Mäkään en saa koskaan ekana yönä unta
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
nii se on aina sillei eii hitto, en saa kosskaa unta jne mut sit vaa pitää valvoo siihen asti ku nukuttaa tai menn hengaa ruokailutilaan <3sande kirjoitti:se on iha tuskaa ku ei saa ekana yönä unta, niin on sit TOSI "pirtee" olo seuraavana päivänä illalla onki sitte ihan shattered ku ollaa puuhailtu leirillä niin paljon ja simahtaa sänkyyn heti
kepaa kirjoitti:nii se on aina sillei eii hitto, en saa kosskaa unta jne mut sit vaa pitää valvoo siihen asti ku nukuttaa tai menn hengaa ruokailutilaan <3sande kirjoitti:se on iha tuskaa ku ei saa ekana yönä unta, niin on sit TOSI "pirtee" olo seuraavana päivänä illalla onki sitte ihan shattered ku ollaa puuhailtu leirillä niin paljon ja simahtaa sänkyyn heti
kepaa kirjoitti:jee mun synttärikortti<3 sann muute miks otat tyynyliinoi?
Hygieniahullu! Tai mikälie, kirppupelkone. Ei niis tyynyis mitään oo. Joo, mie koskaa oo ottanu omii lakanoita, ku makuupussin vaa.sande kirjoitti:kepaa kirjoitti:jee mun synttärikortti<3 sann muute miks otat tyynyliinoi?
otinha mä viimeksi:D
Miullaki. Se on varmaan hirmu yleistä. Ku vähä jännittää ja on iha innoissa, ni ei saa unta. Miul oon kai outo, ku jos ei saa unta ni sit tulee sillee, et mieles lausuu kaikkii kirosanoja ja tuijottaa kattoo ;P Mut sit se menee puolenyön jälkee ohi, yleensä. Sit voi olla et herää hirmu aikasi, iha väsyneenä eikä saa unta (esim.juhannuksena nukuin aamu viidestä aamu seittämään, ja oli koko päivän niin väsyny et oli ihan hullu). Mie mielessä lausun useinki kirosanoja, mut ääneen sanon hirmu harvoin, joskus lipsahtaa, mut hirmu harvoin. Liittyki aiheeseen!amanda kirjoitti:kepaa kirjoitti:nii se on aina sillei eii hitto, en saa kosskaa unta jne mut sit vaa pitää valvoo siihen asti ku nukuttaa tai menn hengaa ruokailutilaan <3sande kirjoitti:se on iha tuskaa ku ei saa ekana yönä unta, niin on sit TOSI "pirtee" olo seuraavana päivänä illalla onki sitte ihan shattered ku ollaa puuhailtu leirillä niin paljon ja simahtaa sänkyyn heti
Niimpä Mäkin nukun tosi hyvin sit muuten, mut eka yö on tuskaa..
Joo, mennäänkepaa kirjoitti:AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>
Kapuza kirjoitti:Hygieniahullu! Tai mikälie, kirppupelkone. Ei niis tyynyis mitään oo. Joo, mie koskaa oo ottanu omii lakanoita, ku makuupussin vaa.sande kirjoitti:kepaa kirjoitti:jee mun synttärikortti<3 sann muute miks otat tyynyliinoi?
otinha mä viimeksi:D
amanda kirjoitti:Joo, mennäänkepaa kirjoitti:AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>
ei se haitaa, nukutaan niil pöydil jos tulee väsy ainii onhan siel se sohvakinsande kirjoitti:amanda kirjoitti:Joo, mennäänkepaa kirjoitti:AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>
joo käy mulle sit seuraavan päivän ollaa iha väsyneit ;D kävellää silmät kii ku väsyttää niin paljon
hehe. mä tuun mukaan ;Dkepaa kirjoitti:AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>
hahe aik hyvä joo tuu mukaaanhan kirjoitti:hehe. mä tuun mukaan ;Dkepaa kirjoitti:AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>
kerran mentiin (kepa ja maija ei ollu sillä leirillä) juoruamaan moneks tunniks... useena yönä
nii mäki yleensä unohan... unohin viime leirllä vaihtokengät sandaalien lisäks XDDanhan kirjoitti:Unohan kuitenkin ottaa jotain tärkeetä mukaan
No ehkä selviän hengissä koko leirin kaikista unohduksista huolimatta...
se on kyl tottakepaa kirjoitti:ja ku sinne kodalle ois tarttenu nii kipeesti
ja yön jälkeen litimärät:D ois sittenki oikeesti pitäny jättää ne siihen oven viereen, ku mul oli sen rats jälkeen uivemmat ku yön jälkeen mut elämä onanhan kirjoitti:se on kyl tottakepaa kirjoitti:ja ku sinne kodalle ois tarttenu nii kipeesti
mulla oli kans vähän märät. Ei niin pahat ku sullakepaa kirjoitti:ja yön jälkeen litimärät:D ois sittenki oikeesti pitäny jättää ne siihen oven viereen, ku mul oli sen rats jälkeen uivemmat ku yön jälkeen mut elämä onanhan kirjoitti:se on kyl tottakepaa kirjoitti:ja ku sinne kodalle ois tarttenu nii kipeesti
Näin tehään Kepakko, Ama ja Sanu...amanda kirjoitti:Joo, mennäänkepaa kirjoitti:AMA, KAPU, SANNA : Jos ei saada unta nii mennää hengaa sinne ruokailuhuoneesee, oltii viimeksi siel minä, Maiju ja Sanna ja se Katariina tuli ja katto meitä, moikkas meni vessaan ja meni takas nukkuu siis ei sanonu mitää et tääkl ei sais olla :>
Kauheeta olla märät kengät jalassa!anhan kirjoitti:mulla oli kans vähän märät. Ei niin pahat ku sullakepaa kirjoitti:ja yön jälkeen litimärät:D ois sittenki oikeesti pitäny jättää ne siihen oven viereen, ku mul oli sen rats jälkeen uivemmat ku yön jälkeen mut elämä onanhan kirjoitti:se on kyl tottakepaa kirjoitti:ja ku sinne kodalle ois tarttenu nii kipeesti
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä mukaan?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa