Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kuvia

+4
`roopee
heipu
vilmä
Repe
8 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 3]

1Kuvia Empty Kuvia La Kesä 21, 2008 8:55 am

Repe

Repe

Tänne vaan kaikenlaisia kuvia Sahalan ihanista issikoista Razz

2Kuvia Empty Vs: Kuvia La Kesä 21, 2008 8:58 am

Repe

Repe

Kuvia Hpim1210

Pollet pihatossa Smile

3Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 6:24 am

vilmä

vilmä

hhahahah tunnistan noista jopa geislin :''D miten ton kuvan voi laittaa Very Happy?

4Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 6:34 am

Repe

Repe

Kun alat kirjottaa viestii nii tos reunassa on toi servimg juttu. nii sit teet sinne oman tilin. sit etit etit kuvan ja hostaat sen. Tosi selvät ohjeet.. Razz

5Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 6:37 am

vilmä

vilmä

en löydä mitään servimgiä :''D

6Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 6:40 am

Repe

Repe

Mulla lukee se tos valkosella nii paina siitä nii pääset sinne sivulle suoraan Very Happy

7Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 6:43 am

heipu

heipu

Mää en tajuu tosta. Se vaan kysyy sähköpostii ja salasanaa eikä mitään tapahdu drunken

8Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 6:51 am

Repe

Repe

Siiin vähän ylempänä lukee " join for free" nii paina siitä ja kirjota sinne ne jutut mitä siin kysytään Very Happy

9Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 6:53 am

vilmä

vilmä

aa :''D

10Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 6:57 am

Repe

Repe

Kuvia Hpim1212
<3

11Kuvia Empty Vs: Kuvia Su Kesä 22, 2008 7:00 am

vilmä

vilmä

suloinen!

12Kuvia Empty Vs: Kuvia Ma Kesä 23, 2008 5:40 am

vilmä

vilmä

äh siis kun oon tehny sen tilin sinne servimgiin ja sit painan tosta hostaa kuvan ja laitan ne tiedot sinne ja painan host it niin mitäs sit mihin se kuva menee ja mitä pitää tehä?

13Kuvia Empty Vs: Kuvia Ma Kesä 23, 2008 10:38 am

Repe

Repe

Tajusin alun ja sit menin sekasi. Saattaa johtuu siitä et join pullollisen vissyy!! hahaha

14Kuvia Empty Vs: Kuvia Ti Kesä 24, 2008 2:25 am

`roopee

`roopee

luin et viskii. :'''''D ihmekös tuo jos on pullollisen sitä vetäny =D osaanlukeatosihyvin.

15Kuvia Empty Vs: Kuvia Ti Kesä 24, 2008 2:28 am

Repe

Repe

Mäkinosaanlukea.com Razz

16Kuvia Empty Vs: Kuvia Ti Kesä 24, 2008 2:28 am

`roopee

`roopee

hahaha ;p

17Kuvia Empty Vs: Kuvia Ti Kesä 24, 2008 5:18 am

vilmä

vilmä

minä aion ottaa viskiä leirille ;P mutta nyt ymmärrän varmaan kuva jutun mut mulla ei oo kuvia täällä iskällä niin lisään kun meen äitille Very Happy kampaaja torstainaa! :''DDDD

18Kuvia Empty Vs: Kuvia Ke Kesä 25, 2008 2:43 am

heipu

heipu

ÄÄÄÄÄLLLKDOZKFGVzsob... OOn ihan sekasin voi hemmetti. Jee se löys sen. SE näyti ihan ku Repe ois ollu kännissä ku mentiin niille nii se vaan hyppi tiellä vissy pullo kädessä (semmonen iso) ja huppupäässä kaatosateessa!!!!!! hahahhahhahahahahhahahahahahhah!!!!!!!!! jooo
mmm'äää sekkokookaokonnnnnnnnn,... VOiioioioiodk elämän kevät. hh ahahahahhahahahaha!!!!!!! VEALLUS JEA JEAJEA!!!!! LEttijeeeEESSUUS!!! hahhahahahahahhahahahha. EN enää ikinä mee siihen siwann!!!!! en ikinä.. AInakaan jos LETTIJEESUS ON SIELLÄ!!!!!!!!!! hhahahahhahahahahhahahahhahahahh!!!!!!!!!!!!!! VIlmaaaaaaa tuuu meseeenn äääääääääää1!!! EN pärjää ilman suaaaaaaaaaa äääääääääää. hhahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahah!!!!!!!!!!!! Olin Repellä taas jälleen yötä!! hhahhaahhahhahahahahahahhah!! Me vaan NAURETTIIN!!! Ja Repe pesi hampaita lattialla selälteen sohvan ja seinän välissä "!!!!!!!!!!! hhahhaahhahahahahhahahahahhahahahhahahh!!!!!!!!!! Joo tätä tekstiä On vähän jo tuulu joten lopetan nuyt!!!!!!! Terveisiä KAIKILLEEEE foorumilla!!!!!!!!!!!! ahahhahahhhahhahahahahhahahahha!!!!! LEIRI<33<3<<3<33<3<3<3<3<3

19Kuvia Empty Vs: Kuvia Ke Kesä 25, 2008 2:54 am

Repe

Repe

Jep, olet menettänyt järkesi!! Vilma on/oli kirjastossa hän ei nyt ehdi meseen. Hän tulee varmasti pian Razz

20Kuvia Empty Vs: Kuvia Ke Kesä 25, 2008 3:04 am

heipu

heipu

Nii se oli viel äsken. Se ei sit kai päässy siihen toisellek oneelle Sad Nyt olen surullineenn. äääääääääääääää!!!!!!! hahahhahahahhahahahhahahaahhahah LETTIJEESUS ON ÄÄLIÖ IDIOOTTI hhahhahahahahahhahhahaha!!!!!!!!!!

21Kuvia Empty Vs: Kuvia Ke Kesä 25, 2008 4:28 am

vilmä

vilmä

Yhyyyhhyyyyy nyt tulin takaisin kun en päässsy kirjastossa enää koneelle kun sellanen pulska poika vallotti sen!!!!!!!!!!!!!!!!! YHYYYYYYYYYYYYYY!!! Ja ny nmesessä ei ole ketään jolle puhuaaqa!!!!!!!!!! Haluaan leirillee! Tekee mieli seota koska olen karkki puutteeessa ;'''DDDDDDDDDDDDDDDDD Voiiiiiiiiiiiiiii kun te hylkäsitte mut tänne yhyhyyyyy!!!!!!!! Tulkaa takaisiiin! minäää en muuten ymmärtänyt mitään heipun jutusta mutta ei see mittäään : DDDDDDD Nyt vain nauretaan Hhahahahahahha koska haluan leirillleeee!!!!! Muska on mun usva come back!!!!! Hmmm... voisin laulaa "Mikä nauraa niinkuin aurinko, mikä itkee niinkuin kuu ja isä sille lepertee et baby i love youuuuuuuuuuuu"!!!!!!! jotenkin noin :''''DDDDDDDD hahhaahah tylsäää tulökaa täännneee : D huomenna sinne parturi juttuun ja sitten te kaikki pyörrytte : )))))))))) Tänne pitäisii laittaaa kuviaaa muttaaa kun en vielä vooooiii!!!!!!!!!!!!! koskaaa OLEN ÄITILLÄÄÄ : DDDDDD EIKUN SIIS ISKÄLLÄ ja kun menen siiis ÄITILLE niin voin laittaa kuviaa!!!! apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mun puhelin rupes soimaan ja aattelin jo et HEIPU soittaa : DDDDDD mutta se oli rakas ÄITINI!!!!!!!!! ja kun nyt kirjotin tälläsen pitkän niin sitä ei jaksa onneks KUKAAAN lukeee!!!!!!!!! JEEEEEEEEE!!!!! mutta nyt jätän tämän viestin RAUHAAN!!!! että HEI MOI ja TERVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22Kuvia Empty Vs: Kuvia Pe Kesä 27, 2008 1:24 am

Repe

Repe

Minäkin laitan tänne taas kuvia kun voin. Voiiiiihan hyvänen aika!!!!!!! Siis kohta on leiri!! Razz Ja nyt on perjantai... Ou jeee... :DJa huomenna on lauantai ja sit on sunnuntai ja on vaellus!! Razz

23Kuvia Empty Vs: Kuvia Pe Kesä 27, 2008 1:37 am

heipu

heipu

Niinpä! Vähän ihanaa! Ja kakskutosilta loppuu tänään leiri! Razz Nyyt ne on kadeja meille ku me ei olla vielä oltu siellä Very Happy
Vaelluss!<3:cheers:

24Kuvia Empty Vs: Kuvia Pe Kesä 27, 2008 7:08 am

vilmä

vilmä

25Kuvia Empty Vs: Kuvia La Kesä 28, 2008 3:05 am

vilmä

vilmä

hei huhuu kattokaa nyt kun laitoin näitä : DDDD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 3]

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Similar topics