Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Silfu

+6
hannaa
Kapuza
amanda
anhan
soffo
Eve
10 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1Silfu Empty Silfu To Joulu 27, 2007 10:37 am

Eve

Eve

Eikö kukaan ole tänne Silfutätiä muistanut? : )

Silfu on ollut joillakin vaelluksilla joilla olen käynyt niin ohjaajahepona, ja pari kertaa ihan jonon jatkona asiakkaan käytössä. Kiltti täti, reipas. Silfurskotta tarkoittaa muistaakseni suomeksi hopeahäntää/harjaa/jouhista : D

Nytpä on sitten Silfullekin topsu auki. Kirjoitelkaa, kai nyt täältä joukosta muutama Silfu-fani löytyy?? : D Silfukin lähti muuten talveksi Tahkolle vuokralle yhdeksän muun hepan kanssa.

2Silfu Empty - Su Joulu 30, 2007 9:04 am

soffo

"Toimiiko" hyvin hoitaessa? Ja kertokaa muutaki. ;>

3Silfu Empty Vs: Silfu Ma Joulu 31, 2007 12:14 pm

anhan

anhan

soffo kirjoitti:"Toimiiko" hyvin hoitaessa? Ja kertokaa muutaki. ;>

Mä en ainakaan oo huomannu, että siinä hoitaessa mitään ongelmaa olis.
Ja moni on sanonu, että ravaa aika helposti, mutta kyllä kai sen tölttäämään saa.
En oo ikinä kyllä menny.

4Silfu Empty Vs: Silfu Su Tammi 13, 2008 12:16 am

amanda

amanda

Minkälainen silfurskotta on? onko miten reipas? miten tölttää.. jne.

5Silfu Empty Vs: Silfu Su Tammi 13, 2008 12:47 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:Minkälainen silfurskotta on? onko miten reipas? miten tölttää.. jne.
Se on kai aika reipas, ja johtohevosenakin ollut.. Kaikki näist on kilttejä, itte en oo täl menny.. Kaipa sen tölttäämäänki saa

6Silfu Empty Vs: Silfu Su Tammi 20, 2008 4:03 am

hannaa

Vaikuttaa tosi kivalta, ollaan tulossa kavereitten kanssa nuortenleirille 9.-13.6. -08. Tää vois olla yks hoitsutoive. Very Happy

7Silfu Empty Vs: Silfu Su Tammi 20, 2008 4:06 am

Kapuza

Kapuza

Hannaa kirjoitti:Vaikuttaa tosi kivalta, ollaan tulossa kavereitten kanssa nuortenleirille 9.-13.6. -08. Tää vois olla yks hoitsutoive. Very Happy
Tää on varmasi hirmu mukava

8Silfu Empty Vs: Silfu La Tammi 26, 2008 7:45 am

laura

Kapuza kirjoitti:
Hannaa kirjoitti:Vaikuttaa tosi kivalta, ollaan tulossa kavereitten kanssa nuortenleirille 9.-13.6. -08. Tää vois olla yks hoitsutoive. Very Happy
Leireillä on mun mielestä ollu kivan olonen, aika reipas mun mielestä Smile

9Silfu Empty Vs: Silfu La Tammi 26, 2008 11:57 pm

kepaa

kepaa

laura kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Leireillä on mun mielestä ollu kivan olonen, aika reipas mun mielestä Smile
joo on se reipas

10Silfu Empty Vs: Silfu Su Tammi 27, 2008 9:29 am

Eve

Eve

tosi reipas, kuumuukin joskus : >>

11Silfu Empty Vs: Silfu Ma Tammi 28, 2008 6:12 am

Kapuza

Kapuza

Eve kirjoitti:tosi reipas, kuumuukin joskus : >>
Ihana! Tää on varmasti hirmu ihana

12Silfu Empty Vs: Silfu La Maalis 29, 2008 6:20 am

Swildy

Swildy

Sillon olisikohan ollut Nesi-vaelluksella, elikkä YKV:llä Silfu vaan lähti puskemaan siitä jonon läpi tölttiä/ravia pari muuta perässään Razz

http://swildy.deviantart.com

13Silfu Empty Vs: Silfu La Maalis 29, 2008 11:45 pm

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:Sillon olisikohan ollut Nesi-vaelluksella, elikkä YKV:llä Silfu vaan lähti puskemaan siitä jonon läpi tölttiä/ravia pari muuta perässään Razz
hihi, no yhellä leirillä laukkapätkällä olin jonon hännillä mutta prymur lähtee kolbi perässään laukkaamaan täysii kärkee kohti ja kohta onki jo jonon ensimmäinen ohjaajan jälkeen. Ja mun kaveri huutaa takaa niialta: Hyvä kepaa!

14Silfu Empty Vs: Silfu Su Maalis 30, 2008 12:09 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
Swildy kirjoitti:Sillon olisikohan ollut Nesi-vaelluksella, elikkä YKV:llä Silfu vaan lähti puskemaan siitä jonon läpi tölttiä/ravia pari muuta perässään Razz
hihi, no yhellä leirillä laukkapätkällä olin jonon hännillä mutta prymur lähtee kolbi perässään laukkaamaan täysii kärkee kohti ja kohta onki jo jonon ensimmäinen ohjaajan jälkeen. Ja mun kaveri huutaa takaa niialta: Hyvä kepaa!
Hahahaa, se oli hauskaa. Very Happy ellen sanoisi, jopa yhtä hauskaa kun se mun laukka soolo siellä jonon eessä. (sori, taas puhutaan jostain muusta, ku aiheesta...)

15Silfu Empty Vs: Silfu Ma Maalis 31, 2008 7:24 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Hahahaa, se oli hauskaa. Very Happy ellen sanoisi, jopa yhtä hauskaa kun se mun laukka soolo siellä jonon eessä. (sori, taas puhutaan jostain muusta, ku aiheesta...)
ahha Very Happy ei!! meijän ois pitäny laulaa sitä meijän hienoo lauluu sillä lelirillä.. Hevosen satula ...... pohkeet ...... yli pitkäät oo-ohjat......

16Silfu Empty Vs: Silfu Ma Toukokuu 05, 2008 10:11 am

Swildy

Swildy

Silfun nimi on ihana. Tai siis se suomennos <3 (Tulee aina mieleen Silppurista Turtlesien Silppuri<3)

17Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:35 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:Silfun nimi on ihana. Tai siis se suomennos <3 (Tulee aina mieleen Silppurista Turtlesien Silppuri<3)
niin tuleekin : ) nii eiks se oo hopea häntä?

18Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:39 am

Swildy

Swildy

Joo on se Hopeahäntä. Hauskaa kun Silfun nimi on Silfurskotta ja sen varsan nimi Skotta. Very Happy

19Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:39 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:Joo on se Hopeahäntä. Hauskaa kun Silfun nimi on Silfurskotta ja sen varsan nimi Skotta. Very Happy
mm-m. Onkohan se Skotta niiku häntä?

20Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:40 am

Swildy

Swildy

Ton lapun mukaan Skotta on kummitus Very Happy

21Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:42 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:Ton lapun mukaan Skotta on kummitus Very Happy
ai niinpä onkin!! Very Happy mut onko silppuri sit hopeakummitus?

22Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:42 am

Swildy

Swildy

Very Happy:D Varmaan. Vielä parempi kuin Hopeahäntä. XD

23Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:43 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:Very Happy:D Varmaan. Vielä parempi kuin Hopeahäntä. XD
nii o

24Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:44 am

Swildy

Swildy

Pitäisi ehkä perehtyä islantiin enemmänkin... Silfu on kyllä aika kummitus...

25Silfu Empty Vs: Silfu Ti Toukokuu 06, 2008 7:46 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:Pitäisi ehkä perehtyä islantiin enemmänkin... Silfu on kyllä aika kummitus...
joo. Ainaki pimeessä se näyttäis kummitukselt

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa