mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Oho soriamanda kirjoitti:tarkoitin kertun koiraa mut ei se mitäänanhan kirjoitti:Hmmm... Onkohan se jotain 7 tai 8 viikkoa...?amanda kirjoitti:kuinka vanha?
hyvä hyvä.kepaa kirjoitti:samoooin<3 ) sain tänää jaksotodistuksen ja se oli niin huima et olin ihan pilvis, Gakash eli meijän luokanvalvoja sano että kaikkilla on ihan hyviä erityisesti Kerttu Saalilla olin sillein wuhuu D:Kapuza kirjoitti:Hyvää ystävänpäivää kaikille! <3
miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
hiiijjjohoijjj! Hyvä!kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
kiitos sain muuten meijän luokalvalvojalta sellasen välipala-lipun ku meil on koulussa ain välipalaanhan kirjoitti:hiiijjjohoijjj! Hyvä!kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Ai sen takia, kun oli hyvä todistus?kepaa kirjoitti:kiitos sain muuten meijän luokalvalvojalta sellasen välipala-lipun ku meil on koulussa ain välipalaanhan kirjoitti:hiiijjjohoijjj! Hyvä!kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
jooanhan kirjoitti:Ai sen takia, kun oli hyvä todistus?kepaa kirjoitti:kiitos sain muuten meijän luokalvalvojalta sellasen välipala-lipun ku meil on koulussa ain välipalaanhan kirjoitti:hiiijjjohoijjj! Hyvä!kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
hahahhaaa. Hyvä palkinto.kepaa kirjoitti:jooanhan kirjoitti:Ai sen takia, kun oli hyvä todistus?kepaa kirjoitti:kiitos sain muuten meijän luokalvalvojalta sellasen välipala-lipun ku meil on koulussa ain välipalaanhan kirjoitti:hiiijjjohoijjj! Hyvä!kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
joo, en mä yleensä luekaan paljon kokeisii.. ehkä kerran tai pari alueen läpi plus sit vihkoanhan kirjoitti:hahahhaaa. Hyvä palkinto.kepaa kirjoitti:jooanhan kirjoitti:Ai sen takia, kun oli hyvä todistus?kepaa kirjoitti:kiitos sain muuten meijän luokalvalvojalta sellasen välipala-lipun ku meil on koulussa ain välipalaanhan kirjoitti:hiiijjjohoijjj! Hyvä!kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Kepa, älä sit liikaa lue! Ettei pää räjähä. Mun yhellä kaverilla suunnilleen kaikki aineet oli kymppejä yläasteella, ja luki liikaa. :s
tosi hyvä todistus sulla!! Mä sain hissan kokeesta kasin, oon tosi tyytyväinen sillä koe oli kamala. Luokan ka oli 5,5 Kun yleensä on joku 7,8kepaa kirjoitti:joo, en mä yleensä luekaan paljon kokeisii.. ehkä kerran tai pari alueen läpi plus sit vihkoanhan kirjoitti:hahahhaaa. Hyvä palkinto.kepaa kirjoitti:jooanhan kirjoitti:Ai sen takia, kun oli hyvä todistus?kepaa kirjoitti:kiitos sain muuten meijän luokalvalvojalta sellasen välipala-lipun ku meil on koulussa ain välipalaanhan kirjoitti:hiiijjjohoijjj! Hyvä!kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Kepa, älä sit liikaa lue! Ettei pää räjähä. Mun yhellä kaverilla suunnilleen kaikki aineet oli kymppejä yläasteella, ja luki liikaa. :s
No ei kasi ookkaan huono muutenkaan.amanda kirjoitti:tosi hyvä todistus sulla!! Mä sain hissan kokeesta kasin, oon tosi tyytyväinen sillä koe oli kamala. Luokan ka oli 5,5 Kun yleensä on joku 7,8kepaa kirjoitti:joo, en mä yleensä luekaan paljon kokeisii.. ehkä kerran tai pari alueen läpi plus sit vihkoanhan kirjoitti:hahahhaaa. Hyvä palkinto.kepaa kirjoitti:jooanhan kirjoitti:Ai sen takia, kun oli hyvä todistus?kepaa kirjoitti:kiitos sain muuten meijän luokalvalvojalta sellasen välipala-lipun ku meil on koulussa ain välipalaanhan kirjoitti:hiiijjjohoijjj! Hyvä!kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Nii, mieki haluisin et saatas ain jaksoraportit, vois olla vähä enemmä motivaatioo lukeee noihi kokeisiinki ja tällee. Ja miulle ei kyl mistää aineest riittäs seiska, ku on tottunu et tokaris on pari kasii ja loput ysejä ja kymppejäki jonku verra... Et ysi on hyvä, ja kasi sit sellne, mikä menettelee, et silti pääsee mihi vaa lukioo, jos pari sellast o.kepaa kirjoitti:hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Voi toista!anhan kirjoitti:Huomenna alkaa koeviikko. :s Eikä!
niinpäKapuza kirjoitti:Nii, mieki haluisin et saatas ain jaksoraportit, vois olla vähä enemmä motivaatioo lukeee noihi kokeisiinki ja tällee. Ja miulle ei kyl mistää aineest riittäs seiska, ku on tottunu et tokaris on pari kasii ja loput ysejä ja kymppejäki jonku verra... Et ysi on hyvä, ja kasi sit sellne, mikä menettelee, et silti pääsee mihi vaa lukioo, jos pari sellast o.kepaa kirjoitti:hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Nii, ja miul kyl ainaki on sillee et okaverit on koulun edel. Tietty kouluunki pitää sillee panostaa, et loppuelämä on oikeestaa sen varassa, mut mielummi huonossa ammatissa, ku iha yksinäisenä.kepaa kirjoitti:niinpäKapuza kirjoitti:Nii, mieki haluisin et saatas ain jaksoraportit, vois olla vähä enemmä motivaatioo lukeee noihi kokeisiinki ja tällee. Ja miulle ei kyl mistää aineest riittäs seiska, ku on tottunu et tokaris on pari kasii ja loput ysejä ja kymppejäki jonku verra... Et ysi on hyvä, ja kasi sit sellne, mikä menettelee, et silti pääsee mihi vaa lukioo, jos pari sellast o.kepaa kirjoitti:hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
niinpä, mut jotkut ei tykkää kavereistakaan, ne sellaset erakotKapuza kirjoitti:Nii, ja miul kyl ainaki on sillee et okaverit on koulun edel. Tietty kouluunki pitää sillee panostaa, et loppuelämä on oikeestaa sen varassa, mut mielummi huonossa ammatissa, ku iha yksinäisenä.kepaa kirjoitti:niinpäKapuza kirjoitti:Nii, mieki haluisin et saatas ain jaksoraportit, vois olla vähä enemmä motivaatioo lukeee noihi kokeisiinki ja tällee. Ja miulle ei kyl mistää aineest riittäs seiska, ku on tottunu et tokaris on pari kasii ja loput ysejä ja kymppejäki jonku verra... Et ysi on hyvä, ja kasi sit sellne, mikä menettelee, et silti pääsee mihi vaa lukioo, jos pari sellast o.kepaa kirjoitti:hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
niinpä. Kyllä aina joskus joutuu jotain menoja perumaan koulujuttujen takia. (lukiossa oon joutunu) Kun on niin paljon harrastuksia. Mut harrastuksissa just kavereita näkeekin vapaa-ajan lisäks.kepaa kirjoitti:niinpä, mut jotkut ei tykkää kavereistakaan, ne sellaset erakotKapuza kirjoitti:Nii, ja miul kyl ainaki on sillee et okaverit on koulun edel. Tietty kouluunki pitää sillee panostaa, et loppuelämä on oikeestaa sen varassa, mut mielummi huonossa ammatissa, ku iha yksinäisenä.kepaa kirjoitti:niinpäKapuza kirjoitti:Nii, mieki haluisin et saatas ain jaksoraportit, vois olla vähä enemmä motivaatioo lukeee noihi kokeisiinki ja tällee. Ja miulle ei kyl mistää aineest riittäs seiska, ku on tottunu et tokaris on pari kasii ja loput ysejä ja kymppejäki jonku verra... Et ysi on hyvä, ja kasi sit sellne, mikä menettelee, et silti pääsee mihi vaa lukioo, jos pari sellast o.kepaa kirjoitti:hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Nii, Hanna onki tolla himourheilija, joka päivä kahet treenit! XPanhan kirjoitti:niinpä. Kyllä aina joskus joutuu jotain menoja perumaan koulujuttujen takia. (lukiossa oon joutunu) Kun on niin paljon harrastuksia. Mut harrastuksissa just kavereita näkeekin vapaa-ajan lisäks.kepaa kirjoitti:niinpä, mut jotkut ei tykkää kavereistakaan, ne sellaset erakotKapuza kirjoitti:Nii, ja miul kyl ainaki on sillee et okaverit on koulun edel. Tietty kouluunki pitää sillee panostaa, et loppuelämä on oikeestaa sen varassa, mut mielummi huonossa ammatissa, ku iha yksinäisenä.kepaa kirjoitti:niinpäKapuza kirjoitti:Nii, mieki haluisin et saatas ain jaksoraportit, vois olla vähä enemmä motivaatioo lukeee noihi kokeisiinki ja tällee. Ja miulle ei kyl mistää aineest riittäs seiska, ku on tottunu et tokaris on pari kasii ja loput ysejä ja kymppejäki jonku verra... Et ysi on hyvä, ja kasi sit sellne, mikä menettelee, et silti pääsee mihi vaa lukioo, jos pari sellast o.kepaa kirjoitti:hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Älä mistään himourheilijasta puhu, kun mä oon lomalla, eikä mulla oo yhtiäkään harkkoja. Vähän outoa kyllä.Kapuza kirjoitti:Nii, Hanna onki tolla himourheilija, joka päivä kahet treenit! XPanhan kirjoitti:niinpä. Kyllä aina joskus joutuu jotain menoja perumaan koulujuttujen takia. (lukiossa oon joutunu) Kun on niin paljon harrastuksia. Mut harrastuksissa just kavereita näkeekin vapaa-ajan lisäks.kepaa kirjoitti:niinpä, mut jotkut ei tykkää kavereistakaan, ne sellaset erakotKapuza kirjoitti:Nii, ja miul kyl ainaki on sillee et okaverit on koulun edel. Tietty kouluunki pitää sillee panostaa, et loppuelämä on oikeestaa sen varassa, mut mielummi huonossa ammatissa, ku iha yksinäisenä.kepaa kirjoitti:niinpäKapuza kirjoitti:Nii, mieki haluisin et saatas ain jaksoraportit, vois olla vähä enemmä motivaatioo lukeee noihi kokeisiinki ja tällee. Ja miulle ei kyl mistää aineest riittäs seiska, ku on tottunu et tokaris on pari kasii ja loput ysejä ja kymppejäki jonku verra... Et ysi on hyvä, ja kasi sit sellne, mikä menettelee, et silti pääsee mihi vaa lukioo, jos pari sellast o.kepaa kirjoitti:hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Nii... ;P Mitäs te sit ootte puuhaillu ny lomalla? Tai Kepa sillo aikoi sitte, ku se lomaili..?anhan kirjoitti:Älä mistään himourheilijasta puhu, kun mä oon lomalla, eikä mulla oo yhtiäkään harkkoja. Vähän outoa kyllä.Kapuza kirjoitti:Nii, Hanna onki tolla himourheilija, joka päivä kahet treenit! XPanhan kirjoitti:niinpä. Kyllä aina joskus joutuu jotain menoja perumaan koulujuttujen takia. (lukiossa oon joutunu) Kun on niin paljon harrastuksia. Mut harrastuksissa just kavereita näkeekin vapaa-ajan lisäks.kepaa kirjoitti:niinpä, mut jotkut ei tykkää kavereistakaan, ne sellaset erakotKapuza kirjoitti:Nii, ja miul kyl ainaki on sillee et okaverit on koulun edel. Tietty kouluunki pitää sillee panostaa, et loppuelämä on oikeestaa sen varassa, mut mielummi huonossa ammatissa, ku iha yksinäisenä.kepaa kirjoitti:niinpäKapuza kirjoitti:Nii, mieki haluisin et saatas ain jaksoraportit, vois olla vähä enemmä motivaatioo lukeee noihi kokeisiinki ja tällee. Ja miulle ei kyl mistää aineest riittäs seiska, ku on tottunu et tokaris on pari kasii ja loput ysejä ja kymppejäki jonku verra... Et ysi on hyvä, ja kasi sit sellne, mikä menettelee, et silti pääsee mihi vaa lukioo, jos pari sellast o.kepaa kirjoitti:hirmuisen hyvä ka sullakin me saadaa, must se on kivempaa, ku sit vois jotenki ennustaa päättötokariin sen numeron et onko mikä! must tuntuu et saan ainaki hissasta 10, ku tarvotaan kaks kymppii ja ysi että tulee päättötokariin niinku varmaan muihinki aineisii ja mulla on nyt jo 2 kymppiä siitä, joten yritän parhaani biologiasta mul on 9 ja 10 eli nyt pitäis saada 10 nii saan päättötokariin sen kybän, vaikka ysi riittää mulle ja kasiki ja miksei seiskakaanKapuza kirjoitti:Jee! Ootkos vähä hyvä! Me ei saaha jaksoraporttei... Vaan väli- ja kevättotarit. Miun keksiarvo oli nyt viimeeks 9.4...kepaa kirjoitti:koska . . . oon niin tyhmä :Dd no se on kyl mun paras todistus ikinä! jaksoraporttihan se kyl on mutta silti ! nimittäääääääin .... minulla ...... oooon ............... kaikki............... aineet siinä ........jotain hassua numeroa eli siis joo mul on kaikki siin kymppej' eli terveystieto, matikka, ruotsi, historia, maantieto mut st mul on yhteensä 8 kymppii :D jejejeeanhan kirjoitti:miks ei?kepaa kirjoitti:mutta ette haluu kuulla sitä todistusta . . .
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » MOI!<33
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa