juu : ))))
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
suhvi kirjoitti:ketkä teillä oli hoitsuina? entä ohjaajat? oliks geisli vuokralla?
Tamara Huber-Lang kirjoitti:Ihan hyvinhän Geisli voi olla vuokralla, vaikka se ei tällä viikolla ollutkaan. Anteeksi tunkeutumiseni.
Hami<3 kirjoitti:suhvi kirjoitti:ketkä teillä oli hoitsuina? entä ohjaajat? oliks geisli vuokralla?
Mun hoitsu oli Drottning se oli ihana tosin nous pystyyn aina välillä. Ohjaajina aluks oli Sari Ja Aliisa. Aliisa oli ihan kiva ja Sari oli ihan paras. Sitte Sari tuli kippeeks niin vaihtu Johanna ja Aliisa. Johanna oli semmonen täti ihminen ja sitte oli yheen illan vielä Anna ja Aliisa:D Geisli ei ollut vuokralla.
Nii oli se anto tehä mitä vaan:D:DShang kirjoitti:Hami<3 kirjoitti:suhvi kirjoitti:ketkä teillä oli hoitsuina? entä ohjaajat? oliks geisli vuokralla?
Mun hoitsu oli Drottning se oli ihana tosin nous pystyyn aina välillä. Ohjaajina aluks oli Sari Ja Aliisa. Aliisa oli ihan kiva ja Sari oli ihan paras. Sitte Sari tuli kippeeks niin vaihtu Johanna ja Aliisa. Johanna oli semmonen täti ihminen ja sitte oli yheen illan vielä Anna ja Aliisa:D Geisli ei ollut vuokralla.
Nii.. TÄTINAINEN!! <333 Mutta kivahan sekin oli.
Hami<3 kirjoitti:Nii oli se anto tehä mitä vaan:D:DShang kirjoitti:Hami<3 kirjoitti:suhvi kirjoitti:ketkä teillä oli hoitsuina? entä ohjaajat? oliks geisli vuokralla?
Nii.. TÄTINAINEN!! <333 Mutta kivahan sekin oli.
amanda kirjoitti:Sori kun tungen tänne mutta: Hami<3 : miks Drotning hyppi pystyyn? tai siis millasissa tilanteissa?
Siirry sivulle : 1, 2
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Lasten leiri vko 27 30.6.-4.7.2008 » Ketä tulossa?
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa