No ihasama
Itse kukin, itse kukin... Kleosta taas tulee mieleen punkit...
:D Naudista ei tuu mitään mieleen. En muista paljoo mitään ekasta leiristä, paitsi ilman satulaa menemisen, ekan laukkapätkän maastossa ja sen kun Gydja ei laukannut ja Riikka suuttu, kun ei saanu mennä Tvisturilla ohi. Ja tietty sen kun Glenna heitti kuperkeikan. Ja leiriolympialaiset, kun söin sen ihanan omenan.<3 Ja sitte tokalla leirillä tyyliin, että "Te ootte ollu samalla leirillä?" RSG vaan, että "Joo" Ja mää katon siinä pitkään ja älyyn vasta sitten, et olit samalla leirillä. Joo menee -05-fiilistelyksi, mut ihan sama.
Ärsyttää muuten, kun olisin vaelluksella voinut ottaa Nádin, mutta luulin, että se on Bruni ja otin Hallan... :< Tai sitte oisin ottanu Nötin, mutta joku tyyppi sai sen ennen minua. Ja aika reiluu. Kun olin alkeisryhmässä (iskän kanssa) nii ne hyppäs esteitä harrasteryhmässä. Ja sitten taas kun olin harrasteryhmässä (vaihoin kodalla) nii ne meni bankettia alkeisryhmässä. En päässy hyppäämään ollenkaan...
Vähän muuten oli hyvä ajotus, kun tultiin takasin. Kun hepat oli just viety pihattoon rupes satamaan.
Geisli sai kohtauksen, kun sille meinattiin pistää satula ja sitten sen tilalle otettiin Mús. Mutta toivotaan, että Perla on leirikäytössä, koska vaelluksellakin oli islantilaisista Slettu, Hervöri, Heida, Naudi, Myys, Pökkö, Lyyssa ja Nötti... Eli kaikki paitsi Perla ja Freyja...
Sain vaan kolme kuvaa Perlasta. Ja yks on sen takamuksesta, kun se on juomassa... >:
Mää tässä kirjotan just romaania, vaikka pitäis mennä nukkumaan, kun heräsin puoli kuudelta. Ja menin nukkumaan kaheltatoista, kun katottiin joku leffa ja mulla on tosi kivaa kun kaikkia kiinnostaa ja kirjotan vaan mitä mieleen juolahtaa.
Mutta mää haluan leirikisat! Haluan! Haluan! Haluan!!