hei, millainen nöttis on hoitaa, ratsastaa? pitää kysellä vähän, jotta tietäisi ketä leirille toivois, jos nyt ei sais esim. prymuria (: <3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
vieläkös oot ajellu nötin kaa kärryillä?Milla kirjoitti:Reipas,ihana, supertölttäri:DD ei iha niin automaatti ku joku prymuri, mut tosi ihana...
no tottakai kauhee kehuminen päällä kun ite sitä treenas koko viime talven:DD
OKMilla kirjoitti:Reipas,ihana, supertölttäri:DD ei iha niin automaatti ku joku prymuri, mut tosi ihana...
pistit just mun jälkeen visetin.. anteeks tää mun aiheesta karkaamine mut oli pakko pistääKapuza kirjoitti:OKMilla kirjoitti:Reipas,ihana, supertölttäri:DD ei iha niin automaatti ku joku prymuri, mut tosi ihana...
niiku siis olin pistäny ton mun viestin et ootko viel ajellu kärryil ja menin tohon pääsivulle nii oli tullu heti uus viesti tännekepaa kirjoitti:pistit just mun jälkeen visetin.. anteeks tää mun aiheesta karkaamine mut oli pakko pistääKapuza kirjoitti:OKMilla kirjoitti:Reipas,ihana, supertölttäri:DD ei iha niin automaatti ku joku prymuri, mut tosi ihana...
Aaakepaa kirjoitti:niiku siis olin pistäny ton mun viestin et ootko viel ajellu kärryil ja menin tohon pääsivulle nii oli tullu heti uus viesti tännekepaa kirjoitti:pistit just mun jälkeen visetin.. anteeks tää mun aiheesta karkaamine mut oli pakko pistääKapuza kirjoitti:OKMilla kirjoitti:Reipas,ihana, supertölttäri:DD ei iha niin automaatti ku joku prymuri, mut tosi ihana...
: D haa kuulin yhen hepan nimen ja haluun kokeilla sittä ::::=))))))) noeiTamara Huber-Lang kirjoitti:Niin. Heti, kun kerroin tän nimen.
: DD oii, nött-köttistä tulee mieleen sellane köröttelyTamara Huber-Lang kirjoitti:Kato ku Ute ajatteli Nött-Köttiä.
onko?? :DDDTamara Huber-Lang kirjoitti:Se on joku säilykelihamerkki. XD
no sen tiiän et ainaki kött on liha :D koska muistan köttbullar sananTamara Huber-Lang kirjoitti:Joo. Nöt on ruotsiksi nauta ja kött liha. Ainakin tietääkseni.
must tuntuu et nött tai sitten nóttTamara Huber-Lang kirjoitti: Kirjotetaanko Nötti muuten oikeesti Nótt vai Nött?
niin, mutta mulle se on aina Nött :)Tamara Huber-Lang kirjoitti:Ku jossain se oli Nótt ja sitten yleensä se on kuiteski Nött...
se on nöttikselle kaikista paras nimi do you think so too?Tamara Huber-Lang kirjoitti:Samoin.
Mustakin. Se näyttää ihan Nöttiltä.kepaa kirjoitti:se on nöttikselle kaikista paras nimi do you think so too?Tamara Huber-Lang kirjoitti:Samoin.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Nött frá Steinsholti II #93 » nö nöttis (: <3
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa