Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä aiotte tehdä kesälomalla?

+4
suhvi
vilmä
heipu
Swildy
8 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 6]

101Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ti Toukokuu 19, 2009 2:38 am

heipu

heipu

Jep jep! Ja sit tungetaan se sen päälle vaikka väkisin!! Muahahhahhahahha!! Very Happy:D:D LEIRILEIRILEIRI!!! <3<3<33<3<3<3<3

102Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Kesä! La Toukokuu 30, 2009 4:07 am

Repe

Repe

KESÄLOMA ALKOI! Vooii hyvänen aika! Miten se aika menee näin nopeesti!?!?!?!

103Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? La Toukokuu 30, 2009 10:20 am

Swildy

Swildy

Olemme tulleet vanhoiksi. ://

http://swildy.deviantart.com

104Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Su Toukokuu 31, 2009 11:07 pm

heipu

heipu

EI HITTO EI SE OIS SAANU VIELÄ ALKAAA!!! :::::::::::::DDDDDDD MUTTA KIVAAA SILTII!!! <<<<33<3<33<3<33<3

105Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Su Toukokuu 31, 2009 11:23 pm

Repe

Repe

Ois viel voinu olla viikko tai pari koulua!

106Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ke Kesä 03, 2009 3:45 am

heipu

heipu

niinpä. no mut ei se mitään. Kesällä aion uida ja syödä ja juoda ja leireillä ja risteillä ja riparoida ja hupätä kaiteelta.! Smile joo no jos kuitenkin ainakin alotan siita reunalta vaan. Smile Sit mökkeilen ja kaikkee mitä vaan voi ja jaksaa. :DD

107Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? To Kesä 04, 2009 11:56 am

Repe

Repe

uida! UIDA!! Hhahahha!!Jännnäää..pitäskö munkin! AAAPUA! mun kädet oooooooonnnnnnnn ihan vääntyneet! HAHAH!!! Voihan KESÄ!!KESSSSSSHÄ! Hihii!!! Kukat kukkii ja linnut lintuilee! Hahahaha!!! Sentit venyyyyyyyyyyy!!! Hahaha!!! mä en kestä, kukaan ei kestä mua, kaikki vaaan hermostuu muhun leirillä! Ei pysty nyt, ei vaan pysty! Hahahah!!!

108Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? To Kesä 04, 2009 9:46 pm

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Haha Very Happy Määki aijon uija oon kyllä jo uinu mutta aijon uija enemmän. Sitte aijon öh käyä kavereitteen kanssa jossaki ja plöpsö . DDD

109Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Pe Kesä 05, 2009 4:18 am

heipu

heipu

Määkin oon jo uinu ja Repe mää en ainakaan kyllästy! Saatatte kyllästryy myös muhun ! hahahahhahah!!

110Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? La Kesä 06, 2009 11:50 pm

Shang

no mä en oo uinu, mut voisha sitä varmaa ehkäpä uiakki. : D

111Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Su Kesä 07, 2009 9:14 am

Swildy

Swildy

Hihii, minäkin olen käynyt uimassa. Ja vielä meressä. Ja se oli aika helkkarin kylmää. :OO

112Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Su Kesä 07, 2009 9:50 am

Shang

joo okei. korjaan. oon mäki käyny uimas. meres vielä ! eikä ollu, ko 25 asteista. punane meri siis kysees. : D eh eh. enkä oo ees näsäviisas. : D

113Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ma Kesä 08, 2009 3:24 am

Swildy

Swildy

Hah. Semmoset viistoista astetta lämpimämpää siellä päin vesi. :'D

114Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? To Kesä 11, 2009 1:28 pm

Repe

Repe

Nyt tekis mieli käydä uimassa Smile Yöuinnilla Smile

115Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Pe Kesä 12, 2009 9:31 am

Swildy

Swildy

Mtää? :O Mennään leirillä joo yöllä uimaan ja sitten hukutaan sinne. :DD

116Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Pe Kesä 12, 2009 10:36 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Joo! Mut oiskohan siellä mahollista tehä yömaasto eikä yövaellusta, eli lähettäis yöllä ratsastaa ja tultas yöllä pois eikä nukuttas missää : DD

117Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? La Kesä 13, 2009 10:41 am

Repe

Repe

Sekin vois olla ihan mukavaa! (:

118Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Su Kesä 14, 2009 11:27 pm

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Niinpää : DD

119Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ma Kesä 15, 2009 3:51 am

Swildy

Swildy

Joo se olisi kyllä aika jännää. Pitää ehottaa. :D

120Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ma Kesä 15, 2009 6:26 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Niinpä. Ku monella muullaki tallilla tehhään noin ni miksei meki? : DD

121Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ma Kesä 15, 2009 12:22 pm

Swildy

Swildy

Lisäsin sen siihen leirikirjetoivomuksiin. ^^

122Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ma Kesä 15, 2009 10:56 pm

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Hyvää: D mää oon jo lähettäny sen . : DD

123Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ti Kesä 16, 2009 5:33 am

heipu

heipu

nioi vois se olla ihan kivaa mut toisaalta haluisin kyl nukkuukki iellä metikössä. Wink Paitsi se huussi on järkyttävä mut muuten. Mut voitas vaikka lähtee sinne vähän muöhemmin. Very Happy

124Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? Ke Kesä 17, 2009 10:40 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

mut onkohan se sillee että niitte hevosten pitää saada kokoyö aikaa levätä ja sillee ja että sitte jos me lähettäis keskellä yötä hillummaa hevosten kaa jonnekki maastoon ni menisköhän ne sekasin? : DD

125Mitä aiotte tehdä kesälomalla? - Sivu 5 Empty Vs: Mitä aiotte tehdä kesälomalla? To Kesä 18, 2009 12:44 am

heipu

heipu

No eikai ne ny sekasin mee:)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 6]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa