minäkin olen Muuli mun nimi on Muuli siks kirjotan sen isolla
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Jes, olllaan varmaa siskoksiianhan kirjoitti:Vähän meijän nimet rimmaa, Muuli ja Huuli.
niin, mä oon kyl vähän kade sulle, haluaisin serj tankianin mielummin isäksenianhan kirjoitti: Niin, mut meillä on eri isät. Sulla on se Antielvis ja mulla Serj Tankian!
No täytyy tehdä sukututkimus, mistä sitä tietää, vaikka ollaankin siskoksia. Nimetkin niin sopii yhteen!kepaa kirjoitti:niin, mä oon kyl vähän kade sulle, haluaisin serj tankianin mielummin isäksenianhan kirjoitti: Niin, mut meillä on eri isät. Sulla on se Antielvis ja mulla Serj Tankian!
niinpä, sit voin mututtaa varmaa teille lähiaikoinaanhan kirjoitti:No täytyy tehdä sukututkimus, mistä sitä tietää, vaikka ollaankin siskoksia. Nimetkin niin sopii yhteen!kepaa kirjoitti:niin, mä oon kyl vähän kade sulle, haluaisin serj tankianin mielummin isäksenianhan kirjoitti: Niin, mut meillä on eri isät. Sulla on se Antielvis ja mulla Serj Tankian!
Joo. Muuta vaikka heti.kepaa kirjoitti:niinpä, sit voin mututtaa varmaa teille lähiaikoinaanhan kirjoitti:No täytyy tehdä sukututkimus, mistä sitä tietää, vaikka ollaankin siskoksia. Nimetkin niin sopii yhteen!kepaa kirjoitti:niin, mä oon kyl vähän kade sulle, haluaisin serj tankianin mielummin isäksenianhan kirjoitti: Niin, mut meillä on eri isät. Sulla on se Antielvis ja mulla Serj Tankian!
juu, oon pakannu jo kamatkin ja sukututkimuksissa sanottiin että ollaan sukua, eli kohta nähdään systeri!anhan kirjoitti:Joo. Muuta vaikka heti.kepaa kirjoitti:niinpä, sit voin mututtaa varmaa teille lähiaikoinaanhan kirjoitti:No täytyy tehdä sukututkimus, mistä sitä tietää, vaikka ollaankin siskoksia. Nimetkin niin sopii yhteen!kepaa kirjoitti:niin, mä oon kyl vähän kade sulle, haluaisin serj tankianin mielummin isäksenianhan kirjoitti: Niin, mut meillä on eri isät. Sulla on se Antielvis ja mulla Serj Tankian!
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Perla frá Narfastödum #55 » Heippa!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa