Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

GOOGLEN KUVAHAKUA

4 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

76GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:11 am

anhan

anhan

niin. kohta siis

77GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:12 am

kepaa

kepaa

jep eli 48 minuutin kuluttua!

78GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:12 am

anhan

anhan

Hyi en kehtaa kertoo mitä täällä tapahtuu....

79GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:13 am

kepaa

kepaa

joo emkmäkää, meillä hais muuten rappusten juurella tänään paska! olin varmaa paskonu housuuni taas!

80GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:14 am

anhan

anhan

Meillä on tapana syödä paskaa!

81GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:14 am

Kapuza

Kapuza

Hannan vanhemmat on tekee jotaa kummaa sen vieres lattialla!

82GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:15 am

kepaa

kepaa

niin, kyl ne tos jotin mun vieressä änkyttää

83GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:16 am

anhan

anhan

ai, mä luulin että hannan vanhemmista toinen on lapissa ja toinen alakerrassa. Surprised

84GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:17 am

kepaa

kepaa

no enkös mä just sanonu niin?

85GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:18 am

anhan

anhan

sanoit. Toistin vaan!

86GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:20 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:sanoit. Toistin vaan!
niinpä!

87GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:37 am

Kapuza

Kapuza

Heippa, lähen ny.. Pitää keretä kate lentää sinne hommii.. Razz

88GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:37 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Heippa, lähen ny.. Pitää keretä kate lentää sinne hommii.. Razz
heihei! !!<3

89GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Su Kesä 15, 2008 8:37 am

anhan

anhan

okei. kapu soitan sulle tänään! Smile

90GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 12:02 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään! Smile
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?

91GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 12:54 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!

92GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 4:45 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!
JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!

93GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 7:17 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!
niinpä!!

94GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 7:36 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!
niinpä!!
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you jooo

95GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 7:39 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!
niinpä!!
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you jooo
oi että ootan innolla!
hannalta oon saanu tälläsen viestin: Voidaanko puhua illalla, kun mun kaveri tulee kohta meille, niin en ehdi...? Voin sit soittaa kun käy. Tai voidaan taas pitää se neuvottelupuhelu Kapun kaa? Very Happy

96GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 7:42 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!
niinpä!!
oi että ootan innolla!
hannalta oon saanu tälläsen viestin: Voidaanko puhua illalla, kun mun kaveri tulee kohta meille, niin en ehdi...? Voin sit soittaa kun käy. Tai voidaan taas pitää se neuvottelupuhelu Kapun kaa? Very Happy
Neuvottelu!

97GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 8:11 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!
niinpä!!
oi että ootan innolla!
Neuvottelu!
niinpä!!!!!!!!!

98GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 10:36 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!
niinpä!!
oi että ootan innolla!
Neuvottelu!
niinpä!!!!!!!!!
Äää.. Nyt pitäs tehä neuvottelu. tai sit jos teil on koneel kuulokkeet, ni vois meses puhuu, eikä tarttis maksaa.

99GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 10:57 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Oli ihana puhelu <3

Otetaaks uusiks?
JOOO!
niinpä!!
oi että ootan innolla!
Neuvottelu!
niinpä!!!!!!!!!
Äää.. Nyt pitäs tehä neuvottelu. tai sit jos teil on koneel kuulokkeet, ni vois meses puhuu, eikä tarttis maksaa.
niin, mula on konees kuulokkeet mut ei oo mikkii Sad

100GOOGLEN KUVAHAKUA - Sivu 4 Empty Vs: GOOGLEN KUVAHAKUA Ma Kesä 16, 2008 11:10 am

anhan

anhan

Mulla on skype. Very Happy Mut en muista tunnuksii, ja kuulokkeet/mikki ei vältsii toimi. ;/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa