Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Moikka!

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Moikka! Empty Moikka! Ma Helmi 09, 2015 10:05 am

Jjonna_emiliaaw



Eli oon Jonna, 13v ja oon menos kesällä tänne leirille! Oon kerran jo käyny Sahalassa ja menin Hnyfillillä ja se oli ihan kiva :)talli on mahtava ja maastot aivan ihanat :3leiriin ei ole enää 4 kuukukauttakaan😍mut joo nähään leirilläWink

2Moikka! Empty Vs: Moikka! Ma Helmi 09, 2015 11:28 pm

krisse123



Moi!

Kuten tossa toisessa keskustelussa mainitsinkin, niin juu oon Melinda 14v (leirillä 15) ja silleen..

En jaksa oottaa ja leirillä sitten nähdään! Very Happy

Muuten ootteko tulossa sinne jo sunnuntaina?

3Moikka! Empty Vs: Moikka! Ti Helmi 10, 2015 12:19 am

Jjonna_emiliaaw



krisse123 kirjoitti:Moi!

Kuten tossa toisessa keskustelussa mainitsinkin, niin juu oon Melinda 14v (leirillä 15) ja silleen..

En jaksa oottaa ja leirillä sitten nähdään! Very Happy

Muuten ootteko tulossa sinne jo sunnuntaina?


Ok ja en tule sunnuntaina:(

4Moikka! Empty Vs: Moikka! Ti Helmi 10, 2015 4:52 am

wiiwiik



afro nähdään leirillä

5Moikka! Empty Vs: Moikka! Ti Helmi 10, 2015 4:55 am

Jjonna_emiliaaw



wiiwiik kirjoitti:afro  nähdään leirillä


Siellä tavataan viimeistään:D Cool

6Moikka! Empty Vs: Moikka! Ti Helmi 10, 2015 12:11 pm

Siiri



Niinkun toisessa topikissa jo sanoin, oon Siiri, -02, eli leirillä 13v Smile Tuun leirille kaverini Ainon kanssa, joka on myös -02. Oon ollu Sahalassa kerran aikasemmin, mutta vaan vaelluksella Smile Silloin menin Tvisturilla, jonka tahtosin leirihoitsuksi :3 Jos ei Tvisturia, niin Hamingja Very Happy Me tullaan varmaan jo sunnuntaina Smile

Onks teillä muuten facee, nii vois jutella ja vaikka vaihtaa puhelinnumeroi? Smile Sit jos teillä on vaikka whatsapp nii vois koota sinne jonkunlaisn leiriryhmän niin vois helpommin jutella Smile

7Moikka! Empty Vs: Moikka! Ti Helmi 10, 2015 9:23 pm

Jjonna_emiliaaw



Siiri kirjoitti:Niinkun toisessa topikissa jo sanoin, oon Siiri, -02, eli leirillä 13v Smile Tuun leirille kaverini Ainon kanssa, joka on myös -02. Oon ollu Sahalassa kerran aikasemmin, mutta vaan vaelluksella Smile Silloin menin Tvisturilla, jonka tahtosin leirihoitsuksi :3 Jos ei Tvisturia, niin Hamingja Very Happy Me tullaan varmaan jo sunnuntaina Smile

Onks teillä muuten facee, nii vois jutella ja vaikka vaihtaa puhelinnumeroi? Smile Sit jos teillä on vaikka whatsapp nii vois koota sinne jonkunlaisn leiriryhmän niin vois helpommin jutella Smile


Mulla on face ja on myös wappi mut en haluu tänne laittaa sukunimee tai puh nroo ku kuka vaa voi nähä nää:/mut muute hyvä idea:)

8Moikka! Empty Vs: Moikka! Ti Helmi 10, 2015 10:33 pm

Jjonna_emiliaaw



krisse123 kirjoitti:Moi!

Kuten tossa toisessa keskustelussa mainitsinkin, niin juu oon Melinda 14v (leirillä 15) ja silleen..

En jaksa oottaa ja leirillä sitten nähdään! Very Happy

Muuten ootteko tulossa sinne jo sunnuntaina?


Ainii mikä on sun sukunimi vai haluutko täällä kertoo? Ja ootko faces ja wapis? Jos oot nii voin pyytää faces kaveriks ja sitte vaihettas numerot!?

9Moikka! Empty Vs: Moikka! Ke Helmi 11, 2015 9:44 am

krisse123



Jjonna_emiliaaw kirjoitti:
krisse123 kirjoitti:Moi!

Kuten tossa toisessa keskustelussa mainitsinkin, niin juu oon Melinda 14v (leirillä 15) ja silleen..

En jaksa oottaa ja leirillä sitten nähdään! Very Happy

Muuten ootteko tulossa sinne jo sunnuntaina?


Ainii mikä on sun sukunimi vai haluutko täällä kertoo? Ja ootko faces ja wapis? Jos oot nii voin pyytää faces kaveriks ja sitte vaihettas numerot!?


Sukunimi on Suvivirta ja löytyy facesta siis facesta nimellä Melinda Suvivirta, facessa en muuten usein käy, mutta jos pyydät siellä kaveriks niin voin vaikka keskustelussa antaa puh. numeron ja wappi löytyy (ja sieltä mut löytää aina Very Happy )

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Moikka moi

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa