Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Sahalasta myydyt?

+12
heipu
amanda
Shang
Kaaiisaa
QummitusHu
krisu
Kapuza
suhvi
anhan
kepaa
Swildy
Eve
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 3]

26Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ma Kesä 30, 2008 10:25 pm

QummitusHu

QummitusHu

Hyvä ettei lähde(:

27Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Pe Heinä 04, 2008 7:39 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

KAIKKI KAKSI NUMEROISET MYYDÄÄN! Sad harmi..

28Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Pe Heinä 04, 2008 8:26 am

Swildy

Swildy

Paitsi ainaan Slettu ja Heida eivät ole vielä lähtemässä, mutta luultavasti ensi vuonna.

http://swildy.deviantart.com

29Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Pe Heinä 04, 2008 9:08 am

Shang



Hami<3 kirjoitti:KAIKKI KAKSI NUMEROISET MYYDÄÄN! Sad harmi..

Kaikki kaks numeroiset + Tvistur

30Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? La Heinä 05, 2008 12:36 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Shang kirjoitti:
Hami<3 kirjoitti:KAIKKI KAKSI NUMEROISET MYYDÄÄN! Sad harmi..

Kaikki kaks numeroiset + Tvistur

Onneks Drottniingia ei saada myydyks:D

31Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? La Heinä 05, 2008 9:12 am

Shang



Hami<3 kirjoitti:
Shang kirjoitti:
Hami<3 kirjoitti:KAIKKI KAKSI NUMEROISET MYYDÄÄN! Sad harmi..

Kaikki kaks numeroiset + Tvistur

Onneks Drottniingia ei saada myydyks:D

: DD No mistä sitä tietää? Jokuhan voi ihan hyvin ottaa jalostuksee tai muute vaa .. : DD

32Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? La Heinä 05, 2008 11:28 am

amanda

amanda

Shang kirjoitti:
Hami<3 kirjoitti:
Shang kirjoitti:
Hami<3 kirjoitti:KAIKKI KAKSI NUMEROISET MYYDÄÄN! Sad harmi..

Kaikki kaks numeroiset + Tvistur

Onneks Drottniingia ei saada myydyks:D

: DD No mistä sitä tietää? Jokuhan voi ihan hyvin ottaa jalostuksee tai muute vaa .. : DD
Drotning on ihanin, ostaisin sen jos ois rahaa ja aikaa, ihan oikeesti. Se oli mulla leirin ajan, ja oli ihan paras.

33Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Su Heinä 06, 2008 4:06 am

anhan

anhan

Tvistur on paras! Siitä joku sais unelmahevosen (valitettavasti se en ole minä, joka sen saa), mutta kukaan ei ole vielä tajunnu ostaa sitä... :O

34Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Su Heinä 06, 2008 5:15 am

Kapuza

Kapuza

Ei Tvisturii kukaa osta! Ei ennenku mie oon menny sillä.

35Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Su Heinä 06, 2008 6:03 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

amanda kirjoitti:
Shang kirjoitti:
Hami<3 kirjoitti:
Shang kirjoitti:
Hami<3 kirjoitti:KAIKKI KAKSI NUMEROISET MYYDÄÄN! Sad harmi..

Kaikki kaks numeroiset + Tvistur

Onneks Drottniingia ei saada myydyks:D

: DD No mistä sitä tietää? Jokuhan voi ihan hyvin ottaa jalostuksee tai muute vaa .. : DD
Drotning on ihanin, ostaisin sen jos ois rahaa ja aikaa, ihan oikeesti. Se oli mulla leirin ajan, ja oli ihan paras.

Minäkin ostaisin sen jos ois rahaa<33 Ei sen väliä vaikka se nousis pystyyn se oli kuitenkin niin ihana<333333333333333

36Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? La Heinä 12, 2008 8:10 am

heipu

heipu

Ei kukaan haluu Tvisturia ku se ei kuulemma enää tottele pidätteitä tai jotain.Razz Meillä sitä ei ees annettu leirihoitsu vaihtoehoks :d

37Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Su Heinä 13, 2008 11:26 am

anhan

anhan

MINÄ HALUUN! <3
Meilläkään se ei ollut leirihoitsuna, mutta mä halusin semmosen tosi reippaan, ja sit kun hevoset loppu, niin sain sen.
Ehdoton lemppari. Semmonen kouho. Kyllä se pidätettä tottelee, mutta sillä ei voi jäädä matkustelemaan. Very Happy

38Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Su Heinä 13, 2008 11:42 am

lusia^



Marika
ei kai luciaa myydä?? Sad

39Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Su Heinä 13, 2008 12:04 pm

Issikkainen

Issikkainen

mäkin haluaisin näin lapsuusiässä vielä jonkun issikan... jotain reilun isoa poni kokoa!! Very Happy cheers Kasvan niistä kohta yli........ : (((

40Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ma Heinä 14, 2008 6:30 am

Swildy

Swildy

Ei Lusiaa luultavasti vielä vähään aikaan myydä. On hyvä vaellusheppa, niin mitä suotta pois myydä. Eihän issikoista voi kasvaa yli? Very Happy

http://swildy.deviantart.com

41Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ma Heinä 14, 2008 11:45 pm

anhan

anhan

Niin, mietin just, että tarkoittikohan se poneista yli kasvamista vai issikoista.
(Issikoista kasvaminen on mahdotonta, tuskin tonnia painat)

42Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty no ehkä ne poni-issikat... : DD Ti Heinä 15, 2008 12:26 am

Issikkainen

Issikkainen

no ehkä enemmän niistä ponikokoisista issikoista.... isot issikat ja muut hevoset on kauheen isoja! Very Happy Eihän sinne pääse selkäänkään! :DDD No, tunnen mä kyllä yhen ponin joka 152cm mutta se on rekisteröity poniks... Question

43Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ti Heinä 15, 2008 7:53 am

anhan

anhan

No tuskin sä nyt 100 kg painat, eikä pituus periaatteessa merkitse niin... Eli voit mennä niillä pienillä, luulisin.

44Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ke Heinä 16, 2008 11:16 am

Issikkainen

Issikkainen

Veikkaisin iteki nii... oon mä menny aikalailla pienillä poneillakin:FD

45Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Paikalla Sahalassa Ma Loka 20, 2008 2:35 am

Admin


Admin

Perla, Heida, Pökkö, Lysa, Nött, Prymur, Muska, Erill, Tvistur, Halla, Kolbi, Hami ja Hemja.

https://issikkaeyk.palstani.com

46Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ma Loka 20, 2008 5:17 am

Shang



Admin kirjoitti:Perla, Heida, Pökkö, Lysa, Nött, Prymur, Muska, Erill, Tvistur, Halla, Kolbi, Hami ja Hemja.

Mitä ihmettä? Nämäkö kaikki lähtee? Kaikki?! Miks Erill, Halla, Kolbi, Hami ja Hemja myydään, vaikkei ne ole 2 nuomeroisia? No 3 numeroisesta Tvisturista oon saanu selityksen, mut Erill, Halla, Kolbi ja Hemja?

47Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ti Loka 21, 2008 9:46 am

Repe

Repe

Huom! Aihe: Paikalla Sahalassa

--------------------------------------------------------------------------------

Perla, Heida, Pökkö, Lysa, Nött, Prymur, Muska, Erill, Tvistur, Halla, Kolbi, Hami ja Hemja.

Siis nämä vaelluskäytössä olevat hepat ovat Sahalassa paikalla Smile Itekin luulin aluks et nääkö on lähössä johonkin tai jotai...

Ja eikös Aliisa muuten suunnitellut ostavansa Hemjan Smile

48Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ti Loka 21, 2008 10:47 am

Swildy

Swildy

Suunnittelihan se. Very Happy Mää voin ostaa Perlan ja Pökön. Very Happy Ja Kveikurin.

http://swildy.deviantart.com

49Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ke Loka 22, 2008 2:33 am

heipu

heipu

Ja mä voin ostaa Lysan ja Kolbin. Very Happy



Viimeinen muokkaaja, Heipu pvm La Loka 25, 2008 3:18 am, muokattu 1 kertaa

50Sahalasta myydyt? - Sivu 2 Empty Vs: Sahalasta myydyt? Ke Loka 22, 2008 3:36 am

Repe

Repe

Ja mä olisin voinu ostaa Músin <3

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa