Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kuulumisia!

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Kuulumisia! Empty Kuulumisia! Ke Loka 03, 2007 11:30 pm

Milla

Milla

Tallin vilkas elämä alkaa pikku hiljaa hiljentyä. Viikonloppuisin porukkaa kyllä käy, mutta viikolla on hiljaisempaa. Hevoset nauttii öistä laitumella ja varsat alkavat kasvaa ja kesyyntyä! Suurin osa varsoista on muuttanut väriään, kun talvikarva alkaa lähteä, mutta suloisia ne ovat! Oripojat tuntuvat kovasti leikkivän pellolla, pääsivät nyt eri pellolle ja ilmeisesti viihtyvät hyvin siellä! Uusia Vaellushevosia ei ole tullut, mutta Hemja on päässyt jo muutamalle vaellukselle!

Kveikur ja Hektor ovat päässeet jo kokeilemaan elämää kuolaimet suussa! Eli poikia on alettu pikku hiljaa kouluttaa ja edistystä tapahtuu!Smile Niistä tulee hienoja vaelluspopoja!

Jörunn ei sitten koskaan saanutkaan varsaa, otti vain ylimääräistä lomaa! Valitettavasti emme ole voineet käyttää sitä vaelluksilla, kun sillä on vähän kipeät jalat!

No mutta siinä jotai kuulumisia..

Olkaahan ahkeria varaamaan leirejä ja vaelluksia!!!Smile

2Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! Pe Loka 12, 2007 5:24 am

Eve

Eve

Minä olen ainakin ahkera vaeltaja : D 21. päivä sunnuntaina taas vaellukselle! <3 Laskujeni mukaan se on yhdeksäs tai kymmenes vaellus, unohtamatta kahta leiriäni ja yhtä kahden viikon vuokraustani (: Maastot ja hevoset ym. alkavat jo pikkuhiljaa olla tuttuja (:

3Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! Su Loka 14, 2007 11:03 pm

Milla

Milla

Even onneksi meillä on tullut uusi reitti niin ei pääse vanhoilla tylsistymään!

4Kuulumisia! Empty Kysymyksiä.. Ma Loka 15, 2007 5:02 am

Kapu


Vierailija

Mites Kleo tyttö jakselee? Tuleeko ens kesänä leireille? Entä tulevatko Geisli, Tvistur, Blesi, Drifandi ja Jörunn leireille ensi kesänä?Kuka nyt pitää Nuortenleirin 23.-27.6.2008? Onko mahdollista tulla kyseiselle leirille jo edellisenä iltana, kun matkaa on melkein 4 tunnin verran? Pääsekö tuolla leirillä uittamaan hepoja ja yö vaellukselle?? Ois kiva jos pääsis! Smile Anteeks ku täs on näi paljo kysymyksii, mut en ollu viime kesänä siellä leirillä, sitä edellisenä kyllä olin, mutta nyt taas uudestaan tulen ystäväni Saran kanssa.. Tää on mulle toka kerta issikoiden kaa ja hälle (Saralle) eka.. Razz Tietääkö kukaan ketä kaikkia on jo varannut paikan tuolla leirillä?? Terveisiä vaan sinne Sahalaan!! Smile

5Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! To Joulu 06, 2007 2:40 am

anhan

anhan

Osaatko yhtään sanoa, kauan suurin piirtein kestää issikan kouluttamisessa? esim. Kauan kestää, että Kveikur ja Hektor on ratsastus käytössä leireillä? (:
Ja kelläs hepoista on ens kesänä varsa? I love you
ja kapu, mä oon tulossa samalle (:

6Kuulumisia! Empty koulutus To Joulu 13, 2007 6:14 am

saaga_


Vierailija

islanninhevosen koulutus on hyvin pitkäjänteistä työtä, johon kuuluu monta seikkaa, joten ihan yleisesti että issikan peruskoulutus kestää suunnilleen vuodesta kahteen ja sit jatko koulutus voi kestää läpi hevosen elämän. mutta kun peruskoulutus kausi on ohi silloin tuleva ratsu osaisi perushommat, mutta ei kuitenkaan ole vielä valmis vaelluksille, vaan hevonen pitää ratsastaa läpi ja pehmeäksi. siinä nyt vähän osviittaa ihan yleisesti jokainen talli tekee omalla tavallaan tietenkin... Smile Very Happy

7Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! To Joulu 20, 2007 3:21 am

Milla

Milla

meillä hevoset tulloo vaelluksille noin viiden ikäisinä eli kveikur ja hector tulevat vaelluksille arviolta kahen tai kolmen vuoden päästä!!

ensi kesänä ei kai ole tulossa varsoja!

ja kaikki voivat hyvin osa lähti tahkolle vuokralle.
leirellä pääse uittaa ja yövaellukselle jos se on toiveissa, kartanolle pääse yöksi joedellisenä iltana, siitä vain pitää ilmoittaa ajoissa.

Ja Blesi hevosta ei enää ole sahalassa:D

8Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! To Joulu 20, 2007 7:54 am

Eve

Eve

Mites on Emblan laita? Onko se myyty/tiineenä? Vaelluskäytössä?

Pännii kun olen saanut mennä sillä vain yhden kerran :/ Olen halunnut mennä sillä ties kuinka monta kertaa sen jälkeen mutta se on ollut aina mammalomalla. Nimensä mukainen täti (mikäs ihmiskunnan alkuäiti se nyt olikaan, paitsi en ole nähnyt onneksi Emblan ainakaan vielä varsovan ihmisiä!), kun tuntuu noita varsoja tekevän hyvään tahtiin! : )

9Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! Ti Tammi 01, 2008 1:27 pm

anhan

anhan

tuli vaan mieleen, että millanen se Sòl (vai mikä olikaan, lausutaan soul) nykyään on?
Kun viime kesänä se ei kai ollut vaelluksille sopiva ym.



Viimeinen muokkaaja, pvm Su Tammi 06, 2008 12:35 am, muokattu 1 kertaa

10Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! To Tammi 03, 2008 7:55 am

Kapuza

Kapuza

Joo... Eli ketkä hepat tääl on tosi reippaita/reippaimpia? Suunnilleen vaa... Sellasii ettei tartte ku vähä pohkeita ni menee jo, tai ettei oikeestaan ees tartte pohkeita. Kleo oli ainaki melko reipas... Smile
<---- Kleo on tos avattareski! Se on iha paras (en oo muilla ees ratsastanu, mutta leirillä meen kai muillakin)

11Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! Pe Tammi 18, 2008 6:50 am

anhan

anhan

Huhuu?
Kaipaan vastausta tosta sólista. Onko koko heppa ees siellä enää?

12Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! To Kesä 18, 2009 12:44 am

olde


Vierailija

Kukkuu, Joko Skrama, Brana ja Röst on myyty sieltä? Ne olivat meillä vuokralla Haukivuorella vuosina 1999-2000.

13Kuulumisia! Empty Vs: Kuulumisia! Su Syys 20, 2009 1:39 am

annsku



Kapuza kirjoitti:Joo... Eli ketkä hepat tääl on tosi reippaita/reippaimpia? Suunnilleen vaa... Sellasii ettei tartte ku vähä pohkeita ni menee jo, tai ettei oikeestaan ees tartte pohkeita. Kleo oli ainaki melko reipas... Smile
<---- Kleo on tos avattareski! Se on iha paras (en oo muilla ees ratsastanu, mutta leirillä meen kai muillakin)

niimpä ;>

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa