Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D

+7
anhan
Repe
heipu
poistotuote
suhvi
Swildy
vilmä
11 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 22]

176Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D - Sivu 8 Empty Vs: Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D Pe Toukokuu 30, 2008 3:29 am

Repe

Repe

En voi!! muhahahahah!!!

Syötkö koskaan jäätelöä? xD

177Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D - Sivu 8 Empty Vs: Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D Pe Toukokuu 30, 2008 4:11 am

Swildy

Swildy

Joka hetki. Erityisesti torstaisin.

Milloin olet viimeksi tehnyt kunnon suursiivouksen huoneessa, jossa asut?

http://swildy.deviantart.com

178Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D - Sivu 8 Empty Vs: Opitaan tuntemaan toisemme kysymyksillä :D Pe Toukokuu 30, 2008 4:30 am

suhvi

suhvi

teen tällä hetkellä.

oletko iloinen? rendeer rendeer rendeer

`roopee

`roopee

hei vain lapset (: ite oon sit syntyny 22.08 koska meil on varmaan taas se vamanen peli jossa seistään limukorejen päällä ja pitää mennä ikäjärjestykseen Very Happy

vilmä

vilmä

suhvin kysymykseen että oon aika ilonen ja roopelle että niin luultavasti varmasti kylläkin on Very Happy ja mä oon syntyny 24.11 Very Happy

onko teille tullut jo ikävä kun en oo jaksanu kirjotella? ;D

Swildy

Swildy

On tullut. Razz

Oletko sotkenut musteella? Very Happy

vilmä

vilmä

joskus mut en tänään Smile
tykkäätkö olla yksin kotona?

Swildy

Swildy

On se joskus ihan kivaa. Razz

Ootko ikinä käyttänyt sellaisia kauhean levittyviä tusseja kuten esim. Promarkerit? <3

`roopee

`roopee

hei tyypiiiit. :''D ketä on tulossa jo sunnuntaina? =') mie ainaski aion sillon olla siellä.

heipu

heipu

MÄ oon tulossa ja melkein kaikki... Kai... Kukas sä oikei oot ei oo foorumil ennen näkyny. Very Happy

`roopee

`roopee

oon Reija. :'D tjoo en tosiaan oo jaksanu pitkiin aikoihin tänne kirjustella. pari kuukautta sitten viimeksi. mutta kivahan se ois tietää ketä on tulossa sunnuntaina koska sitä meininkiä en jaksa että kun sinne saapuu niin kaikki kattoo hiljaa tuppisuina ja pahimmat kuiskuttelee kaverinsa kanssa :''D

vilmä

vilmä

hahahah Very Happy noo mulla ei oo kaveria Very Happy tai ompas tunnenhan jo saaran, juulian ja annan Very Happy mutta kuitenkin tai siis on mulla sittenkin kavereita Very Happy mutta joo sunnuntaina tuun Very Happy (taas sitten mainitsin sen Very Happy) Ja kysymykset jatkuu Very Happy
Eli en muista oonko sotkenu sellasilla tusseilla Very Happy

Jos pääset valtaaman paikan ittelles leiriparvelta tai mikä onkaan niin valitsisitko sen (oveltapäin) edestä, keskeltä vai takaa? Smile

`roopee

`roopee

hahhahaah :'''D MUT HEI MINÄ MINÄ MINÄ. haluun nukkkkkkkuuuuu siinä en ku en ossaa selittää Very Happy

vilmä

vilmä

osaas ny Very Happy mä nukuin viimekerralla siinä takaosan keskellä Very Happy

`roopee

`roopee

ai sieeeeeellä. :'D no siis ku on se ovi ja siit astutaa sisää (ylläripylläri) nii sitte vasemmalla kolmas sänky nii siin.

vilmä

vilmä

jeejee Very Happy 17 päivää eli sunnuntaihin 16 Very Happy

vilmä

vilmä

ja laitetaampa taas kysymys Very Happy
mikä on lempi juomasi?

vilmä

vilmä

HUOMHUOMHUOM. viimeistään ens maanantaina (kai muistaakseni) täytyy ilmoittaa jos tulee jo sunnuntaina!

Repe

Repe

Mulla kirjotettiin siihen leirikirjeeseen se et tuun jo sunnuntaina Razz:P:P:P:P:P

heipu

heipu

Lempi juomani on Marlin Kupliva OMENAJUOMA<3<3<3<3<3<3 Kannattaa maistaa.

Oletko innoissasi leiristää?cheers

vilmä

vilmä

olen! Very Happy

kuinka paljon odotat leiriä asteikolla 1-10? Very Happy

heipu

heipu

9½ . EI voi ihan kymppii sanoo.

Tunnetko LETTIJEESUKSEN?
hhhaahhahahhahahha:drunken: drunken drunken drunken drunken drunken

vilmä

vilmä

tunne ainakin yhen Very Happy
oletko täysin varma että sekoat leirillä?

Repe

Repe

Juu olen. Sekoan muutenkin aina. Razz

Aiotko uida hiekkatiellä? Razz:P drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken

heipu

heipu

Aion, jos muutkin ui. Kaikkea kannattaa kokeilla. XD

Otatko leirille uimapuvun vai bikinit?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 22]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa