kenellä? Sletullako?? tosta hinkuyskästät uli mieleen toi liikkuva linna, se leffa:D ku siin on se ykskoira jolla on hinkuyskä ja se on tosi painava:)
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Mä en oo kattonu, mutta pitäs kyllä kattoo.kepaa kirjoitti:kenellä? Sletullako?? tosta hinkuyskästät uli mieleen toi liikkuva linna, se leffa:D ku siin on se ykskoira jolla on hinkuyskä ja se on tosi painava:)
Mennä Sletullakepaa kirjoitti:kannattaa!
niin ja se oli muuten sitten salaisuus, kerran slettu kerto sen mulle ja ei saa leivttääTamara Huber-Lang kirjoitti:Ilmankos se onkin sen värinen.
Juorukello. Se kerto sen mullekkin.kepaa kirjoitti:niin ja se oli muuten sitten salaisuus, kerran slettu kerto sen mulle ja ei saa leivttääTamara Huber-Lang kirjoitti:Ilmankos se onkin sen värinen.
niin on!anhan kirjoitti:Juorukello. Se kerto sen mullekkin.kepaa kirjoitti:niin ja se oli muuten sitten salaisuus, kerran slettu kerto sen mulle ja ei saa leivttääTamara Huber-Lang kirjoitti:Ilmankos se onkin sen värinen.
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Sléttu-Eldur frá Sléttu #21 » Sletukka (:
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa