MOI! mitäs Músille kuuluuu?? Haleja Músille!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
OKkepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
Joo, kyllä mäkin oon ymmärtäny, että se on just tommonen.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
Jee niin onk... Hihhuraaanhan kirjoitti:Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
mutta, myös sannalla ja maijalla on se !Kapuza kirjoitti:Jee niin onk... Hihhuraaanhan kirjoitti:Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
Ai toiveena? en oo huomannukkaan... Amallaki taitaa olla.kepaa kirjoitti:mutta, myös sannalla ja maijalla on se !Kapuza kirjoitti:Jee niin onk... Hihhuraaanhan kirjoitti:Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
O_oanhan kirjoitti:Ai toiveena? en oo huomannukkaan... Amallaki taitaa olla.kepaa kirjoitti:mutta, myös sannalla ja maijalla on se !Kapuza kirjoitti:Jee niin onk... Hihhuraaanhan kirjoitti:Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
O_oanhan kirjoitti:Ai toiveena? en oo huomannukkaan... Amallaki taitaa olla.kepaa kirjoitti:mutta, myös sannalla ja maijalla on se !Kapuza kirjoitti:Jee niin onk... Hihhuraaanhan kirjoitti:Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
Onko muk??? En oo huomnkepaa kirjoitti:mutta, myös sannalla ja maijalla on se !Kapuza kirjoitti:Jee niin onk... Hihhuraaanhan kirjoitti:Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
Hä? Ny tääki on kaikil! Vai?kepaa kirjoitti:O_oanhan kirjoitti:Ai toiveena? en oo huomannukkaan... Amallaki taitaa olla.kepaa kirjoitti:mutta, myös sannalla ja maijalla on se !Kapuza kirjoitti:Jee niin onk... Hihhuraaanhan kirjoitti:Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
tititititiii nii onKapuza kirjoitti:Jee niin onk... Hihhuraaanhan kirjoitti:Töttöröö. Hyvä toive.Kapuza kirjoitti:ÄTTÄTÄÄ! Sitt se on ainaskkii yks mun pää hoitsu vaihtariehdoksista. ;Danhan kirjoitti:Joo, niin munkin mielestä.kepaa kirjoitti:must se tölttää ja menee veteen tosi hyvin ja aika reipas?Kapuza kirjoitti:Nii... Ois kiva tietää, mite helposti ja hyvin Mús tölttää ja kuinka reipas se on muihin verrattuna?? Millane se on uittaa ja hypätä?
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Mús frá Hamarshjáleigu #84 » :)
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa