Mutta en siltikään varmaan nyt kokeile Freyjaa vähään aikaan, kun se on niin pieni. Ja sitten, kun olen käynyt kaikki muut läpi, Freyja on kuitenkin myyty. Kirjotan aina Frayja...
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
kyllä siinä onHeipu kirjoitti:Mä en ainakaan löytäny tuolta Freyan kuvaa.
haha, ei näköjäää ookaa enää XD mutta ianaki pari pv sitten oliHeipu kirjoitti:No ei varmaa oo. Ei tos oo yhtä ainutta heposta!!!
hahhaa. Harmi, kun ei oo aikakonetta.kepaa kirjoitti:haha, ei näköjäää ookaa enää XD mutta ianaki pari pv sitten oliHeipu kirjoitti:No ei varmaa oo. Ei tos oo yhtä ainutta heposta!!!
aovananhan kirjoitti:hahhaa. Harmi, kun ei oo aikakonetta.kepaa kirjoitti:haha, ei näköjäää ookaa enää XD mutta ianaki pari pv sitten oliHeipu kirjoitti:No ei varmaa oo. Ei tos oo yhtä ainutta heposta!!!
joo hei hyvä idea! millon ruvetaan tekemäänKapuza kirjoitti:Rakennetaa aikakone!
Vaikka tänä iltanakepaa kirjoitti:joo hei hyvä idea! millon ruvetaan tekemäänKapuza kirjoitti:Rakennetaa aikakone!
joo! sopii oikein hyvinKapuza kirjoitti:Vaikka tänä iltanakepaa kirjoitti:joo hei hyvä idea! millon ruvetaan tekemäänKapuza kirjoitti:Rakennetaa aikakone!
No hyvä. Hanki sä kaikki osat!kepaa kirjoitti:joo! sopii oikein hyvinKapuza kirjoitti:Vaikka tänä iltanakepaa kirjoitti:joo hei hyvä idea! millon ruvetaan tekemäänKapuza kirjoitti:Rakennetaa aikakone!
Mulla on ohje siihen. Oon kattonu muumeja meinaan.Kapuza kirjoitti:No hyvä. Hanki sä kaikki osat!kepaa kirjoitti:joo! sopii oikein hyvinKapuza kirjoitti:Vaikka tänä iltanakepaa kirjoitti:joo hei hyvä idea! millon ruvetaan tekemäänKapuza kirjoitti:Rakennetaa aikakone!
hahaaa. Hajoo alle. Ainakin näyttää siltä.Repe kirjoitti:Vähän ois jännä mennä tällä.. Hii tää on nii pieni. Ihana muuten se Freyjan kuva
sekllanen pienoinen!Tamara Huber-Lang kirjoitti:Freyja on vaan sellanen.
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Freyja frá Borgarhóli #64 » Freyyja <3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa