Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Bruni<3

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Bruni<3 Empty Bruni<3 To Maalis 12, 2009 5:28 am

nettis

bruni on paras, paitsi ei kovin hyvä hyppäämään mut silti PARAS!!!!!!!!!!!!!!!

2Bruni<3 Empty Vs: Bruni<3 To Maalis 12, 2009 9:57 am

Swildy

Swildy

Onhan se ihan kiva, paitsi kun mennään "hidasta laukkaa". :'DD

http://swildy.deviantart.com

3Bruni<3 Empty rakas bruni Pe Maalis 13, 2009 8:06 am

nettis

nettis kirjoitti:bruni on paras, paitsi ei kovin hyvä hyppäämään mut silti PARAS!!!!!!!!!!!!!!!

mä en oo koskaan rakastunu mihinkään muuhun hevoseen sillä lailla ku bruniin<33
onneks pääsen kesäl leirille ja nään sen taas melkein vuoden eron jälkeen...=)
(oltiin syksyllä 2008 leirikoulus rautalammilla)

4Bruni<3 Empty Vs: Bruni<3 La Maalis 14, 2009 6:30 am

heipu

heipu

Joo Bruni on tosi kiva. Ja se satula oli aivan ihana:D Siis semmonen juttu ei se oikee satula. Very Happy Hyppäs se ihan kivasti sillon ku hypättiin tallille päin ku se ei hidastellu. Hidas laukka sillä ei joo tota oo ihan pitään parasta Very Happy eh eh! Smile Mut s eon toosi kiva:D mut ei silti mikään mun lemppari mutta ihana.Very Happy karva pallero.Smile

5Bruni<3 Empty Vs: Bruni<3 Ti Maalis 17, 2009 6:59 am

nettis

Heipu kirjoitti:Joo Bruni on tosi kiva. Ja se satula oli aivan ihana:D Siis semmonen juttu ei se oikee satula. Very Happy Hyppäs se ihan kivasti sillon ku hypättiin tallille päin ku se ei hidastellu. Hidas laukka sillä ei joo tota oo ihan pitään parasta Very Happy eh eh! Smile Mut s eon toosi kiva:D mut ei silti mikään mun lemppari mutta ihana.Very Happy karva pallero.Smile

en oo menny sil hidasta laukkaa ( maastos veti ihan täysii). kentäl se ei kyl ollu kovin reipas... mut ei kyl ollu kukaan muukaanxD me ei saatu niit laukkaamaan paitsi mä ja mun bestis Very Happy huom joku kolme askelta!

6Bruni<3 Empty Vs: Bruni<3 To Maalis 19, 2009 3:20 am

heipu

heipu

Jes. Very Happy joo en oo itekkää saanu niit laukkaa kovin pitkään kentällä maastossa kylläVery Happy Mut joo sen hidas laukka ei oo oikee niiku laukkaa vaan se menee vaa hirveetä kiitoravia ja sit ku sil ei vielä oo kovin tasaset askeleetkaan. Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa