Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D

+7
anhan
Repe
heipu
poistotuote
suhvi
Swildy
vilmä
11 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 14 / 22]

Shang

suomee(jos äikkä laksetaa?), ruotsia, englantia, ranskaa ja syksyllä alkaa espanja.

joulutodistukse keskiarvo?

Kaaiisaa

Kaaiisaa

tais olla 8,7 ;D ehheh käyttäytyminen 8, historia 8 ja kässä 8. Muut ysejä...

Mites tota tuo käyttäytymisen numero oli joulutodistuksessa?

heipu

heipu

10 tuli Very Happy:D:D:D:D Mut ei kannata luulla et oisin niin kiltti XD Saara ja Repe ja Vilma ja kaiikkii voi todistaa, jos et muuten usko..

Huijaatko meitä kuten Merituulia ja Essi??

329Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D - Sivu 14 Empty Vs: Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D To Maalis 05, 2009 11:22 am

Shang

enhän mä tunnetusti koskaan ketä kuseta. : DDDDDDDDDDDDDDDD mistä sä sellasta keksit (jos ees tarkotit mua)? :''''D

issikat vs ns. isot hevoset?

330Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D - Sivu 14 Empty Vs: Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D To Maalis 05, 2009 11:29 am

Repe

Repe

täytyypi sanoa että issikat. ne on karvaisempia. ainakin yleensä Very Happy on ne joo toisinku sellaset iiiiiiisot hepat kuten Silja. Mut kyl isotkin on kivoja mut mieluummin issikka.

Pidätkö lätkästä? Ja jos pidät niin mikä on lempijoukkueesi?

331Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D - Sivu 14 Empty Vs: Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D To Maalis 05, 2009 11:33 am

Shang

emmä lätkästä yhtää mitää tiiä. kaverin kaa vaa aina katotaa parhaimman näkösiä pelaajia telkkarista ei niinkää seurata sitä peliä. : D

mut joo tiiän, et kuulostaa erittäin lystikkäältä, mutta PAKKO KYSYÄ! ko repe noi vastas äske. : DDD eli juu. tekeekö se suunnaton karvan määrä issikoista kivempia?

Swildy

Swildy

Kyllä juuri sinä huijaat meitä. Ja Vilma myös. :'D

Joo, mutta issikat on senkin takia kivoja, että ne on KARVASIAAA! Mutta ehkä enemmän tykkään niistä, kun ne on semmosia pikkasia ja kilttejä, mutta kuitenkin ne menee kovaaaa!

Ööö. Milloin olet ostanut viimeksi uuden huonekalun?

http://swildy.deviantart.com

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Uuden huonekalun???? No joo pianon ostin marras-joulukuussa..

10 käyttäytymisenä Heipulla on kova sana meillä ei hullukaan saa 10 käytöksestä!!

Koko nimesi on?

Swildy

Swildy

Saara Marttiina Anna Tiina Ilona Liina Dallaspulla Amalia Luopio.

Kissaeläimet vai koiraeläimet?

Repe

Repe

Kissaeläimet! Todellakin! Mut kyl koiraeläimetki on ihan kivoja Very Happy Mut mieluummin kissaeläimii! Razz

Oletko yli 65-vuotias?

336Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D - Sivu 14 Empty Vs: Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D Ma Maalis 09, 2009 10:37 am

Shang

olen. juu täytin tossa pari viikkoo sitte 69v. saa onnitella! 8DDDDD ((((((((;

paras jogurtti maku? : DDD

Kaaiisaa

Kaaiisaa

HEDELMÄPOMMI!! <333 on tullu ahmittua sitää.. Very Happy

mitä mieltä coldplaysta?

Shang

iha jees. se yks nukketeatteri video o ihana! : DDD

paras koskaa näkemä elokuva?

heipu

heipu

hahhahahahahah! Ei heemmetti ku repesin hahhahhahahhahahah!"!! Tolle saaran vastaukselle. :Dhhahahah ei jee. Joo sua Essii tarkotin. Ja kyllä huijasit. Very Happy Et vain tiedä miten Very Happy:D:D:Very Happy:D

Joo en tiiä vatmaan CR! no ei kylää todellakaaan Twilight oli ihan hyvä joo kaikki tietää. Ja sit se yks ja se oli kans ihan hyvii mut en muista niitä.

Oletko erittäin hyvä jossain? Missä?

Viimeinen muokkaaja, Heipu pvm La Maalis 14, 2009 6:35 am, muokattu 1 kertaa

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Erittäin hyvä??! No ööö enn oikeen tiiä.. Hyvä nauramaan, mut erittäin hyvä itkemää. no ei vaa emmä oikee tiiää.. äh hankala, ei tuu ainakaa mieleen mitää.. Very Happy

Sama kysymys eli oletko erittäin hyvä jossain?

Shang

tottakai mä oon. : D juu oon erittäin hyvä puhumaa puhelimessa/tekstaamaan ja sit mä oon erittäin hyvä dataamisessa ja oon erittäin hyvä soittamaan pianoo. no ok. oon iha hyvä soittamaa, mut whatever.

juuuu tota nii löytyykö mp3 tai mp4? jos on nii montako kappaletta?

Swildy

Swildy

Ööö. Emmmää tiiä mikä toi on, mutta ainakin vähän aikaa siinä oli 555 kappaletta. (ai kuinnii 55 on mun lempiluku? :D) Joo. Tarkistampa kuin paljon siinä nyt on. 395:hän niitä on. Jos siis biisien määrää tarkoittettiin. Itse laitteita on yksi. :'D

Paras biisi ikinä? :DD

Kaaiisaa

Kaaiisaa

IKINÄ?!! Pääh. No jos lainaan yhtä ihmistä joka on puoliks oikeessa niin se on coldplayn clocks.. Mutta itte voisin valitaa öö nightwishin poet and pedulum.. Very Happy

Tykkäätkö Lady GaGasta? xD

344Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D - Sivu 14 Empty Vs: Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D La Maalis 14, 2009 12:41 am

vilmä

vilmä

Joo siis rakastan sitä transu einaria koko sydämmestäni ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh <33333333333333 pienempikuinkolme pienempikuinkolme pienempikuinkolme pienempikuinkolme!!!11111 no joo jätetään väliin Wink

lempi vuodenaika?

Swildy

Swildy

KESÄKESÄKESÄKESÄ! Koska on lämmintä, leiri, ei oo lunta, valosaa, pääsee uimaan, voi rattattaa teepaidalla, on vihreetä, saan kameran ja rahaa ja kaikkee muuta kivvvaaa.

Tylsin vuodenaika?

heipu

heipu

Se on varmaankin syksy koska sen jälkeen tulee talvi ja talvella on kylmä XD nii ja syksyllä on kurasta ja puut kaljuuntuu ja pitää haravoida. Smile

Missä ratsastat (<-- toi on muute vaikee sana XD)?Ja kuka on lempi heposi?

Swildy

Swildy

Sori kaikki varmaan tietää jo, mutta ihan sama. Razz
Ratsastan siis Ratsutalli Piruetilla ja lempiheponi on Perla frá Narfastödum, joka tosin asuu Sahalassa. Ja juu, toinen lempihevoseni on Piruetilla asusteleva Caspar.

Öö... Aiotko hypätä sillalta leirillä?

Ps.Ratsastettaessa on vielä vaikeempi. Very Happy

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Hmmm.... En oikeen usko se on pelottavaa.. Very Happy

Aiotko ratsastaa ilman satulaa leirillä?

Swildy

Swildy

Joojojojojojojjjooooohohohohohoooojojojojojojooo. Koko leirin. <3333

Aiotko hypätä ARE:n? :DD

Shang

no ei mun taidoilla. : DDD

kauppa missä käyt enite? siis sillee vaatekaupoista. : DDDD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 14 / 22]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla: