Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Minkä ikäsii?

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Minkä ikäsii? Empty Minkä ikäsii? Su Maalis 09, 2008 7:26 am

Emppp-



Minkä ikäsiä sinne leirille on tulossa? kun aattelin kun oon 12 et meenkö lasten vai nuorten leirille:)

2Minkä ikäsii? Empty Vs: Minkä ikäsii? Su Maalis 09, 2008 10:40 am

laura



Emppp- kirjoitti:Minkä ikäsiä sinne leirille on tulossa? kun aattelin kun oon 12 et meenkö lasten vai nuorten leirille:)

No ite oon leirin aikana vielä 13, oon -94, ja kaverit on kans -94. (: Tulee varmaan aika monen ikäsii (: ei ollu kauheesti apuu, sori /:

3Minkä ikäsii? Empty Vs: Minkä ikäsii? Ma Maalis 10, 2008 10:30 pm

hannaa



On sinne kai tulossa muitakin sun ikäsiä : ) Tai mitä noista muista keskusteluista lukee niin ne on kyl ne kaksi KAI sun ikäsiä, mut kattele ite sieltä : ))

4Minkä ikäsii? Empty Vs: Minkä ikäsii? Ke Maalis 19, 2008 10:02 am

laura



tuu tänne leirille, mun mielestä sinne on tulossa 2, hanna jo sanokin... (:

5Minkä ikäsii? Empty Vs: Minkä ikäsii? Su Huhti 13, 2008 6:49 am

Heini



laura kirjoitti:
Emppp- kirjoitti:Minkä ikäsiä sinne leirille on tulossa? kun aattelin kun oon 12 et meenkö lasten vai nuorten leirille:)

No ite oon leirin aikana vielä 13, oon -94, ja kaverit on kans -94. (: Tulee varmaan aika monen ikäsii (: ei ollu kauheesti apuu, sori /:
kannattaa tulla nuorten leirille:D

6Minkä ikäsii? Empty Vs: Minkä ikäsii? Ti Kesä 03, 2008 3:54 am

hannaa



Heini kirjoitti:
laura kirjoitti:
Emppp- kirjoitti:Minkä ikäsiä sinne leirille on tulossa? kun aattelin kun oon 12 et meenkö lasten vai nuorten leirille:)

No ite oon leirin aikana vielä 13, oon -94, ja kaverit on kans -94. (: Tulee varmaan aika monen ikäsii (: ei ollu kauheesti apuu, sori /:
kannattaa tulla nuorten leirille:D
NiinPÄ ! Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa