Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

MURSKAA TOISEN TOIVE

+4
amanda
Kapuza
suhvi
kepaa
8 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 15]

76MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE Ke Toukokuu 28, 2008 1:57 am

kepaa

kepaa

Mutta sä et vaan osaa!

Haluun koulun jo loppvan!

77MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE Ke Toukokuu 28, 2008 6:11 am

anhan

anhan

Se ei lopu, koska olet niin huono, että opettajat jättävät sinut kesäksi kertaamaan.

tahdon mahakivun vauhdilla pois.

78MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE Ke Toukokuu 28, 2008 6:19 am

kepaa

kepaa

mutta se jäi pysyäkseen baittasin ton joltain mut en muisat kuka ton joskus sano

Haluun mennäjonnekki ja tehä jotain kivaa

79MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE Ke Toukokuu 28, 2008 6:40 am

anhan

anhan

Sulta lähti jalat, niin et voi mennä. Ja kivaa ei oo koskaan siellä missä sä oot.

Mä haluan kepan ja maijan mökilleen.

80MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE Ke Toukokuu 28, 2008 8:10 am

kepaa

kepaa

Mökkimme palo ja auto meni rikki sorry!

Haluun Hannan Helsinkiin meille ja haluun myös äkkii Lontooseen sinnekki Hannan kaa ;DDD

81MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 8:42 am

Repe

Repe

Ei Lontoooseen!! Sitä ei tueta!! älkää menkö sinne!! eiii!!!!!!! hahaha drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken drunken VISSSSYYYY! haen uuden pullon..

82MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 9:03 am

anhan

anhan

Mitäs sitä haavetta laittamaan...

No minä vastaan kepan haaveeseen... Mä en haluu helsinkiin, rupsu paikka. Lontoo romahti, eli sinnekkään et pääse!

Haluun, että on lauantai ja päästään laskemaan mun kaverin mökillä koska! Se ei oo vielä varmaa, päästäänkö laskemaan, mutta toivotaan...

83MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:34 am

kepaa

kepaa

sorry, sen mökki palo Smile

Toivottavasti huominen vilttipäivä o kiva

84MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:35 am

anhan

anhan

Viltissä on reikä.

Tivottavasti huomenna pääsen livahtamaan kirkon alkaessa jonnekki. Very Happy

85MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:37 am

kepaa

kepaa

Mutta kirkon ympärillä on 10m korkeat muurit joten et pääse

Toivottabasti pomppulinna ei puhkee!

86MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:49 am

anhan

anhan

Työnnän siihen neulan.

Toivottavasti lauantaina tulee hyvä sää

87MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:52 am

kepaa

kepaa

on luvatttu sateista ja ukkostakin!

toivottavasti saan hyvän todistuksen

88MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:53 am

anhan

anhan

Mä söin koko lapun niin et saa sitä ollenkaan!

Toivottasti kepa ja maija tulee alkukesästä mökilleen.

89MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:54 am

kepaa

kepaa

ne ei tuu koska ne menee lontooseen, sorry ja sä tuut mukaa Smile

toivottavasti Hannalla o ikävä mua!!!!!!!

90MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:55 am

anhan

anhan

Ei sillä oo, sitä inhottaa tuleva leiri sun takia!

Toivottavasti kerttu näkee minut hymyssä suin.

91MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:56 am

kepaa

kepaa

sun suunpielet on alaspäin!

toivottavsti hannalle tulee hyvä toistus!

92MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 10:57 am

anhan

anhan

Ei sille tuu kun se on ihan rupsu opiskellija.

Toivottavasti kertulle tulee hyvä todistus.

93MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE To Toukokuu 29, 2008 11:20 am

amanda

amanda

Toivottavasti te ootte molemmat tyytyväisiä todistuksiinne, koska tiiän että niistä tulee hyvät.

94MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE La Toukokuu 31, 2008 9:30 am

Kapuza

Kapuza

Mutta ei ne oo tyytyväisiä mihinkään! Kympin keskiarvoki ois huono, ku ne aattelis et se oli vaan hyvää tuuria ja huonot opet.. Smile Ne on pessimistejä!

Haluun että koirat on tänä iltana rauhallisesti.

95MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE La Toukokuu 31, 2008 9:32 am

amanda

amanda

voi ei ne ota... ne riehuu ympäri taloasi koska niillä on kesävillitys

Haluan uudet ratsastushousut

96MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE La Toukokuu 31, 2008 9:33 am

Kapuza

Kapuza

Kaikki housumallit on iha liian isoja, ku sie oot liian laiha

97MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE La Toukokuu 31, 2008 9:35 am

amanda

amanda

Ongelma on päinvastainen ... tai no mun jalat on liian pitkät, kaikki Eurohunterin mallit, joita Prismassa oli on jaloista liian lyhyitä Sad

98MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE La Toukokuu 31, 2008 10:09 am

Kapuza

Kapuza

Ai niin vai toivot! Isomman koon vaa etit... mutku oot liian laiha niihi.. Miul on eurohuntterit, ja on kyl vähä liian lyhyet, ja lanteilt löysät (pikkuse), mut ei se haittaa..

Toivon... Että saan uudet ratsastushousut!

99MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE Su Kesä 01, 2008 4:56 am

amanda

amanda

No joo, mulla on kans sillein että jos ottaa isompaa kokoo, niin sit ne on ihan liian isot reisistä ja pohkeiden kohdalta.

100MURSKAA TOISEN TOIVE - Sivu 4 Empty Vs: MURSKAA TOISEN TOIVE Su Kesä 01, 2008 5:54 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:No joo, mulla on kans sillein että jos ottaa isompaa kokoo, niin sit ne on ihan liian isot reisistä ja pohkeiden kohdalta.
Prisman eurohunterit on vähä sellasii X> Sit taas jotku rats.liikkeiden mallit on iha yber tiuhhoja lanteilta... Very Happy Ainaki miulle, ku en oo mikää kovin laiha.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 15]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Seuraava

Similar topics

-

» Murskaa toisen toive!

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa