käyks heida vaelluksilla?? tuli tässä vaan mieleeni
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
en mäkään ja ois kiva koklata ätäkin!<3Kapuza kirjoitti:Niin
nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
mitäs juttelit sen kaa.. kysyitkö niist kvista?anhan kirjoitti:mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
No voi kakkeli. Unohdin kysyä. :/ oli kiire... No ens kerralla kysyn varmasti!kepaa kirjoitti:mitäs juttelit sen kaa.. kysyitkö niist kvista?anhan kirjoitti:mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
hyvä mikäs päivä se oli kun juttelitanhan kirjoitti:No voi kakkeli. Unohdin kysyä. :/ oli kiire... No ens kerralla kysyn varmasti!kepaa kirjoitti:mitäs juttelit sen kaa.. kysyitkö niist kvista?anhan kirjoitti:mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
hmm... en muista.. Oisko ollu tiistai tai keskiviikko... en oo varma.kepaa kirjoitti:hyvä mikäs päivä se oli kun juttelitanhan kirjoitti:No voi kakkeli. Unohdin kysyä. :/ oli kiire... No ens kerralla kysyn varmasti!kepaa kirjoitti:mitäs juttelit sen kaa.. kysyitkö niist kvista?anhan kirjoitti:mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
aa okooanhan kirjoitti:hmm... en muista.. Oisko ollu tiistai tai keskiviikko... en oo varma.kepaa kirjoitti:hyvä mikäs päivä se oli kun juttelitanhan kirjoitti:No voi kakkeli. Unohdin kysyä. :/ oli kiire... No ens kerralla kysyn varmasti!kepaa kirjoitti:mitäs juttelit sen kaa.. kysyitkö niist kvista?anhan kirjoitti:mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
Mieki oon jutellu sen kaa joku aika sittekepaa kirjoitti:hyvä mikäs päivä se oli kun juttelitanhan kirjoitti:No voi kakkeli. Unohdin kysyä. :/ oli kiire... No ens kerralla kysyn varmasti!kepaa kirjoitti:mitäs juttelit sen kaa.. kysyitkö niist kvista?anhan kirjoitti:mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
Ei liity heidaankepaa kirjoitti:aa okooanhan kirjoitti:hmm... en muista.. Oisko ollu tiistai tai keskiviikko... en oo varma.kepaa kirjoitti:hyvä mikäs päivä se oli kun juttelitanhan kirjoitti:No voi kakkeli. Unohdin kysyä. :/ oli kiire... No ens kerralla kysyn varmasti!kepaa kirjoitti:mitäs juttelit sen kaa.. kysyitkö niist kvista?anhan kirjoitti:mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
Ei liity heidaankepaa kirjoitti:aa okooanhan kirjoitti:hmm... en muista.. Oisko ollu tiistai tai keskiviikko... en oo varma.kepaa kirjoitti:hyvä mikäs päivä se oli kun juttelitanhan kirjoitti:No voi kakkeli. Unohdin kysyä. :/ oli kiire... No ens kerralla kysyn varmasti!kepaa kirjoitti:mitäs juttelit sen kaa.. kysyitkö niist kvista?anhan kirjoitti:mä juttelin sen kaa tällä viikolla.kepaa kirjoitti:nyt anni on mesessä, mut se ei vataaaaKapuza kirjoitti:Voishä tää olla iha kivvakin
Totta (:Kapuza kirjoitti:Heida on kyllä suloinen ja kivan oloinen
nii ja se kiitää ku mikäki moottoripyörä<3Kapuza kirjoitti:Heida on kyllä suloinen ja kivan oloinen
ei olekaananhan kirjoitti:Heida ei oo ollu kovin monella meidän leirillä hoitsuna.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Heida frá Hofsstadaseli #65 » ?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa