Etköhän sä saa sen.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Auttakaaa : D
toivottavasti!anhan kirjoitti:Perjantaina. Mutta kyllä sä vielä ehit!
! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
No sä oot! nimittäin pääsette.kepaa kirjoitti:mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
: ) ihanaa kun hanan lohdutttaaa mua!anhan kirjoitti:No sä oot! nimittäin pääsette.kepaa kirjoitti:mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
Miten niin lohdutan. Mä ennustan.kepaa kirjoitti:: ) ihanaa kun hanan lohdutttaaa mua!anhan kirjoitti:No sä oot! nimittäin pääsette.kepaa kirjoitti:mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
koska muuten lisin surullinen, ilamn sua!!!!anhan kirjoitti:Miten niin lohdutan. Mä ennustan.kepaa kirjoitti:: ) ihanaa kun hanan lohdutttaaa mua!anhan kirjoitti:No sä oot! nimittäin pääsette.kepaa kirjoitti:mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
kukapa ei. No ei vaan... Jos et tuntiskaan mua, niin oisit iloinen.kepaa kirjoitti:koska muuten lisin surullinen, ilamn sua!!!!anhan kirjoitti:Miten niin lohdutan. Mä ennustan.kepaa kirjoitti:: ) ihanaa kun hanan lohdutttaaa mua!anhan kirjoitti:No sä oot! nimittäin pääsette.kepaa kirjoitti:mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
en olisi! olet elämäni valo!anhan kirjoitti:kukapa ei. No ei vaan... Jos et tuntiskaan mua, niin oisit iloinen.kepaa kirjoitti:koska muuten lisin surullinen, ilamn sua!!!!anhan kirjoitti:Miten niin lohdutan. Mä ennustan.kepaa kirjoitti:: ) ihanaa kun hanan lohdutttaaa mua!anhan kirjoitti:No sä oot! nimittäin pääsette.kepaa kirjoitti:mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
Niin, koska olen VALOPÄÄ. :D:Dkepaa kirjoitti:en olisi! olet elämäni valo!anhan kirjoitti:kukapa ei. No ei vaan... Jos et tuntiskaan mua, niin oisit iloinen.kepaa kirjoitti:koska muuten lisin surullinen, ilamn sua!!!!anhan kirjoitti:Miten niin lohdutan. Mä ennustan.kepaa kirjoitti:: ) ihanaa kun hanan lohdutttaaa mua!anhan kirjoitti:No sä oot! nimittäin pääsette.kepaa kirjoitti:mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
aivan! ja minä len lampunvarjostin!anhan kirjoitti:Niin, koska olen VALOPÄÄ. :D:Dkepaa kirjoitti:en olisi! olet elämäni valo!anhan kirjoitti:kukapa ei. No ei vaan... Jos et tuntiskaan mua, niin oisit iloinen.kepaa kirjoitti:koska muuten lisin surullinen, ilamn sua!!!!anhan kirjoitti:Miten niin lohdutan. Mä ennustan.kepaa kirjoitti:: ) ihanaa kun hanan lohdutttaaa mua!anhan kirjoitti:No sä oot! nimittäin pääsette.kepaa kirjoitti:mä oon iki-onnelline jos päästään oikeesti trulee sunnuntaina!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Sitäpä justiinsa.kepaa kirjoitti:: ) ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanhan kirjoitti:jos/kun!kepaa kirjoitti:: ) ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oon tosi helpottunu jos sinne voi viel soitttaaanhan kirjoitti:Ei vaan hyvä, että joku tietää. Ennustan!kepaa kirjoitti:! hyvä että joku uskooanhan kirjoitti:Ei toivottavasti vaan varmasti!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Auttakaaa : D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa