Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kahden tunnin harrastevaellus 12.1.

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Empty Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Ti Tammi 01, 2008 8:21 am

Eve

Eve

Onko kellään tarkempaa tietoa, mitä siellä mahd. tehdään? : D "La 12.1.2008 KLO 10-12, Kahden tunnin HARRASTE vaellus = irroittelu! 45€/hlö" Meinaako irroittelu samaa kuin paljon reipasta laukkaa? : D Ketkä ohjaajina? Millaaa, kerro meille : D

Haluaisin tuonne, toivottavasti mahdun. Sahalasta ei ole tullut vielä sähköpostiin vastausta.

Keitä tulossa? Very Happy

2Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Empty Vs: Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Pe Tammi 04, 2008 9:12 am

Milla

Milla

no soita sinne jos vastausta ei oo tullu!!! ja mulla ei ole mitään hajua ohjaajista enkä ole kovinkaan varma sisällöstä..luultavasti tarkotta paljon laukkaa ja tölttiä..mutta kuten sanoin en osaa varmaa tietoa antaa:)

Minähän en siis tuolla sahalassa oo nyt yli kuukauteen liikkunut, joten olen hieman pihalla kaikista asioista.

3Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Empty Vs: Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. La Tammi 05, 2008 6:13 am

Eve

Eve

Nyt tuli vastaus, pääsin! : D

4Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Empty Vs: Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Su Tammi 27, 2008 9:06 am

Eve

Eve

Menin Nialla <3 Ihana oli!! I love you I love you I love you passas tosi kovaa : D

5Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Empty Vs: Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. La Toukokuu 10, 2008 6:48 am

Repe

Repe

Epistä! Sait koittaa Niaa! Mä en kerenny! SadSad

6Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. Empty Vs: Kahden tunnin harrastevaellus 12.1. La Toukokuu 10, 2008 6:49 am

Swildy

Swildy

No niinpä! Vähän oisin tahtonut Nian leirihoitsuks!

http://swildy.deviantart.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa