Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä mukaan?!

+5
Eve
anhan
amanda
kepaa
Kapuza
9 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 21]

26Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 12:46 am

amanda

amanda

Mäkään en saa koskaan ekana yönä unta Very Happy

27Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 2:46 am

sande

sande

onneks en oo ainoo Wink)

28Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 2:57 am

sande

sande

se on iha tuskaa ku ei saa ekana yönä unta, niin on sit TOSI "pirtee" olo seuraavana päivänä Very Happy illalla onki sitte ihan shattered ku ollaa puuhailtu leirillä niin paljon ja simahtaa sänkyyn heti Very Happy Sleep

29Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 6:04 am

kepaa

kepaa

sande kirjoitti:se on iha tuskaa ku ei saa ekana yönä unta, niin on sit TOSI "pirtee" olo seuraavana päivänä Very Happy illalla onki sitte ihan shattered ku ollaa puuhailtu leirillä niin paljon ja simahtaa sänkyyn heti Very Happy Sleep
nii Smile se on aina sillei eii hitto, en saa kosskaa unta jne mut sit vaa pitää valvoo siihen asti ku nukuttaa tai menn hengaa ruokailutilaan Wink<3

30Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 6:04 am

kepaa

kepaa

jee mun synttärikortti<3 Wink sann muute miks otat tyynyliinoi?

31Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 6:29 am

anhan

anhan

ihana toi hammaslaulu <3

32Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 6:43 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:
sande kirjoitti:se on iha tuskaa ku ei saa ekana yönä unta, niin on sit TOSI "pirtee" olo seuraavana päivänä Very Happy illalla onki sitte ihan shattered ku ollaa puuhailtu leirillä niin paljon ja simahtaa sänkyyn heti Very Happy Sleep
nii Smile se on aina sillei eii hitto, en saa kosskaa unta jne mut sit vaa pitää valvoo siihen asti ku nukuttaa tai menn hengaa ruokailutilaan Wink<3

Niimpä Smile Mäkin nukun tosi hyvin sit muuten, mut eka yö on tuskaa..

33Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 8:47 am

sande

sande

kepaa kirjoitti:jee mun synttärikortti<3 Wink sann muute miks otat tyynyliinoi?

otinha mä viimeksi:D

34Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 9:53 am

Kapuza

Kapuza

sande kirjoitti:

Hygieniahullu! Tai mikälie, kirppupelkone. Ei niis tyynyis mitään oo. Joo, mie koskaa oo ottanu omii lakanoita, ku makuupussin vaa.

35Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 9:58 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:

Niimpä Smile Mäkin nukun tosi hyvin sit muuten, mut eka yö on tuskaa..
Miullaki. Se on varmaan hirmu yleistä. Ku vähä jännittää ja on iha innoissa, ni ei saa unta. Miul oon kai outo, ku jos ei saa unta ni sit tulee sillee, et mieles lausuu kaikkii kirosanoja ja tuijottaa kattoo ;P Mut sit se menee puolenyön jälkee ohi, yleensä. Sit voi olla et herää hirmu aikasi, iha väsyneenä eikä saa unta (esim.juhannuksena nukuin aamu viidestä aamu seittämään, ja oli koko päivän niin väsyny et oli ihan hullu). Mie mielessä lausun useinki kirosanoja, mut ääneen sanon hirmu harvoin, joskus lipsahtaa, mut hirmu harvoin. Liittyki aiheeseen!

36Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 10:10 pm

kepaa

kepaa

AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu Very Happy siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>

37Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 10:56 pm

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu Very Happy siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>
Joo, mennään Very Happy

38Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 11:10 pm

sande

sande

Kapuza kirjoitti:
sande kirjoitti:

Hygieniahullu! Tai mikälie, kirppupelkone. Ei niis tyynyis mitään oo. Joo, mie koskaa oo ottanu omii lakanoita, ku makuupussin vaa.

mä saan paremmin nukuttuu ku mul on oma kiva tyynyliina mukana Very Happy

39Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Tammi 31, 2008 11:13 pm

sande

sande

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu Very Happy siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>
Joo, mennään Very Happy

joo käy mulle Very Happy sit seuraavan päivän ollaa iha väsyneit ;D kävellää silmät kii ku väsyttää niin paljon Razz

40Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 5:10 am

kepaa

kepaa

sande kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Joo, mennään Very Happy

joo käy mulle Very Happy sit seuraavan päivän ollaa iha väsyneit ;D kävellää silmät kii ku väsyttää niin paljon Razz
ei se haitaa, nukutaan niil pöydil jos tulee väsy Very Happy ainii onhan siel se sohvakin Very Happy

41Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 10:07 am

anhan

anhan

hehe. Very Happy mä tuun mukaan ;D
kerran mentiin (kepa ja maija ei ollu sillä leirillä) juoruamaan moneks tunniks... useena yönä Very Happy

42Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 10:16 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
hehe. Very Happy mä tuun mukaan ;D
kerran mentiin (kepa ja maija ei ollu sillä leirillä) juoruamaan moneks tunniks... useena yönä Very Happy
hahe Wink aik hyvä joo tuu mukaa

43Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 10:26 am

anhan

anhan

Unohan kuitenkin ottaa jotain tärkeetä mukaan Very Happy
No ehkä selviän hengissä koko leirin kaikista unohduksista huolimatta...

44Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 10:33 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Unohan kuitenkin ottaa jotain tärkeetä mukaan Very Happy
No ehkä selviän hengissä koko leirin kaikista unohduksista huolimatta...
nii mäki yleensä unohan... unohin viime leirllä vaihtokengät sandaalien lisäks XDD

45Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 10:33 am

kepaa

kepaa

ja ku sinne kodalle ois tarttenu nii kipeesti

46Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 10:36 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:ja ku sinne kodalle ois tarttenu nii kipeesti
se on kyl totta Very Happy

47Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 10:38 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
ja yön jälkeen litimärät:D ois sittenki oikeesti pitäny jättää ne siihen oven viereen, ku mul oli sen rats jälkeen uivemmat ku yön jälkeen SadSad mut elämä on

48Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Helmi 01, 2008 10:43 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
ja yön jälkeen litimärät:D ois sittenki oikeesti pitäny jättää ne siihen oven viereen, ku mul oli sen rats jälkeen uivemmat ku yön jälkeen SadSad mut elämä on
mulla oli kans vähän märät. Ei niin pahat ku sulla Razz

49Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Helmi 02, 2008 1:19 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
Joo, mennään Very Happy
Näin tehään Kepakko, Ama ja Sanu...

50Mitä mukaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Helmi 02, 2008 1:21 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
mulla oli kans vähän märät. Ei niin pahat ku sulla Razz
Kauheeta olla märät kengät jalassa!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 21]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa