Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

issikat

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1issikat Empty issikat La Heinä 12, 2008 4:29 am

Issikkainen

Issikkainen

minkalaisia issikoita siellä sahalassa on?? Ois kiva tietää jo etukäteen ennen kun tulen puolipäivä vaellukselle....! Tuun ekaa kertaa 22.7 <3 Very Happy

2issikat Empty Vs: issikat La Heinä 12, 2008 5:51 am

Swildy

Swildy

Kaikki Sahalan issikat ovat todella ihania. Siellä on jokaiselle sopivia karvakorvia. Very Happy Omat suosikkini ovat Perla, Muska ja kenties Nesi, Lusia ja Hami. Pökkö, Heida ja Naudi ovat myös ihania. Itse asiassa kaikki, keillä olen mennyt ovat olleet hurmaavia. Olen kateellinen sinulle, että pääset vaeltamaan ennen elokuun kymmenettä, kun vielä vanhat kaksinumeroisetkin ovat siellä. Melkein kaikki issikoista ovat reippaita ja herkkiä, jotkut ovat reippaampia (Kleo, Kolbi, Hemja...) ja toiset hitaampia (Lýsa, Embla, Lusia...) ja sitten on sellaisia siltä väliltä (Julia, Halla, Nesi...). Mutta luultavasti kaikki ovat tutustumisen arvoisia konimuksia.

http://swildy.deviantart.com

3issikat Empty Vs: issikat Su Heinä 13, 2008 11:24 am

anhan

anhan

Niin kuin tuossa jo sanottiin, issikat ovat siellä ihania.
Suosikkini on ehdottomasti Tvistur (ah, miten reipas) ja Kolbistakin pidän paljon.
Tölttääjiä sieltä löytyy, vauhtia sinulle on luvassa! (:

4issikat Empty Vs: issikat Su Heinä 13, 2008 11:58 am

Issikkainen

Issikkainen

Very Happy Rakastan vauhdin huumaa!!! lol! Menemme isukin kanssa. se on ratsastanu vain yhen kerran mutta mutta kaipa se mun perässä siellä häntäpäässä pysyy!! : DDD
se sano että se on ensimmäisillä metreillä jossain pusikossa tai kiikkuu pääalaspäinpuunoksalta,i jotenkin sillei! heh... : D itse olen ratsastanut kohta viisi vuotta! täytän marraskuussa ykstoista! :Dvähän ennen aikainen synttärilahja, iskä sanoo.... : ) mut tosi hyvä sellane...

5issikat Empty Vs: issikat Ma Heinä 14, 2008 6:28 am

Swildy

Swildy

Meidän isä ainakin tykkäsi tosi paljon vaelluksesta. Very Happy Tahtoo joskus toisenkin kerran. Kyllä luulen, että joku tarpeeksi vauhdikas poninen sinulle löytyy. Very Happy

http://swildy.deviantart.com

6issikat Empty issikat Pe Heinä 24, 2009 2:52 am

krisu



Onko mahdollista päättää missä kohtaa jonossa voi mennä? Kun haluaisin kavereiden kanssa ratsastaa peräkkäin, enkä tuntemattomien seurassa siellä jossain edessä? Olen maastoillut niin paljon ja on kokemusta häntäpäästä, että olis todella kiva päästä kavereiden kanssa viimeseksi Wink Että mitenköhän ne jonot järjestyy?

7issikat Empty Vs: issikat Pe Heinä 24, 2009 5:40 am

Swildy

Swildy

Kyllä sitäbn on mahdollista mennä jonossa paikkaan, mihin tahtoo.

http://swildy.deviantart.com

8issikat Empty issikat Su Heinä 26, 2009 10:13 am

krisu



joo, ja tarkoitin puolipäivävaelluksia, unohtui sanoa Very Happy

Ja vielä nuista puolipäivävaelluksista, paljonko on porukkaa jos ryhmä on täynnä?

9issikat Empty Vs: issikat Ma Heinä 27, 2009 12:34 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Jotain 15 tai voi olla enemmään. ei ihan varmaa tietoo, ennen se oli jotain 30 mutta nyt ei oo kyllä niin montaa hevosta käytössä.

10issikat Empty issikat Ma Heinä 27, 2009 3:18 am

krisu



viimevuonna meitä oli 6-7 + ohjaaja, ja netissä näytti että olis täynnä ,O
ja sitä edellisenä vuonna kun oli täynnä niin hevosia oli mukana 12 + 2 ohjaajaa Smile
Nyt kun nuita hevosia on vähemmän käytössä niin luulis ryhmien jäähän tuohon 10 ehkä?!

11issikat Empty issikat Ma Heinä 27, 2009 3:20 am

krisu



niin ja harrastevaellusporukkaa mietin Smile Kun siellä mennään vauhdikkaammin niin ei varmaan hirveellä laumalla mennä? ;D en osaa kyl ite yhtään sanoa Very Happy

12issikat Empty Vs: issikat Ti Heinä 28, 2009 9:50 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

no ei siinä että on harrasteporukka ni siinä että mentäis kovaa ni ei ryhmä sen takia pienene. mutta en tiiä : D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» issikat
» Sahalasta myydyt?

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa