Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

2009 28 viikon leiriläiset!

+4
soffo
Swildy
Repe
vilmä
8 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oletko ollut ennen leirillä Sahalassa?

2009 28 viikon leiriläiset! Vote_lcap83%2009 28 viikon leiriläiset! Vote_rcap 83% [ 10 ]
2009 28 viikon leiriläiset! Vote_lcap17%2009 28 viikon leiriläiset! Vote_rcap 17% [ 2 ]
Ääniä yhteensä : 12

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 7]

12009 28 viikon leiriläiset! Empty 2009 28 viikon leiriläiset! Ke Heinä 16, 2008 1:29 am

vilmä

vilmä

Niin eli kerrotaan täällä taas itsestämme jotain jo ensi vuoden leiriä ajatellen. Leiri on kuulemma jo täynnä!!!

vilmä - Vilma - se nuori mitä mulle ehdoteltiin
Oon -94 syntynyt tyttö Jämsästä (siellä on Himos ; D). Oon ollut Sahalassa 5 kertaa leirillä ja kerran leirikoulussa. Mese on vimla_94@hotmail.com ja galleriassa on kuvia nimimerkillä: vilaam. (Piste ei kuulu tohon) Niin ja oon ratsastanu varmaan seittemän vuotiaasta mut tosi epäsäännöllisesti.

Repe - Rebecca - Erill
Oon myös -94 syntynyt tyttö ja olen Jyväskylästä. Oon ratsastanu jonkin aikaa xD Ja Sahalassa oon ollu ennenkin ja meen nyt toiselle leirille sinne...
Mesee voi kysyy yksityisviestillä. Kuvia galleriassa [[Repe]]

Swildy - Saara - Kleo, Kveikur, Muska(Kolbi, Prymur)
Minäkin olen -94 syntynyt tyttö ja tulossa nyt viidettä kertaa leirille. Aikaisempina vuosina hoitsuina on ollut Gydja, Perla <3, Julia ja Muska. Ratsastanut olen n. 3,5 - 4 vuotta suurin piirtein kerran viikossa. Sahalassa olen ollut myös viidellä vaelluksella ja syksyn ja kevään aikana menossa vielä moooonelle. Very Happy Saatan välillä toimia järjen äänenä ja välillä olla taas ihan pimeä tyyppi. Niin ja minäkin asun Jyväskylässä. Mese on ich_dumm@hotmail.com ja Galleriasta löydyn nickin ponimän takaa.

soffo - Sofia - Hemja, Nesi, Hektor
oon -94 syntyinen tyttö oulun läheltä. olen ratsastanut säännöllisesti jotain ehkä 4 vuotta, toista kertaa tulossa leirille sahalaan. galleriassa kuvia pällisteltäväksi nimimerkillä omenapommi ja mese on jaatelo_puikko@hotmail.com siinäpä tuli kaikki perustiedot.

Kaaiisaa - Kaisa - jaa en tiiä kenet viittisin ottaa haluun drottningin mut voisin ottaa keyfan<<3
Eli minä Kaisa oon -97 vuonna syntyny tyttö totta kai ja oon ratsastanu nyt 6 vuotta ja oon kolmatta kertaa tulossa tänne leirille galleriassa ei oo nickkiä.. jaa mese on kasettaja@hotmail.com ja asun mahlulla..

Elina - Elina - Prymur
Moikka. Oon Elina ja tahtoisin Prymurin. Oon -94 ja tuun tuolta lastenleiriltä. Harrastan vaan ratsastusta ja oon ollu Sahalassa kaksi kertaa leirillä ja kerran vaelluksella. Prymur on mun lemppari, haluaisin vain sen : ) Mitäköhän muuta..? Niin, mese on keltainen_94@hotmail.com

Heipu - Heidi - Kolbi, Pökkö, Geisli
Eli oon -94 syntynyt. Oon ollu viime vuonna leirillä. Galleriassa kuvia: HEIB] ja mese on hei.pu@hotmail.com

rähinä - (Kukka) Merituulia - Kleo, Kolbi, Prymur, Nesi, Hektor, Mani, Keyfa...
oon merituulia,ysivitonen, kajaanista ja oon ratsastanu lähemmäks neljää vuotta kohta:>Oon ollu sahalassa kerran leirillä, ja hoitsuna oli Prymur, ja voisin sen tänäkin vuonna ottaaa, tai toivoisin että saisin sillä kerran ees ratsastaa:)
Ja vihaan semmosta että mennään vaan jtn tyyliin käyntiä ja ravia:Dku viimeleirilläki mentiin aika kovaa niin ois nyt ensvuonnaki kiva bilistellä siellä:DDDTahon hoitsuksi kleon,kolbin,Prymur<3 jonkun nuoren esim.hector,mani,keyfa tms. nesilläki voisin mennä
mese: merituulia.leinonen@luukku.com lisäilkää ku ite en jaksa lisätä teiänD

Shang - Essi - ?
Oon kans tulossa. Eli oon Essi ja asun Jyväskylässä. En oo ratsastanu ko vuoden ja oon syntyny -95. Mese: essi.piilola@hotmail.com Irc: |Esss

Viimeinen muokkaaja, NÖÖMS pvm Ma Helmi 09, 2009 6:10 am, muokattu 16 kertaa

22009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ke Heinä 16, 2008 9:09 am

Repe

Repe

Repe- Kveikur (Hektor, Erill)
Oon myös -94 syntynyt tyttö ja olen Jyväskylästä. Oon ratsastanu jonkin aikaa xD Ja Sahalassa oon ollu ennenkin ja meen nyt toiselle leirille sinne...
Mesee voi kysyy yksityisviestillä.

Viimeinen muokkaaja, Repe pvm Pe Heinä 18, 2008 3:05 am, muokattu 4 kertaa

32009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! To Heinä 17, 2008 1:03 am

vilmä

vilmä

Kveikur ääh en ikinä tunnista niitä toisistaan : D Kveikur ja Hektor ja mikä se on se deellä alkava se riimupää : DDD

42009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! To Heinä 17, 2008 1:36 am

Repe

Repe

Se riimupää oli Draumur.

52009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! To Heinä 17, 2008 1:37 am

Swildy

Swildy

Swildy - Kveikur (Kleo, Kolbi, Prymur, Heida, Slettu)
Minäkin olen -94 syntynyt tyttö ja tulossa nyt viidettä kertaa leirille. Aikaisempina vuosina hoitsuina on ollut Gydja, Perla <3, Julia ja Muska. Ratsastanut olen n. 3,5 - 4 vuotta suurin piirtein kerran viikossa. Sahalassa olen ollut myös viidellä vaelluksella ja syksyn ja kevään aikana menossa vielä moooonelle. Very Happy Saatan välillä toimia järjen äänenä ja välillä olla taas ihan pimeä tyyppi. Niin ja minäkin asun Jyväskylässä. Mese on ich_dumm@hotmail.com ja Galleriasta löydyn nickin Swildy takaa.

http://swildy.deviantart.com

62009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Pe Heinä 18, 2008 3:00 am

soffo

soffo = Sofia <3 Hemja
oon -94 syntyinen tyttö oulun läheltä. olen ratsastanut säännöllisesti jotain ehkä 4 vuotta, toista kertaa tulossa leirille sahalaan. galleriassa kuvia pällisteltäväksi nimimerkillä omenapommi ja mese on jaatelo_puikko@hotmail.com Razz siinäpä tuli kaikki perustiedot.

72009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Pe Heinä 18, 2008 6:11 am

vilmä

vilmä

Hemjan taas nappaset : D

82009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Pe Heinä 18, 2008 11:30 pm

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Hami<3= Kaisa jaa en tiiä kenet viittisin ottaa haluun drottningin mut voisin ottaa keyfan<<3 ja elina mun sisko haluaa ehdottomasti prymurin<3
Eli minä Kaisa oon -97 vuonna syntyny tyttö totta kai ja oon ratsastanu nyt 6 vuotta ja oon kolmatta kertaa tulossa tänne leirille galleriassa ei oo nickkiä.. jaa mese on kasettaja@hotmail.com ja asun mahlulla.. Very Happy

ja elina on -94 syntyny ja on perustiedoiltaan samanlainen kuin minä ja mese on keltainen_94@hotmail.com

92009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Su Heinä 20, 2008 7:21 am

heipu

heipu

Heipu-Heidi-Hecktor(Mikä vaan käy, mut sentään otettiin ylimäräsenä Smile)

Eli oon -94 syntynyt. Oon ollu viime vuonna eli tänä vuonna leirillä.Ei oo galleriassa kuvii. Ja mesee voi kans kysyy viestillä Smilealbino

102009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Su Heinä 20, 2008 8:01 am

Swildy

Swildy

Hektor koolla.

112009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ma Heinä 21, 2008 3:54 am

vilmä

vilmä

korjasin ton ceen pois : D

122009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ti Heinä 22, 2008 2:45 am

poistotuote

hhheeeie miksei minua vielä täällä?:DD jjoo vilma laita minun tiedot tohon ja sitte heppatoiveiksi niin joku niistä nuorista ehkä mani,keyfa,kveikur tai joku semmonen en kyllä tiedä vielä niiden luonteista:DDDDDDasd mutta sitte kolbi,nesi tai prymur: DDD

132009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ti Heinä 22, 2008 2:50 am

poistotuote

kun lähetin infoon viestiä ja kyselin leiristä yms, niin siellä se päivi ainaki kirjotti hectorin ceellä, mutta en sitte oo varma: DDD

MUTTA EIKÖ NUORTENLEIRIN IKÄRAJA OLE 13?;o

se joka saa prymurin niin voi varmaan vaihtaa mulle sen yheksi kerraksi:'DDD

ai niin, ellei suvi ja aino sitte vuokraa niitä-.-

142009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ti Heinä 22, 2008 2:52 am

poistotuote

tai sitten voisin kleonki ottaaa: DDDDD en tiiä vielä: D stressaa ku kaikki on jo ns. varannu nuo ja sitte jos saa tietää jonku nuoren hevosen luonteesta ja tahtoo sen niin ja joku on sen jo varannu:Dperse. tietääkö kukaan muuten niistä luonteista mitää?:Dkeyfan manin tai kveikurin?

152009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ti Heinä 22, 2008 3:28 am

poistotuote

joo voisin oikeestaan kirjottaa ite ne tiedot:)

oon merituulia,ysivitonen, kajaanista ja oon ratsastanu lähemmäks neljää vuotta kohta:>Oon ollu sahalassa kerran leirillä, ja hoitsuna oli Prymur, ja voisin sen tänäkin vuonna ottaaa, tai toivoisin että saisin sillä kerran ees ratsastaa:)
Ja vihaan semmosta että mennään vaan jtn tyyliin käyntiä ja ravia:Dku viimeleirilläki mentiin aika kovaa niin ois nyt ensvuonnaki kiva bilistellä siellä:DDDTahon hoitsuksi kleon,kolbin,Prymur<3 jonkun nuoren esim.hector,mani,keyfa tms. nesilläki voisin mennäSmile
Tarkotus olis että kahenvuoden päästä vuokrailtas,ens vuonnaku ei oikein onnistu.Smile mese: merituulia.leinonen@luukku.com lisäilkää ku ite en jaksa lisätä teiän:DD

Ja ton sofian meseosotteen perästä voi ottaa ton razz jutun pois:DD Ketkä tahtoo yövaellukselle? tänä' vuonna oltiin ja olihan se kiva kokemus mutta ens vuonna en taho:DD

Joo tuli aikamoinen stoori;>>

162009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ti Heinä 22, 2008 3:29 am

Swildy

Swildy

rähinä kirjoitti:kun lähetin infoon viestiä ja kyselin leiristä yms, niin siellä se päivi ainaki kirjotti hectorin ceellä, mutta en sitte oo varma: DDD

Hektor seellä? :O Ainakin siinä lappusessa/-sissa on lukenut koolla. Very Happy

Niin ja yövaelluksesta. Itseasiassa, kun rupeaa ajattelemaan, en minäkään välttämättä tahdo yövaellusta. Enpä tiedä. Siellä kodassa kun on niin helvetin vaikea nukkua, kun on niin ahdasta... Mutta sinne meno on kivaa. Very Happy Mutta en tiedä...

172009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ti Heinä 22, 2008 9:47 am

vilmä

vilmä

Mäkään en oikeen tiiä siitä yövaelluksesta : D Mutta tota miksen oo kuullu mistään manista tai keyfasta ennen : O???
Joo nuorten leirin ikäraja on 13 kuinka niin : D?

182009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ti Heinä 22, 2008 10:16 am

Swildy

Swildy

Mää oon kuullu nimeltä Keyfan ja Manin. Siinä lippulappusessa oli.

192009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ke Heinä 23, 2008 12:07 am

heipu

heipu

NÖÖMS kirjoitti:Mäkään en oikeen tiiä siitä yövaelluksesta : D Mutta tota miksen oo kuullu mistään manista tai keyfasta ennen : O???
Joo nuorten leirin ikäraja on 13 kuinka niin : D?
En mäkään oo kuullu niistä. mut on se ikäraja 13. Ja siks sitä kysyttiin koska nuorten leireille on tulossa nuorempiakin, meiänkin leirille. En tajuu et miks niitä otetaan, mut ihan sama. Pääsinpähän leirille. Reija muuten sano et se ei ois välttämättä ees tullu leirille tänä vuonna ku Hervörkään ei oo sit enää seillä. Sad Enkä mäkään kauheesti haluu yövaellusta.Se ei ollu kauheen mukava se nukkuma paikka ku oli nii ahasta. Ja vessatkin oli aika laadut, mut ei ne niin hirveesti haitannu. :S Mut olikyl hauskaa rupatella hevosten keskellä. XD

202009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ke Heinä 23, 2008 1:08 am

Swildy

Swildy

Itseasiassa tänä vuonna saattaisi olla "hiukan" tilavampaa, kun meitä on vähemmän. Very Happy

212009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ke Heinä 23, 2008 1:22 am

Shang

Oon kans tulossa. Eli oon Essi ja asun Jyväskylässä. En oo ratsastanu ko vuoden

Viimeinen muokkaaja, Shang pvm To Loka 31, 2013 1:01 pm, muokattu 1 kertaa

222009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Ke Heinä 23, 2008 2:33 am

Repe

Repe

Minä ainakin nukuin yövaelluksella hyvin vaikka olihan siellä ahdasta. Kuten Saara jo sanoikin nii tilaa saattais olla ehkä hiukka lisää. Mulle on oikeestaan ihan sama onko yövaellusta vai ei Very Happy Joo en tiiiä!!!
Ja kyllä hevosten keskellä rupattelu on mukavaa Very Happy Toivottavasti ois vähän paremmat kelit sillon ku tänä vuonna ja päästäis pellolle laukkaamaan Razz

232009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! To Heinä 24, 2008 11:18 am

Swildy

Swildy

Tänä vuonnahan oli ihan hirveen hyvät kelit. :O No ookoo, maanantaina oli vähän huonot kelit, mutta muutenhan oli ihan hyvät. Vai oliko se edes maanantai? Ja keskiviikkona tihkutti, mutta ainahan Sahalan leireillä pitää keskiviikkona sataa. Very Happy Jeaa! Pellolle laukkaamaan! Ja orilaitumelle! Very Happy Me ei ees käyty kattomassa niitä oreja. Sad

242009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Su Heinä 27, 2008 1:28 am

Repe

Repe

Vitsi se ois ollu nii mukavaa!! Mut se oli kyl kiva kattoo ku ne vietiin sinne laitsalle. Jonossa vaan tuli Smile

252009 28 viikon leiriläiset! Empty Vs: 2009 28 viikon leiriläiset! Su Heinä 27, 2008 5:56 am

vilmä

vilmä

Mitä mitä minne ne vietiin millon täh : DDD?
Ja heipä hei shang : D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 7]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Similar topics

-

» Vuosi 2009
» - ei mtn.

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa