nii-i. kannattaa oottaa joku prymur tai joku sellanenSwildy kirjoitti:No se on voivoi. Tiiän yhen, joka haluaa, sen mutta se haluaa myös Nöttiksen. Ainakin halusi.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
nii-i. kannattaa oottaa joku prymur tai joku sellanenSwildy kirjoitti:No se on voivoi. Tiiän yhen, joka haluaa, sen mutta se haluaa myös Nöttiksen. Ainakin halusi.
se on pöörlaSwildy kirjoitti:Pöörlä? Taidan ottaa kyllä sen Perlan.
pööööSwildy kirjoitti:Niianiianiianiianiianiianiia.
mäkin oon kaikille jotka on saanu koittaa NiaaSwildy kirjoitti:Niin olisi! Nyt oon kateellinen Vilmalle, kun se sai koittaa Niaa!
joo-o, m muistan ku olikos se nyt Hervir tai joku tälläne Lusia ku yritettiin saada pois sitä syömästä yhen Susannan kanssa ja tultiin vähän muista jäljessä ku talutettiin pieni maaastolenkki niitä ja toinen parista oli istumassa selässäanhan kirjoitti:Jeah, mikä kunnia.
Niin Ja sit kun siinä maassa oli se sähkölanka. ;Dkepaa kirjoitti:joo-o, m muistan ku olikos se nyt Hervir tai joku tälläne Lusia ku yritettiin saada pois sitä syömästä yhen Susannan kanssa ja tultiin vähän muista jäljessä ku talutettiin pieni maaastolenkki niitä ja toinen parista oli istumassa selässäanhan kirjoitti:Jeah, mikä kunnia.
En muista Eiks siihen aika moni astunu? Ainakin mä, nia ja sanna.kepaa kirjoitti:joo mut muistatko sä Hana kuka se heppa oli?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Nia frá Bolstad #30 » Tietoja!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa