Ei onnistu. Pitää valmistautua leiriin.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Viimeinen muokkaaja, kepaa pvm Ti Toukokuu 13, 2008 7:08 am, muokattu 1 kertaa
kepaa kirjoitti:joo, muuten millon on se ennustajainjärjestön kokous seuraavan kerran muistatko?anhan kirjoitti:On kepa käyny ennustajatutkinnon mun kanssa yhtä aikaa. Ollaan ennustajatiedekunnan puheenjohtajia.kepaa kirjoitti:haa mistäs sä sen tiijät mä oon olu kuules monessa ennustaja koulussa:PKapuza kirjoitti:No hyvä XD
Anteeks Kepa, must tuntuu et luotan enemmi toho Swildyn ennustuksee.. Sä oot liian tarkka, siis ja et oo ees tehny mitää ennustaja tutkintoa.. Swildy on.
ennustan että sinun on parasta saapua paikalle, sillä muuten lankeaa ikävä kirous yllesiSwildy kirjoitti:Kylläpäs valmistaudutaan. Ja pitää valmistautua mahdolliseen vaellukseen.
aivan! Ja ketkä sinne ei sitten tule saavat porttikiellon ennustajainjärjestöön, siellä ollaan tosi tarkkoja. Kerran myöhästyin kokouksesta 1 minuutin niin oli jo saada 2 viikon porttikiellon sinne mutta se oli vasta minun ensimmäinen varoitus, 3 joutuu sitten viettämään aikaa porttikiellossaanhan kirjoitti:Hölynpölyä. Turhaa. Kyllä vuoden tärkeimmälle kokoukselle aikaa järjestyy.
joo, mä aina huvikseni siel ennustan mitä ja kuka seuraavaks sanoo mitä aika upee lause, mutta tonkin mä ennnustin!Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
Niin, kokouksesta kieltäytyessään saattaa hyvinkin saada potkut. Että saapukaahan tänään paikalle.kepaa kirjoitti:aivan! Ja ketkä sinne ei sitten tule saavat porttikiellon ennustajainjärjestöön, siellä ollaan tosi tarkkoja. Kerran myöhästyin kokouksesta 1 minuutin niin oli jo saada 2 viikon porttikiellon sinne mutta se oli vasta minun ensimmäinen varoitus, 3 joutuu sitten viettämään aikaa porttikiellossaanhan kirjoitti:Hölynpölyä. Turhaa. Kyllä vuoden tärkeimmälle kokoukselle aikaa järjestyy.
Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
Uskon, että ennustat oikein.
Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
Sieltä voimme siirtyä Krteyroytuon mjlökiololte. Eikös niin kepa? voidaan me käydä mhesietdyähn kriortwohnäartkvign!
Joo, mäkin kannatan. Kannatan myös. Mäölkkielkyieaäynenwpe. Ja Kraterirkoksi osastolla tavataan.kepaa kirjoitti:joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
Sieltä voimme siirtyä Krteyroytuon mjlökiololte. Eikös niin kepa? voidaan me käydä mhesietdyähn kriortwohnäartkvign!
okei! saatan ostaa myös jotain noita sellasia siitä osastoltaanhan kirjoitti:Joo, mäkin kannatan. Kannatan myös. Mäölkkielkyieaäynenwpe. Ja Kraterirkoksi osastolla tavataan.kepaa kirjoitti:joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
Mäkin ostan. Siks haluunkin tavata siellä.kepaa kirjoitti:okei! saatan ostaa myös jotain noita sellasia siitä osastoltaanhan kirjoitti:Joo, mäkin kannatan. Kannatan myös. Mäölkkielkyieaäynenwpe. Ja Kraterirkoksi osastolla tavataan.kepaa kirjoitti:joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
niin! vois ostaa esim: nlokiötpa pöiälålkehjaäanhan kirjoitti:Mäkin ostan. Siks haluunkin tavata siellä.kepaa kirjoitti:okei! saatan ostaa myös jotain noita sellasia siitä osastoltaanhan kirjoitti:Joo, mäkin kannatan. Kannatan myös. Mäölkkielkyieaäynenwpe. Ja Kraterirkoksi osastolla tavataan.kepaa kirjoitti:joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
Niin vois. Ja Slöaeloimeieaökkpoi pååäweäakeanlmloijea.kepaa kirjoitti:niin! vois ostaa esim: nlokiötpa pöiälålkehjaäanhan kirjoitti:Mäkin ostan. Siks haluunkin tavata siellä.kepaa kirjoitti:okei! saatan ostaa myös jotain noita sellasia siitä osastoltaanhan kirjoitti:Joo, mäkin kannatan. Kannatan myös. Mäölkkielkyieaäynenwpe. Ja Kraterirkoksi osastolla tavataan.kepaa kirjoitti:joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
niin ne on kans hyvii ja ne vihreetkin ja punasetkin on hyviä!anhan kirjoitti:Niin vois. Ja Slöaeloimeieaökkpoi pååäweäakeanlmloijea.kepaa kirjoitti:niin! vois ostaa esim: nlokiötpa pöiälålkehjaäanhan kirjoitti:Mäkin ostan. Siks haluunkin tavata siellä.kepaa kirjoitti:okei! saatan ostaa myös jotain noita sellasia siitä osastoltaanhan kirjoitti:Joo, mäkin kannatan. Kannatan myös. Mäölkkielkyieaäynenwpe. Ja Kraterirkoksi osastolla tavataan.kepaa kirjoitti:joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
On ne ihan hyviä. Kaikki mustat on ihania.kepaa kirjoitti:niin ne on kans hyvii ja ne vihreetkin ja punasetkin on hyviä!anhan kirjoitti:Niin vois. Ja Slöaeloimeieaökkpoi pååäweäakeanlmloijea.kepaa kirjoitti:niin! vois ostaa esim: nlokiötpa pöiälålkehjaäanhan kirjoitti:Mäkin ostan. Siks haluunkin tavata siellä.kepaa kirjoitti:okei! saatan ostaa myös jotain noita sellasia siitä osastoltaanhan kirjoitti:Joo, mäkin kannatan. Kannatan myös. Mäölkkielkyieaäynenwpe. Ja Kraterirkoksi osastolla tavataan.kepaa kirjoitti:joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
anhan kirjoitti:ihan ok! varsinkin salmiaakiruudut on hyvii ja supersalmiakitkepaa kirjoitti:niin ne on kans hyvii ja ne vihreetkin ja punasetkin on hyviä!anhan kirjoitti:Niin vois. Ja Slöaeloimeieaökkpoi pååäweäakeanlmloijea.kepaa kirjoitti:niin! vois ostaa esim: nlokiötpa pöiälålkehjaäanhan kirjoitti:Mäkin ostan. Siks haluunkin tavata siellä.kepaa kirjoitti:okei! saatan ostaa myös jotain noita sellasia siitä osastoltaanhan kirjoitti:Joo, mäkin kannatan. Kannatan myös. Mäölkkielkyieaäynenwpe. Ja Kraterirkoksi osastolla tavataan.kepaa kirjoitti:joo niinpä! tajusin myös oikeesti! Kannatan ehdottomasti tkenikkjfänn khojtaiåa! se on kivan iso ja sellane kiva! muuten jos mennään sinne S-mkaprökweätätöipihn niin millä osastollaanhan kirjoitti:Joo, on muuten hyvä kokoontumispaikka (tajusin oikeesti ton paikan) Tiedät varmasti, missä kyseinen paikka sijaitsee.kepaa kirjoitti:minäkin! Olin paikka piilee tässä viestissä! koita saada se selville Äkälnuejkhogsykai, S-mragrokgelt ! tule ajoissa paikalleanhan kirjoitti:Sitä minä ennustinkin. Otamme sinut ennustajaliiton jäseneksi, jos saavut tänään paikalle. Paikka sinun täytyy ennustaa, jos ennustat väärin, et ole kelvolllinen jäsen.Heipu kirjoitti:Määkin haluun ennustajien kerhoooooooon!! Varmaan hauskaa!
On ne ihan hyviä. Kaikki mustat on ihania.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Sléttu-Eldur frá Sléttu #21 » Niitä kauan odotettuja tietoja!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa