Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Ratsastusleirit

+8
Shang
heipu
Swildy
kepaa
anhan
Repe
krisu
Admin
12 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Ratsastusleirit Empty Ratsastusleirit Ke Huhti 22, 2009 2:24 am

Admin


Admin

Osalle kesän ratsastusleireistä mahtuu vielä! Jos et oo vielä varannu paikkaasi ni soita 040 838 5599 tai laita postia info@eyk.fi niin saat paikkasi!

https://issikkaeyk.palstani.com

2Ratsastusleirit Empty Vs. Ratsastusleirit Ke Kesä 24, 2009 4:19 am

krisu



Voisko joku kertoo omia kokemuksia nuorten leireistä? Smile

3Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit Ke Kesä 24, 2009 5:54 am

Repe

Repe

Itse olin viime vuonna ja tänä vuonna menossa myös nuorten leirille.
Oli tosi kivaa ja porukka oli mahtava! Käytiin uittamassa ja yövaelluksella ja hypättiin maatoesteitä, mentiin ilman satulaa. Ja syötiin hyvää ruokaa ja uitiin ja hypittiin sillalta! Oli niin ihana leiri ja pian pääsee taas (:

4Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit Pe Kesä 26, 2009 10:25 pm

anhan

anhan

Olen ollut seitsemän kertaa leirillä ja tämän kesän leiri oli ehdottomasti paras! (leiri loppui eilen)
Porukka oli paras, leiriläisiä oli 9, joista 7 ennestään tuttuja ja kaksi uutta olivat mukavia Smile
Käytiin uittamassa, maastoesteitä ja kaikkea muuta mukavaa.
Ohjaajat olivat mukavia.

5Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit La Heinä 04, 2009 12:51 am

kepaa

kepaa

oon ollu nyt kuudesti leirillä ja seittemäs kerta on vielä harkinnassa! mut siis en tulis tänne kuutta kertaa jos ois tyhmä paikka Wink Ihan mahtava paikka, mahtavat hevoset, hyväää terveellistä ruokaa ja sillein! Viime leiri oli kyl ehdottomasti paras (olin samalla kuin anhan)! Ihana porukka, vaan 9 henkilöö <3 Päästiin kolmesti uittaa, maastoesteet, kotavaellus ja kaikki vaellukset niin mahtavii!

6Ratsastusleirit Empty Vs. Ratsastusleirit Ke Heinä 08, 2009 7:50 am

krisu



Okei. Paljonko yhdellä leirillä leiriläisiä voi olla enintään? Pienet leiriryhmät on kivempia kuin isot, varsinkin jos suurin osa porukasta on tuttuja Smile

7Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit Pe Heinä 10, 2009 9:04 am

kepaa

kepaa

joo haha Very Happy Meillä oli ainakin vain 9, taino yheksäs tuli vasta leirin puolivälissä What a Face Ja oli mahatava porukka, 7 niistä jo tunsin etukäteen mutta se raja taitaa olla nykyään semmonen 15 henkilöä Razz

8Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit Pe Heinä 10, 2009 10:54 am

Swildy

Swildy

Mutta kuulemma Merituulialle ja jollekkin vai kelle olikaan oli sanottu, kun se olivat kysyneet voiko ensi vuodelle varata jo leiriä, ettei ensi vuonna välttämättä järjestetä leirejä.

http://swildy.deviantart.com

9Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit La Heinä 11, 2009 1:26 am

heipu

heipu

niin oli! Pakko järjestää!

10Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit La Heinä 11, 2009 2:23 am

Shang



joo kävin merituulian kans kysymäs, et millo voi varata ens kesän leirit ja ne sano siel, ettei oo viel varmaa, et järjestetäänkö ens kesänä leirejä tai et onks siel ens kesänä enää issikoit ollenkaa.

11Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit Su Heinä 12, 2009 12:27 am

anhan

anhan

Surprised No sehän on jännä jos ei enää leirejä ole! Meidän leirillä ei vielä siitä ollu puhetta.

12Ratsastusleirit Empty Vuoden 2010 islanninhevosleirit! Pe Syys 04, 2009 4:04 am

Admin


Admin

Leirit jatkuvat!

Kattokaa sivuilta www.eyk.fi aikataulu tai laittakaa postia osoitteeseen info@eyk.fi sunny

Elämysten ja Ystävyyden kartanon löydät nyt myös Facebookista!

https://issikkaeyk.palstani.com

13Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit Pe Tammi 22, 2010 10:14 pm

oyna



--



Viimeinen muokkaaja, oyna pvm Ke Kesä 30, 2010 12:21 am, muokattu 1 kertaa

14Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit La Tammi 23, 2010 4:59 am

Sannii

Sannii

Mille leirille ootte menossa tänä vuonna (2010)? Minä ja pari kaveria vk 26 leirille. Onkos muita tulossa sinne? Ja kenet haluutte hoitsuks? olis kiva tietää myös vaikkapa ikä ja jottaii. Ite oon 13 v. ja asun äänekoskella. Jaaa tahtoisin hoitsuks Drottingin <3 Vastailkaas Surprised

15Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit To Kesä 10, 2010 3:29 am

N**ra

N**ra

Haluaisin tietää että minkälaisia maastoesteitä tuolla leireillä oikein hypätään (jos leireillä siis ylipäänsä hypätään maastoesteitä!?) ? Eli minkä korkuisia suunnilleen ja minkä laisia. Kiitos jos JOKU edes vaivautuu vastaamaan! What a Face

16Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit Su Kesä 13, 2010 9:28 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Sahalassa hypätään maastoesteitä jos ryyhmä on sen tasonen ja ne on semmosia 40-80 cm. Ja semmosia mukavia esteitä.. Very Happy

17Ratsastusleirit Empty Vs: Ratsastusleirit Pe Kesä 18, 2010 8:33 am

heipu

heipu

40-70. ;D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Ratsastusleirit 2010

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa