Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Moi!😊

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Moi!😊 Empty Moi!😊 Ma Helmi 09, 2015 10:08 am

milla.hoo

Moi!
Mä oon Milla ja oon 11vuotta! Enää 119 päivää leiriin! affraid 😄👍 !!Jee!!☺️  
Voisitteko kertoo jotain itestänne ku ois kiva tietää ketä sinne tulee?!☺️ Exclamation Wink
Mä oon ollu siel vaelluksella ja mä menin Muskalla ja se oli tosi ihana, haluisin sen leirilläkin I love you Surprised

2Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ma Helmi 09, 2015 11:26 pm

krisse123

Moi!

Oon Melinda 14v. (leirillä 15 Very Happy ) ja no.. oon ollu kerran täällä issikkavaelluksella ja meen uudestaan hiihtolomalla Very Happy

Ja no.. Mitäs itsestäni kertois Very Happy No oon ratsastanu 3 vuotta säännöllisesti, hypänny jtn 60cm? Ja no osaan kaikki perusjutut ratsastukses Smile Mutta täällä kurssilla tuskin tarvii pohkeenväistöö tai taivutuksia, kun liikutaan maastossa. En jaksa oottaa! Smile

No juu siinä nyt yleistä tietoa ;D

3Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ti Helmi 10, 2015 4:47 am

wiiwiik

moi! Oon Viivi 11 v. nytten,mutta leirillä olen jo 12v. Cool olen ratsastanut 2 vuotta.olen ollut vaelluksella Sahalan kartanolla aiemmin,yhden kerran. I love you olisi kiva tutustua teihin jo etukäteen ennen leiriä Surprised haluaisin kvikan kovasti hoitohevosekseni I love you onko kukaan ollut aikasemmin Sahalan kartanolla leirillä Question

4Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ti Helmi 10, 2015 4:55 am

milla.hoo

wiiwiik kirjoitti:moi! Oon Viivi 11 v. nytten,mutta leirillä olen jo 12v. Cool olen ratsastanut 2 vuotta.olen ollut vaelluksella Sahalan kartanolla aiemmin,yhden kerran. I love you  olisi kiva tutustua teihin jo etukäteen ennen leiriä Surprised haluaisin kvikan kovasti hoitohevosekseni I love you  onko kukaan ollut aikasemmin Sahalan kartanolla leirillä Question

Moi Viivi☺️

5Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ti Helmi 10, 2015 5:03 am

wiiwiik

Moi 👌

6Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ti Helmi 10, 2015 10:52 am

krisse123

Moi (taas)! Very Happy

Millassia issikoita tuolla Sahalassa on? Niinku yleisesti?
Mulla ei ainakaa oo väliä minkä saan hoitohepaks, kunhan on joku peruskiltti, reipas (muttei ryöstä) ja ei mikää automaattikone muttei sellanen turha säpsyilijäkään Very Happy

Ja ilmottakaa jos tuutte sunnuntaina! Smile

7Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ti Helmi 10, 2015 12:10 pm

Siiri

Oon Siiri, -02, eli leirillä 13v Smile Tuun leirille kaverini Ainon kanssa, joka on myös -02. Oon ollu Sahalassa kerran aikasemmin, mutta vaan vaelluksella Smile Silloin menin Tvisturilla, jonka tahtosin leirihoitsuksi :3 Jos ei Tvisturia, niin Hamingja Very Happy Me tullaan varmaan jo sunnuntaina Smile

Onks teillä muuten facee, nii vois jutella ja vaikka vaihtaa puhelinnumeroi? Smile Sit jos teillä on vaikka whatsapp nii vois koota sinne jonkunlaisn leiriryhmän niin vois helpommin jutella Smile

8Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ti Helmi 10, 2015 9:29 pm

Jjonna_emiliaaw

Siiri kirjoitti:Oon Siiri, -02, eli leirillä 13v Smile Tuun leirille kaverini Ainon kanssa, joka on myös -02. Oon ollu Sahalassa kerran aikasemmin, mutta vaan vaelluksella Smile Silloin menin Tvisturilla, jonka tahtosin leirihoitsuksi :3 Jos ei Tvisturia, niin Hamingja Very Happy Me tullaan varmaan jo sunnuntaina Smile

Onks teillä muuten facee, nii vois jutella ja vaikka vaihtaa puhelinnumeroi? Smile Sit jos teillä on vaikka whatsapp nii vois koota sinne jonkunlaisn leiriryhmän niin vois helpommin jutella Smile

Siiri laitoitkii mulle jo faces kaveripyynnön:)meillä on jo itseasiassa semmone ryhmä (siin en oo ku tutut) nii wapis mut jos vaihettas numerot nii voin vaikka lisätä sut;)

9Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ke Helmi 11, 2015 9:53 am

wiiwiik

Melinda Smile sahalassa on mun mielestä kilttejä hevosia Smile en ihan varmasti tiedä,mutta kun katsoin niitä niin kaikki vaikutti kilteiltä Smile

10Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ke Helmi 11, 2015 9:57 am

wiiwiik

Muttaaa Melinda,onko sinullaa whatsappia? Voitais siel lisätä sut siihe leiri ryhmää ja tutustuu paremmi Very Happy Smile?

11Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ke Helmi 11, 2015 10:45 am

krisse123

wiiwiik kirjoitti:Muttaaa Melinda,onko sinullaa whatsappia? Voitais siel lisätä sut siihe leiri ryhmää ja tutustuu paremmi Very Happy Smile?

On, ja sieltä mut tavottaa aina Very Happy Very Happy

12Moi!😊 Empty Vs: Moi!😊 Ke Helmi 11, 2015 10:46 am

krisse123

wiiwiik kirjoitti:Melinda Smile sahalassa on mun mielestä kilttejä hevosia Smile en ihan varmasti tiedä,mutta kun katsoin niitä niin kaikki vaikutti kilteiltä Smile

Okei, no leirillä sitte ainaki nähää millasia pörhöpäitä päästään hoitamaan ja ratsastaa Very Happy Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa