Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hevosten luonteita!?

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Hevosten luonteita!? Empty Hevosten luonteita!? Su Tammi 24, 2010 2:36 am

Sannii

Sannii

Kertokaapa te jotka tiedätte enemmän Sahalan issikoista niiden luonteita! Eli ketkäs on toosi reippaita, mukavia ratsastaa?? Entäs hyppääkö hyvin? Ainakin kaipaisin tietoa näistä hevosista: Drottning, Kveikur, Prymur, Hemja, Draugur ja Sól. Onko nuo enää edes siellä? Very Happy Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan. Kertokaa kaikki mahdollinen Wink) alien

2Hevosten luonteita!? Empty Vs: Hevosten luonteita!? Ma Tammi 25, 2010 6:58 am

Swildy

Swildy

Kaikki heppasista ovat älyttömän ihania ja kivoja ratsastaa. ♥

Drottning on tallin vanhin hevo, mutta virtaa sillä kyllä löytyy. Kesällä ainakin oli vielä tallin reippain heppa (tai ainakin yksi reippaimmista). Tosin kun minä sillä menin, energia vähän rupesi loppumaan, kun nuoremmat kaahotti niin kovaa ja reissun jälkeen puuskutti varmaan vielä puoli tuntia. Tosin mentiin kyllä aika kovaa.
Kveikur taas on ihan super. On ihan älyttömän söpö, kiltti jne. Reipas sekin on, hyppää kivasti ja kuuluu tähän nuorempaan polveen.
Prymur on tölttikone. Eli tölttää tosi helposti. Muuten en ole kauhiasti tutustunut, mitä nyt kerran tälläkin mennyt. Suosiosta päätellen ainakin ihan huippu. Itselle ei oikeen tehnyt vaikutusta. Reipas on.
Hemja on kanssa ihan älyttömän kiva, reipas on hänkin.

Draumur ja Sól eivät (ainakaan vielä?) ole asiakaskäytössä.

http://swildy.deviantart.com

3Hevosten luonteita!? Empty Vs: Hevosten luonteita!? Ti Tammi 26, 2010 9:18 am

N**ra

N**ra

Hemja on ihana! Menin sillä sillon siellä vaelluksella ja se meni kyl tosi nätisti, tölttäs helposti ja sillee. Hyppi myös ojien yli I love you Kuunteli apuja ihan kivasti ja oli reipas, mut mää sit haluun sen hoitsuks, tai sit oon miettiny myös Eriliä jos sen sais.. What a Face

4Hevosten luonteita!? Empty Vs: Hevosten luonteita!? Su Kesä 19, 2011 8:14 am

sadepisara



Minulla oli drottning leirillä 6.6-11.6.11 Se on tallin vanhin hepo mutta tosi reipas ja herkkä sitä kannattaa ohjata ja pysäyttää istunnalla. Minä voitin Drottiksella leirikilpailut 1 palkinto se oli kivaa!! Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa