Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hoitsutopa (ei muuta)

+4
Kaaiisaa
Repe
heipu
Swildy
8 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Hoitsutopa (ei muuta) Empty Hoitsutopa (ei muuta) Pe Toukokuu 15, 2009 12:50 pm

Swildy

Swildy

Heeei uutta pukkaa, kun ei taida tälle vuodelle vielä ollut. Eli kaikki kirjottaa mallin mukaan tietonsa alle, muokkaan tähän. EI MUUTA KESKUSTELUA! :33

Swildy - Saara
Toive 1: Perla
Muut toiveet: Kveikur, Tvistur, Máni
Gallerianick: ponimän
Kuvausta: Olen ratsastanut jotaan 4-5 vuotta, ehkä viis. Sahalassa olen käynyt neljällä leirillä ja (kohta) yhdeksällä vaelluksella. Ratsastan säännöllisesti Ratsutalli Piruetilla. Harrastan ratsastuksen lisäksi vain koneella oloa sekä piirtämistä ja lukemista, jos näitä nyt harrastuksiksi voi sanoa. Ja valokuvaamisesta tykkään.
En oikeasti ole aivan näin sekopäinen, kuin foorumi antaa vaikuttaa, vaan aluksi ehkä hiukan ujokin. Tosin sitten kun minuun tutustuu muutun melkein tällaiseksi kuin täällä foorumilla. Cool Ahahaaha, ja joo mää tykkään myös laulaa (vaikken osakkaan). Varsinkin Repellä sitä Disney Sing Ittiä. :'D

heipu - heidi
Toive 1:Kolbi
Muut toiveet:Hektor,Geisli,Nesi
Gallerianick:
Kuvausta: Olen ratsastanut leiriin mennessä 3vuotta ja 8 kuukautta. Käyn Laukaan Ratsastuskoululla, ennen Jääskelässä mutta kun se muutti Vaasaan niin vaihdoin tuonne. Sahalassa oon käyny 1 leirillä,viimevuonnavk.28!! Smile En harrasta oikee muuta mut kavereitten kaa oon aikas paljon ja ulkona tykkään olla. Koneella en hirveesti jaksa olla tai ainakaa hirveen kauaa tai mun silmät kuolee. Minä myös tykkään kuvailla mutta ehkä vähän turhankin innokkaasti. Mitä nyt viime leirillä tuli otettua yli 1000 kuvaa. Very Happy Oon aika outo. Välillä kiva mut välillä vähän ärsyttävä ja hieman yli energinenkin. Ja ehkä sillei vähän ujo mut sitkun tutustun niin en oo enää ollenkaan ujo melkee. Smile

Repe - Rebecca
Toive 1: Erill
Muut toiveet: Kveikur, Nesi, Keyfa
Gallerianick: -rrbcc
Kuvausta: Oon ratsastanu n. 3,5 vuotta. Sahalassa ollu kerran leirillä ja muutaman kerran vaelluksella. Kavereiden kanssa on mukava hengailla ja tykkään kans valokuvailusta, laulamisesta (vaikka en osaa laulaa), dataamisesta ja kengistä. Oon vähän outo ja seko välil. Alussa kans ehkä vähän ujo mut sit ku tutustuu nii kaikki se unohtuu. Oon kans vähän rasittava ehkä välillä ja puhun kaikkee tyhmää eikä kukaan jaksa kuunnella mua.

Kaaiiisaa- Kaisa
Toive 1: On Drottning
Muut toiveet: Öh, Keyfa ja nuoriso sitte jos sieltä islannista tulee niitä ni niitäki ois kiva kokeilla
Gallerianick: I don´t have.
Kuvausta: Noh oon tämmönen -97 eli siis kakstoista kun oon leirillä. Oon ratsastanu 6-7 vuotta enimmäkseen suokeilla. Nyt on tullu ratsastettu amerikkalaisella ravurilla. Ikään ei saa kattoa ku mietitään tuota huumoripolitiikka ja puhekieltä. En oo ssiiis mikään "normaali" kakstoista vuotias. Ah miten sen nyt selittäiskään. Kuiteski : DD Asun Saarijärven Mahlulla ja kaikki tietenkin tietää missä se on?! Very HappyD Sahalassa oon ollu 2 leirillä ja kerran vaelluksella. Oon ollu myös Retkiratsuilla ja sitte ppuuppolassa ratsastelee issikoita. Täällä Saarijärvelläkin on yks paikka jossa on issikoita siellä oon käyny kahesti ratsastaa noin 2h. Harrastan ratsastusta, pianon soittoa, mölkkyä ja salibandyn pelaamista (jota rakastan ihan mahottomasti<33) Musaakki maku on semmonen perus tai siis kuuntelen nightwishistä coldplayhin. Very Happy Eli kaikki käy. heho Very HappyD joo eikö hän se ois siinä.

shang - essi

Toive 1: drifandi, mut jos se ei oo sahalassa nii en sit tiiä
Muut toiveet: ei olee
Gallerianick: jokuessi
Kuvausta: joo oon neljätoista ja asun palokassa. käyn ratsastamassa reykhestarissa, mut en oo ratsastanu, ko 2 vuotta. mulla on 3 koiraa ja 2 lintua. mun jutut on yleensä aika läppiä ja oon itekki aika läppä ja kassa eli ei kannata ottaa mua mitenkää hirvee vakavasti. : D kuuntelen vapaa-ajal paljo musiikkia ja oon kavereitte kaa pihalla ja dataan aika liikaa. : D

Sitten muiden esittelyt ja tässä ns 'kaavake'. Älä poista tähtiä, Swildy on laiska:
[b*]Nick - Oikea nimi: [/b]
[b*]Toive 1:[/b]
[b*]Muut toiveet:[/b]
[b*]Gallerianick:[/b]
[b*]Kuvausta:[/b]

Viimeinen muokkaaja, Swildy pvm Ma Elo 03, 2009 8:31 am, muokattu 6 kertaa

http://swildy.deviantart.com

2Hoitsutopa (ei muuta) Empty Vs: Hoitsutopa (ei muuta) La Toukokuu 16, 2009 5:56 am

heipu

heipu

heipu - heidi
Toive 1:Kolbi
Muut toiveet:Hektor,Geisli,Nesi
Gallerianick:
Kuvausta:Olen ratsastanut leiriin mennessä 3vuotta ja 8 kuukautta. Käyn Laukaan Ratsastuskoululla, ennen Jääskelässä mutta kun se muutti Vaasaan niin vaihdoin tuonne. Sahalassa oon käyny 1 leirillä,viimevuonnavk.28!!Smile En harrasta oikee muuta mut kavereitten kaa oon aikas paljon ja ulkona tykkään olla. Koneella en hirveesti jaksa olla tai ainakaa hirveen kauaa tai mun silmät kuolee. Minä myös tykkään kuvailla mutta ehkä vähän turhankin innokkaasti. Mitä nyt viime leirillä tuli otettua yli 1000 kuvaa. Very Happy Oon aika outo. Välillä kiva mut välillä vähän ärsyttävä ja hieman yli energinenkin. Ja ehkä sillei vähän ujo mut sitkun tutustun niin en oo enää ollenkaan ujo melkee. Smile

Viimeinen muokkaaja, heipu pvm Ti Toukokuu 19, 2009 2:45 am, muokattu 1 kertaa

3Hoitsutopa (ei muuta) Empty Vs: Hoitsutopa (ei muuta) La Toukokuu 16, 2009 7:57 am

Repe

Repe

Repe - Rebecca
Toive 1:
Erill
Muut toiveet:
Kveikur, Nesi, Keyfa
Gallerianick:
-rrbcc
Kuvausta:
Oon ratsastanu n. 3,5 vuotta. Sahalassa ollu kerran leirillä ja muutaman kerran vaelluksella. Kavereiden kanssa on mukava hengailla ja tykkään kans valokuvailusta, laulamisesta (vaikka en osaa laulaa), dataamisesta ja kengistä. Oon vähän outo ja seko välil. Alussa kans ehkä vähän ujo mut sit ku tutustuu nii kaikki se unohtuu. Oon kans vähän rasittava ehkä välillä ja puhun kaikkee tyhmää eikä kukaan jaksa kuunnella mua.

4Hoitsutopa (ei muuta) Empty Vs: Hoitsutopa (ei muuta) Su Toukokuu 17, 2009 8:05 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Kaaiiisaa- Kaisa
Toive 1:On Drottning
Muut toiveet: Öh, Keyfa ja nuoriso sitte jos sieltä islannista tulee niitä ni niitäki ois kiva kokeilla
Gallerianick: I don´t have.
Kuvausta: Noh oon tämmönen -97 eli siis kakstoista kun oon leirillä. Oon ratsastanu 6-7 vuotta enimmäkseen suokeilla. Nyt on tullu ratsastettu amerikkalaisella ravurilla. Ikään ei saa kattoa ku mietitään tuota huumoripolitiikka ja puhekieltä. En oo ssiiis mikään "normaali" kakstoista vuotias. Ah miten sen nyt selittäiskään. Kuiteski : DD Asun Saarijärven Mahlulla ja kaikki tietenkin tietää missä se on?! :DD Sahalassa oon ollu 2 leirillä ja kerran vaelluksella. Oon ollu myös Retkiratsuilla ja sitte ppuuppolassa ratsastelee issikoita. Täällä Saarijärvelläkin on yks paikka jossa on issikoita siellä oon käyny kahesti ratsastaa noin 2h. Harrastan ratsastusta, pianon soittoa, mölkkyä ja salibandyn pelaamista (jota rakastan ihan mahottomasti<33) Musaakki maku on semmonen perus tai siis kuuntelen nightwishistä coldplayhin. Very Happy Eli kaikki käy. heho :DD joo eikö hän se ois siinä.

5Hoitsutopa (ei muuta) Empty Vs: Hoitsutopa (ei muuta) Ke Toukokuu 20, 2009 1:04 pm

Shang

shang - essi
Toive 1: drifandi, mut jos se ei oo sahalassa nii en sit tiiä
Muut toiveet: ei olee
Gallerianick: jokuessi
Kuvausta: joo oon neljätoista ja asun palokassa. käyn ratsastamassa reykhestarissa, mut en oo ratsastanu, ko 2 vuotta. mulla on 3 koiraa ja 2 lintua. mun jutut on yleensä aika läppiä ja oon itekki aika läppä ja kassa eli ei kannata ottaa mua mitenkää hirvee vakavasti. : D kuuntelen vapaa-ajal paljo musiikkia ja oon kavereitte kaa pihalla ja dataan aika liikaa. : D

6Hoitsutopa (ei muuta) Empty Vs: Hoitsutopa (ei muuta) Ma Kesä 01, 2009 5:53 am

soffo

soffo - Sofia
Toive 1: Hemja
Muut toiveet: Nesi, Hami, Hervir, öö joku nuori?
Gallerianick: omenapommi
Kuvausta: joo eli oon tämmöne 15v tyttöne oulun läheltä. oon ratsastanu jotain 4½-5 vuotta, vähä menny laskut jo sekasin Cool ja oon käyny eyk:ssa kerran leirillä ja vuokrannu viikoksi hervöriä. mulla on kani ja koira, jajajjaja vapaa-ajat on paha tapa viettää koneella 8D no teen joskus jotai muutaki, ratsastan kerran viikos. en osaa kuvailla luonnettani mut tutustukaa ihmees Wink mese löytyy jaatelo_puikko@hotmail.com

Viimeinen muokkaaja, soffo pvm La Kesä 27, 2009 5:31 am, muokattu 1 kertaa

7Hoitsutopa (ei muuta) Empty Vs: Hoitsutopa (ei muuta) Ma Kesä 01, 2009 6:14 am

poistotuote

poistotuote - Merituulia
Toive 1: Kleo
Muut toiveet: kolbi,joku semmonen reipas ?
Gallerianick: poistotuote
Kuvausta: ÖööVery Happy Oon 14 ja ratsastanu 4½-5 vuotta säännöllisesti, millon estetunneilla ja millon sitte semmosilla perusjatkotunneilla. Mulla on hoitohevonen jajajajajaa olin viime kesänä ekaa kertaa sahalassa ja hoitohevosena oli Prymur(=paras<3). Ja kerran ollu Muska vuokralla ja semmostaaaaa:) Mitäköhän tähän vielä pistäs?Very Happy En mä mun luonteesta osaa kertoa mitää, varmaa aika ilonen ja joskus tulee semmosia adhd-kohtauksia. Vapaa-ajalla kaverit ja tottakai harrastukset:) Ja meillä on kissa ja koira. THE END.

AINII.
ps. on hankalaa kirjottaa tuolleen kunnolla ettei tuu virheitä ja on vielä isot alkukirjaimet eli voitte uskoa että ton tekstin kirjottamiseen meni aika kauan. varsinki vilma:D nyt en enää jaksa välittää mistään isoista kirjaimista tai tämmösistä vaa aivot narikkaan ku kerta kesälomaki alko. ihanku ne ei muuten siellä narikassa ois. JOOOOOO TÄSSÄ MEINASIN ELÄMÄN KERTAA KIRJOTTAA.(ps.en tiiä onko se yhdyssana)

pps. toivon että tulee ikimuistoinen leiri, niinku viime kesänäki!Smile

8Hoitsutopa (ei muuta) Empty Vs: Hoitsutopa (ei muuta) La Kesä 06, 2009 7:43 am

vilmä

vilmä

Nick - Oikea nimi: vilmä - Vilma
Toive 1: ööö se keyfa
Muut toiveet: ei gai
Gallerianick: vilmapum
Kuvausta:ai musta olen iloinen ja ihana ja tosi hauska symppis ! Razz

Viimeinen muokkaaja, vilmä pvm Ti Kesä 30, 2009 9:40 am, muokattu 2 kertaa

9Hoitsutopa (ei muuta) Empty Vs: Hoitsutopa (ei muuta) Ti Kesä 16, 2009 5:28 am

poistotuote

heei jos kleo ei oo sahalassa tai leirille ei oteta nii muina toiveina nesi ja tvistur:Dtaijoku reipas. ei mitään semmosta perus-slettua:D ku se oli niin semmonen P-E-R-U-S:Dvai onko seki myyty tahkolle?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa