Niinpä....
+ Leiri
+oon jo pakannut
+jee
+ee
+ Leiri
+oon jo pakannut
+jee
+ee
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
anhan kirjoitti:No sovitaan niin, että saatte tungeksia leiriin liittyvillä kysymyksillä... Jooko?
Alisa oli ihan kiva. Kyllä se anto meidän valvoa pitkään jne. Ja loppu ajasta oli rennompi.
Voin kertoo vähän lisää leiristä teille. Meidän leirin aikana neljä hevosta oli vuokralla ja meillä oli 20 leiriläistä. Kaks hevosta poistu käytöstä jalkavaivojen takia (Lysa ja Heida), joten hevoset kävi vähiin.
Otettiin käyttöön Drottning ja Tvistur. (Tvistur ei ollut käytössä, koska oli ollut ongelmia pidätteiden kanssa ja Drottning on sanitan heppa)
Mun hoitsu oli Tvistur ja Amandan Drotttning. Hyvinhän nekin kulki!
Mitähän vielä vois kertoa...?
amanda kirjoitti:Embla- mamma oli myös vuokralla... Mulla siis oli Drotning ja se oli aivan ihana. Mutta kyllä siitä huomas että ei oo paljon vaelluksilla mennyt, mutta niin ihana
oi että, se oli ihan paras <33333333Hami<3 kirjoitti:amanda kirjoitti:Embla- mamma oli myös vuokralla... Mulla siis oli Drotning ja se oli aivan ihana. Mutta kyllä siitä huomas että ei oo paljon vaelluksilla mennyt, mutta niin ihana
Mullakin oli drottning vuokralla<3 mulla se hyppi pystyyn aika useesti.. ja koska se on siitostamma niin sillä ei oo ratsastettu 10 vuoteen!! mut se oli aiva nihana<44<4<<33<33<33<434<333
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Pahin ja Paras
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa