Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Moi

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Moi Empty Moi La Elo 15, 2015 11:06 pm

Jjonna_emiliaaw



Moi. Oon siis Jonna ja oon 13v, leirillä 14 ja oon käyny sahalas vaelluksella ja leirillä viime vuonna. Laittakaa nimee/puh nroo nii lisään teidät wa ryhmään. Tää leirihän siis muutettiin viikon leiriks. Nähään. Moro

2Moi Empty Vs: Moi Su Elo 30, 2015 10:22 am

Martta



Moi Very Happy  Eli oon 12 vuotias tyttö Jyväskylästä ja leirillä siis tietenki 13 Cool Mä oon ollu tänä vuonna sahalas leirillä ja oli sillo tosi kivaa Very Happy Very Happy Mulla oli hoitsuna Hnyfill mut haluisin ehkä tälle leirille Kolan ku se meni nii ihanasti viimeses maastos I love you oon ratsastanu joku yli 2 vuotta et en oo viel mikään hyvä ratsastaja mut kaikki perus askellajit menee eli käynti ravi ja laukka ja töltistä vähän edelliseltä leiriltä kokemusta Smile esteistä ei oo oikeen kokemusta mut joskus on tullu hypättyä mut ei kuitenkaa korkeita Smile ja mun numero on 0453421100 Smile Smile ja vielä kerran ja mun nimi on siis Martta Very Happy Very Happy Very Happy

3Moi Empty Vs: Moi Su Marras 15, 2015 10:43 am

clea



Hei!
olen Clea, 12v tyttö klaukkalasta, Nurmijäveltä Smile  Olen ratsastanut noin 4v säännölisesti + olen ollut vaelluksissa ja parilla irtotunnilla. Olen ollut sahalan leirillä jo 2kertaa tästä tulee 3 kerta Cool  Hoitsuksi toivon halegguria tai hljomuria I love you  I love you
onko se wa ryhmä tehty?? Olen todella onnelinen jos siitä meidän leiristä on tullut 1vko kestävän I love you  En ole itse siitä saanut tietoja??

4Moi Empty Vs: Moi Ti Marras 17, 2015 9:36 am

Jjonna_emiliaaw



clea kirjoitti:Hei!
olen Clea, 12v tyttö klaukkalasta, Nurmijäveltä Smile  Olen ratsastanut noin 4v säännölisesti + olen ollut vaelluksissa ja parilla irtotunnilla. Olen ollut sahalan leirillä jo 2kertaa tästä tulee 3 kerta Cool  Hoitsuksi toivon halegguria tai hljomuria I love you  I love you
onko se wa ryhmä tehty?? Olen todella onnelinen jos siitä meidän leiristä on tullut 1vko kestävän I love you  En ole itse siitä saanut tietoja??
moi. ryhmä on kyl tehty mut mä en pääsekkää tälle leirille koska mul on sillo rippileiri ja tää onkii vaa 5pv leiri.

5Moi Empty Vs: Moi Ti Marras 17, 2015 10:48 am

clea



Okei harmi:(

6Moi Empty Vs: Moi Ti Marras 17, 2015 11:31 am

MaisaOinonen



Moikka clea antaisitko puhelinnumerosi täällä tai fbssä
Minä olen siis Maisa Oinonen ja olen tulossa leirille kaverini Nea Toivasen kanssa ja meillä on jo wappi ryhmä ja me lisätään sinut siihen heti kun saadaan sinun numero ja minun numero on 0442903334 😊

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa