu veteen kumpi se oli??? : )

6Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 2:06 am

`roopee

`roopee

Hepasta en ole vielä selvillä. kolmen vaiheella olen. Joko Freyja, Hervör tai Hervir. Aion vaihtaa totta kai, jos saisin mennä jollain noista edellämainituista. ^^ Tunnitan Kolbin, Hervörin, Geislin, Nöttiksen, Perlan, Freyjan, Hervirin, Erillin, RILLIFANTIN eli Drifandin, Lysan, Mússin, Kveikurin ja Hectorin, Slettusen, Hamin, Brunin, Kleon, Nesin, ja Tvisturin ainaskin. :'o muissa menee vähän arvailun puolelle. tosin silffunkin tunnistasin mut eipä oikeen enää voi :'D

7Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 2:09 am

Swildy

Swildy

Jep, Prymurilla on jalat kipeet, mutta voi olla, että se tervehtyy leiriin mennessä. Kyllä Naudi on vielä Sahalassa, tosin se oli ainakin viime sunnuntaina vuokralla. Luultavasti oli Muska joka ei suostunurt menemään veteen, koska Halla rupesi kahdesti piehtaroimaan. Very Happy Kyllä Muskakin siinä toisessa rannassa suostui veteen menemään. En muista miten normaalissa. Mutta siinä, jossa Nesi meinasi ruveta piehtaroimaan, niin sinne ainakin Muska meni ja Julia, joka ei muuten tahtonut kastaa kavioitaan, niin meni siellä hyvin veteen ja oikein ensimmäisenä alkoi vettä roiskuttaa. Very Happy

8Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 2:30 am

vilmä

vilmä

No toivottavasti Muskalla veteen pääsen sitä tosiaan toivon : ))) Niin siis kumpaa rantaa tarkoitat ai et meni kuusikujarantaan vai sinne toiseen? :'DDD

9Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 2:37 am

Swildy

Swildy

Sinne tientakaisrantaan mun mielestä meni ihan hyvin. Very Happy Muistaakseni. Ainakin se siellä vedessä oli. Very Happy En muista yhtään miten se siihen normaaliin "kuusikujarantaan" meni. Very Happy

10Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 2:43 am

Repe

Repe

Oli kyllä niin mukavaa kahlata siel järves sillon sunnuntaina Very Happy Ja Perla oli siis niin ihana. Meen mielelläni leirillä sitten uudestaan sillä Razz

11Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 2:43 am

Swildy

Swildy

Kukapa ei menisi mielellään Perlalla. Se on nimittäin kaikista ihanin, viisvitosin ja kaunein.

12Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 5:03 am

heipu

heipu

Minä tahdon Lysan koska se kuulostaa niin kivalta ja myös näyttää Very Happy Eikä s emua haittaa jos on vähän laiskanpuoleinen. Kunhan vain sopisi mulle.

Ja mä tunnistan (luultavasti) Hervörin, Lysan, Musin, Brunin, Kleon, Geislin, Erilin,Nesin. En oo varma et tunnistanko muita. Ainiin Hecktor ja Kveikur ainakin. Leiriii!! <3<3<33<3:cheers:

13Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 5:39 am

Swildy

Swildy

Se on Hektor ilman seetä. Very Happy Tekee jo mieli päästä kokeilemaan Lyyssaa ja Erilliäkin. Very Happy

14Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 7:14 am

vilmä

vilmä

Ja Pökönkin varmaan tunnistan : ) mutta leirille kohta ahh ihanaa en jaksais oottaa ja niin joo siis IHANAA!!!!

15Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 9:48 am

soffo

mä haluan kolbin, koska aion vuokrata sitä myöhemmin Razz nyt sais jotain "tuntumaa" siihen. ja se kuulostaa tosi kivalta.

ehkä vaihdan tunniksi tai pariksi.

tunnistan luultavasti hervörin, muskan, kleon ja geislin. en varmaan muita Very Happy

16Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ti Heinä 01, 2008 9:57 pm

suhvi

suhvi

soffo kirjoitti:mä haluan kolbin, koska aion vuokrata sitä myöhemmin Razz nyt sais jotain "tuntumaa" siihen. ja se kuulostaa tosi kivalta.

ehkä vaihdan tunniksi tai pariksi.

tunnistan luultavasti hervörin, muskan, kleon ja geislin. en varmaan muita Very Happy

voitko vaihtaa kolbin EHKä jollekin tunnille miun kanssa?

17Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Ke Heinä 02, 2008 2:46 am

vilmä

vilmä

mäkin voisin kolbia joskus koittaa mutta kun aattelin koittaa pryymuriakin ja muskallahan tässä eniten täytyy mennä ; DDD

18Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua To Heinä 03, 2008 7:48 am

Repe

Repe

Mää haluun kans kokeilla joskus Prymurii Very Happy

19Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua To Heinä 03, 2008 11:49 pm

`roopee

`roopee

meen sekasin tallin hectorist ja sit sahalan hektorissa nii se on yks hailee mitenkä kirjotetaan ku periaate on sama ::::'D

20Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Pe Heinä 04, 2008 2:08 am

Swildy

Swildy

Kyllä kaikki kuitenkin (luultavasti) ymmärtää ketä tarkoitat. Very Happy

Entäs, kuinka moni tahtoisi leirikisat? Miksi? Miksi et?

Itse tahtoisin kisat, koska on kivaa ensin laittaa hevonen "hienoksi" ja sitten saada (kirjallista) arviointia omasta ratsastuksesta. Ja totta kai saa ratsastaa kerrankin yksin. Very Happy

21Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Pe Heinä 04, 2008 4:24 am

vilmä

vilmä

Mä en halua, koska mua rupee ahistaan tulee paniikki enkä tykkää kun muut kattoo... ja sit stressaan sitä kokoajan ja mahaan rupee sattuun ja ja ja ei kiitos ; D se on ihan kivaa kun niitä hepoi laitetaan hienoks mut sit muuten ei : )))

22Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Pe Heinä 04, 2008 4:44 am

suhvi

suhvi

mäkääm en haluu kisoja.. hups. ne perustellut.. ne on samat kun neitisellä.

Viimeinen muokkaaja, suhvi pvm Pe Heinä 04, 2008 11:27 pm, muokattu 1 kertaa

23Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Pe Heinä 04, 2008 6:15 am

Swildy

Swildy

Suhvi, perustelut.

24Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Pe Heinä 04, 2008 7:54 am

`roopee

`roopee

ei mitää kisoja. perustelut: vihaan kisoja, hevoset sukkaa niissä paitsi ne joidenki automaatit, sitte ahistaa, vamettaa, ei oo innostusta, lähen lätkii sieltä jos jotku kisat.

25Epäsekoilua Empty Vs: Epäsekoilua Pe Heinä 04, 2008 12:26 pm

anhan

anhan

Anteeksi, kun tungen, mutta tämä liittyy tuohon teidän keskusteluun...

Meillä oli kisat (en tiedä kuka teillä ohajaajana, joten voi olla ihan erilainen leiri luvassa ohjelmaltaan. Ohjaajana oli Laura.)
Kuitenkin, asiani on, että hevosia EI laitettu kisoja varten. Tämä oli ohjaajan pyyntö, teemana oli "Ole oma itsesi". Kisoihin sai tulla tavallisissa vaatteissa, ja hevoset oli myös tavallisia.
Kisat osoittautuivat kivoiksi, eikä kukaan ahdistuksesta kärsinyt. En ainakaan kuullut kisojen jälkeen kenenkään valittelevan kisojen pitämistä.
Leirin lopuksi saimme kirjalliset palautteet, joita vartenhan ne kisat pidettiin. Apuohjaaja jakoi ne (ohjaaja oli tuolloin jo sairaalassa), ja kertoi sijoittumisjärjestyksen. Tästä ei kyllä jäänyt kellekkään traumoja, koska suhtauduimme kaikki siihen huumorilla.

Toivottavasti en saa kauheita haukkuja tunkeutumisestani, oli pakko tulla kertomaan kuitenkin. Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa