niin. kohta siis
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
niinpä!anhan kirjoitti:sanoit. Toistin vaan!
heihei! !!<3Kapuza kirjoitti:Heippa, lähen ny.. Pitää keretä kate lentää sinne hommii..
Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!kepaa kirjoitti:JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
niinpä!!anhan kirjoitti:JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!kepaa kirjoitti:JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
joookepaa kirjoitti:niinpä!!anhan kirjoitti:JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!kepaa kirjoitti:JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
oi että ootan innolla!Kapuza kirjoitti:joookepaa kirjoitti:niinpä!!anhan kirjoitti:JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!kepaa kirjoitti:JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
Neuvottelu!kepaa kirjoitti:oi että ootan innolla!Kapuza kirjoitti:joookepaa kirjoitti:niinpä!!anhan kirjoitti:JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!kepaa kirjoitti:JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
hannalta oon saanu tälläsen viestin: Voidaanko puhua illalla, kun mun kaveri tulee kohta meille, niin en ehdi...? Voin sit soittaa kun käy. Tai voidaan taas pitää se neuvottelupuhelu Kapun kaa?
niinpä!!!!!!!!!Kapuza kirjoitti:Neuvottelu!kepaa kirjoitti:oi että ootan innolla!Kapuza kirjoitti:joookepaa kirjoitti:niinpä!!anhan kirjoitti:JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!kepaa kirjoitti:JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
hannalta oon saanu tälläsen viestin: Voidaanko puhua illalla, kun mun kaveri tulee kohta meille, niin en ehdi...? Voin sit soittaa kun käy. Tai voidaan taas pitää se neuvottelupuhelu Kapun kaa?
Äää.. Nyt pitäs tehä neuvottelu. tai sit jos teil on koneel kuulokkeet, ni vois meses puhuu, eikä tarttis maksaa.kepaa kirjoitti:niinpä!!!!!!!!!Kapuza kirjoitti:Neuvottelu!kepaa kirjoitti:oi että ootan innolla!Kapuza kirjoitti:joookepaa kirjoitti:niinpä!!anhan kirjoitti:JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!kepaa kirjoitti:JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
niin, mula on konees kuulokkeet mut ei oo mikkiiKapuza kirjoitti:Äää.. Nyt pitäs tehä neuvottelu. tai sit jos teil on koneel kuulokkeet, ni vois meses puhuu, eikä tarttis maksaa.kepaa kirjoitti:niinpä!!!!!!!!!Kapuza kirjoitti:Neuvottelu!kepaa kirjoitti:oi että ootan innolla!Kapuza kirjoitti:joookepaa kirjoitti:niinpä!!anhan kirjoitti:JOOO! Tänään toiset kaks ja puol tuntii!kepaa kirjoitti:JOOO!Kapuza kirjoitti:Oli ihana puhelu <3anhan kirjoitti:okei. kapu soitan sulle tänään!
Otetaaks uusiks?
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » GOOGLEN KUVAHAKUA
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa