millanen Drifandi on ratsastaessa? käyks se paljo vaelluksilla/leireillä?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
niin, mä ainaki panostan siihen että saan mentyä kaikilla sahalan issikoilla mutta oon varma että ei tuu onnistumaan koska niitä tulee koko ajan lisää ja lisää!anhan kirjoitti:Nooo.. On tää varmasti ihan jees, mutta ei kutita pyllyä, jos jää kokeilemtta. Kun on niin paljon kaikkia, joita haluun koittaa.
Niin, enkä haluu koko ajan vaihtaa. Ja haluun mennä vaan reippailla ja Brunilla.kepaa kirjoitti:niin, mä ainaki panostan siihen että saan mentyä kaikilla sahalan issikoilla mutta oon varma että ei tuu onnistumaan koska niitä tulee koko ajan lisää ja lisää!anhan kirjoitti:Nooo.. On tää varmasti ihan jees, mutta ei kutita pyllyä, jos jää kokeilemtta. Kun on niin paljon kaikkia, joita haluun koittaa.
niin siis nyt sahalan issikoita kutsutaan näin: issikat plus brunianhan kirjoitti:Niin, enkä haluu koko ajan vaihtaa. Ja haluun mennä vaan reippailla ja Brunilla.kepaa kirjoitti:niin, mä ainaki panostan siihen että saan mentyä kaikilla sahalan issikoilla mutta oon varma että ei tuu onnistumaan koska niitä tulee koko ajan lisää ja lisää!anhan kirjoitti:Nooo.. On tää varmasti ihan jees, mutta ei kutita pyllyä, jos jää kokeilemtta. Kun on niin paljon kaikkia, joita haluun koittaa.
Niin. Brunin oon jo kokeillu, enää issikat jälellä.kepaa kirjoitti:niin siis nyt sahalan issikoita kutsutaan näin: issikat plus brunianhan kirjoitti:Niin, enkä haluu koko ajan vaihtaa. Ja haluun mennä vaan reippailla ja Brunilla.kepaa kirjoitti:niin, mä ainaki panostan siihen että saan mentyä kaikilla sahalan issikoilla mutta oon varma että ei tuu onnistumaan koska niitä tulee koko ajan lisää ja lisää!anhan kirjoitti:Nooo.. On tää varmasti ihan jees, mutta ei kutita pyllyä, jos jää kokeilemtta. Kun on niin paljon kaikkia, joita haluun koittaa.
Siirry sivulle : 1, 2
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Drifandi frá Sahala #172 » kysymys :D
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa